Tuesday, April 8, 2014

Cirkus ,,Orfei,,

Cega se jos sjecam ,iz tih ranih sezdesetih .Sjecam se da je svakog 25. Maja ,drug Tito ,na  veliko zadovoljstvo svog naroda ,radnika ,seljaka ,omladine i ostalih ,u okolini Bugojna  ,,dohako,, nekom medvjedu ,te da je slika  marshala  u lovackoj uniformi  i sa lovackim sesirom na glavi ,vec sutra bila preko  cijele stranice  republickih novina ,pocevsi od  Oslobodjenja ,pa gore  do Dela i dole do Pobede.,,Tito ulovio kapitalca.Tako je bilo svake godine i svaki put kapitalac na radost ; radnika ,seljaka ,omladine  i ostalih .Ja sam tad jos bio pionir ,al nemirnog duha ,pa sam  jednom postavio pitanje ; Kako to da  svaki put  Tito naleti na  ,,medu,,  i kao odgovor dobio po guzici.

Sjecam se jos ,da je ,dole na ,,cirkus placu=marijinom Dvoru ,svake godine  bio Cirkus.Od onih imena sto pamtim ,je ,,Adria,, neka kombinacija  stranog i domaceg kapitala-klovna i talijanski cirkus  ,,Orfei,, cija je vlasnica bila neka ,tad poznata  glumica ,Lijana ,joj je mislim bilo ime.

Ovaj cirkus Orfei  je stvarno bio nesto inpozantno  i dok je god ,naj cesce  desetak dana, imao predstave ,bio je glavna gradska atrakcija.Uvijek  su bile dvije predstave.Ona oko 5 popodne ,jeftinija i  ona od 8 navece skuplja,

Neko je u zivotu  pozelio da bude  pilot ,neko  glumac ,neko fudbaler ,neko doktor ,a ja svoju prvu zelju ,kao zanimanje ,da radim u cirkusu.Nikad ovu zelju nisam ispunio ,da radim, mada  mi se  djelomocno i ostvarila ,da u periodu 91 ,94 ,zivim  u nevidjenom cirkusu.

Volio sam ja ko i svako djete pod sator ,ali ono  sto me cijeli dan drzalo vezano oko cirkusa i marin Dvora su bile cirkuske zivotinje ,koje si za  deseti dio prave karte .mogao gledati u kavezima  nekoliko sati prije predstava.Cega je tu sve bilo.Slonovi, lavovi .majmuni  i tu sam prvi put  vidio u zivo  ,,pravu,, zmiju ,koja je inace bila  glumica ,skupa sa nekom  strom talijanskom ofajlom ,sto ju je motala oko sebe.

Poslije su  opet dolazili neki cirkusi ,samo ne vise orfei,pa sam prestao ici ,a da vidim  ,,svoju,, drugu zivu zmiju u zivotu ,cekao sam narednih  25 godina .

Orlando Florida.Dovukli novu travu ispred apartmana  u kojem sam stanovo.ispade zmija ispred mene.Kolika je bila.Jedno 6 metara mozda i vise.Manja nije garant.Debela .Bila je to duga i ravnopravna borba iz koje sam izasao kao pobjednik.Tu zmiju od jedno tridesetak cm ,sredio sam ,bolje nego je Tile ,streljo onog medjeda ,sto su ga uvozili iz Rusije u zamjenu  za zito.

Juce sam jednu ,izmeo metlom  iz garaze.Ish ,ish.Sta se to desilo u meni da vise ne reagujem  ,,ubiti,, kad vidim zmiju.

Sad  bi mi teze bilo nabrojati cega sve nema od zivotinjskog carstva ,ovde gdje zivim i radim ,nego reci sta ima.,ali  sigurno bar jedno 200 razlicitih  zivih bica ,su tu negdje ,okolo,ptice ne racunam ,njih ima  isto toliko vrsta ,ali  da ovde niko nikog ne dira,mada se desi ,naj cesce covjek u napadu, da su  ljudi i ,,ostali,, postigli sklad  zivota ,gdje nikome nije tjesno ,gdje se  naj cesce sa uskog puta ako se sretnu ,sklanja pametniji ,nije dilema.

Stejt roud 434 je jedna od najprometnijih ulica ovde u Orlandu.U danu ,zvanicni podatak, tu prodje milion automobila.Stojim ,juce, na semaforu,poprecne ulice ,,Rendj lajn,, i cekam da se ukljucim u jednu od  3 trake 434 iz jednog pravca,a iz drugog takodje vode 3,da  bi na nekim raskrsnicama  bile jos dvije.Pogledam i ucini mi se da se nesto krece  medju travom  u podnoziju stuba  semafora za pjesake.Onda jos bolje otvorim oci i vidim ,patku  ,boja koje je tesko objasniti ,kako krece pravo  na 434 i iza nje jos 5 malih grudvica -pacica ,ni jedan veci  od teniske lopte.U tom trenutku ,moja zena ,kad sam rekao ,,vidi,, vec otvara vrata ,trci ispred  kolone automobila sa rasirenim rukama ,skripa kocnica ,auta staju  i iza njenih ledja ide  jedna od naj ljepsih kolona koje sam vidio u zivotu.Prelaze  cestu ,jednog smjera.Ova ,,moja ,, opet trci i sve ponavlja  na  ostalih 5 traka.odose.Uh .Kako ono rekose ,koga  bog cuva .jel zenu. ili patke.

Kad mi je bilo ,oko dvadesetak ,razmisljao sam ,imaju li ljudi  sa 60 godina jos  sex.iz perspektive  20  to 60 mi je bilo ko 660.Naravno da nisam mogao  pitati<kako bi to izgledalo,hm ; Druze  imate li vi jos sex.U to doba  Vijagra jos nije bila izmisljena.Znaci teska vremena za  musko.Nisam nikad nikoga ni pitao i danas kad sam jako blizu  godina za koje sam mislio da su 660  otkrio sam bez icije pomoci odgovor ,a to je   ........pliva patka ,,,,,,,preko ,,,,,

9 comments:

Micko said...

Adrija je bio jedan i češći.Drugi se zvao Moira Orfej,treći je bio Cirko Cita de Roma.Vjeruj meni jer ja imam slonovsku memoriju.
Zdravo žurim jer imam goste iz Italije.

Anonymous said...

Moj dragi je volio cirkuse. Vodio je i djecu sa sobom, a ja bi obicno ostajala kod kuce izgovarajuci se nekom iznenadnom obvezom. Muz je znao o cemu se radi, nisam voljela cirkuse. Klauni su mi uvijek izgledali pretuzno, a natjeravanje lavova kroz vatrene obruce i prisiljavanje konja da plesu u ritmu muzike za mene je odraz ljudske potrebe da sve prilagodjava sebi i kad se za to nema stvarne potrebe. Akrobacije na parteru, zici, trapezu ili raznorazna zongliranja su mi ok, jer tu covjek svojevoljno upotrebljava svoje tijelo kao sredstvo izrazaja.

Micko said...

Pun ti je blog virusa.100 puta pokušavam,ali ne prolazi.To je Udinezic zakuvo.Ako ovo prodje neka znaš.

čole said...

Cirkusku atmosferu je diskretno nadopunjavao prepoznatljiv vonj cirkuskih životinja. Svaki cirkus su pratili i razni sadržaji, poput ringišpila, sobe sa smiješnim ogledalima, sobe strave i užasa, pa tende gdje se gađalo krpenim loptama u aluminijske čaše, nađiđane u piramidu.
Posebnu pažnju je izazivalo gađanje iz vazdušne puške. Mete su bili trokutani i žene sa naglašenim grudima, u delikatnim pozama, a svi izrađeni od lima. Kad pogodiš u metu, muškarčina poklopi partnerku, uz snažan prasak popraćen bljeskom fosfora. Na ovom štandu je Rajska ostavljala i zadnju Kunu!

Nabacivanje halki na razne predmete je takođe privlačilo publiku. Oni vrjedniji predmeti su postavljani malo dalje a jeftiniji, bliže mjestu odakle se gađalo.
Na ovom štandu je mlađahni Dalibor zbario Dijanu. Pošto je bio košarkaš, kao od šale je nabacivao halke na predmete koje bi mu Dijana pokazala, sve dok Halkara, kako ga je raja zvala, zaštitari nisu odstranili sa cirkusplaca.

Malo je bilo tri sata, da se sve ovo obađe! Najviše je bilo Ilidžanaca, vojnika, raje iz Buća potoka i sa padinskih dijelova grada. Sa zvučnika su se orili razni reklamni „spotovi“.
„Zmija udav, od glave do repa 3 metara, a od repa do glave 5 metara!“
Ispred „Sobe strave i užasa“ posjetioci bi ohrabrivali jedni druge da uđu u šator.
Priča se da je Micko gledajući koke, ravno 100 puta zapeo glavom za onu užad što drže šator. Zato je on tako dobro zapamtio ime svakog cirkusa!

dalibor bilic said...

,,Ko nabije taj dobije,,
Cole je povrmeno radio u cirkusu ko ,,trokutaner,, i tacno je ono sa vazdusnom puskom.Koliki su samo redovi Srba bili sto su vjezbali.-za kasnije.
Nego danas ,Sarajevu cirkus i nije potreban .Izadjes na ulicu ,samo.
A blog je inace opet ,prno u sisu.Cetri jadna komentara.Naj teze mi pada ,sto mi nema generacije ,od 55 do 60.prepali se valjda da ne otkrijem tajnu sexsualnog zivota u tim godinama pa kontaju samo ,,daj novu temu,, necu ba ,Sto se tice Coleta i sexsa stanje je i dalje ne promjenjeno ,,Nikome se ne ponovilo,,On danas kad i petobanku ubaci u gumu od Fapa,sa pola metra , ,smatra dostignucem.

Anonymous said...

U pravu si, komentari su jadni ( moj je onaj br. 2 ), ali ne mozes svaki dan imati onako sjajan komentar kao sto je onaj predzadnji na proslom postu. Bas sam odgustala citajuci ga.

rajskadjevo said...

Ne može naravno, kao što ni u seksu ne možete stalno biti na nivou, kako će te sa komentarima...csss.
Inače, Cole, nisi ni blizu..ne volim niti sam ikada nahodavala u cirkuse..ne da mi to uopće nije smješno nego mi je to super glupo, a i te jadne životinje..uopće mi nije jasno kako to odraslom čovjeku može biti zabavno.
A da svakog od nas mogu zamisliti u nekoj ulozi u cikusu, to je istina.

dalibor bilic said...

Nije ,,rajska ,, NAHODAVALA u cirkuse.jebo te sto volim ovaj novi hrvatski jezik,a rajsku zamisljam ko trenera lavova u kratkoj suknjici ,malo podebela ,al nema veze i sa bicem u ruci,A Cole lav iz Sumbulovca.Pod njenim nogama.Prede.

rajskadjevo said...

A to ti nije novi hrvatski jezik, to prije je neki sleng.
Nisam ja podebela, vježbam jogu i vitka sam...nemoj tu da me ljudi krivo doživljavaju...
A ovo ne bi bilo loše da mi netko prede pod nogama..ako prede znači da je zadovoljan...

Romeo i Julija

 Naravno da  ti je  jako bitno i vazno, sta vazno ,-najvaznije , ,kad si mrtav  ,ko te ubio , i da li je to bio  ,,prijatelj ,, ili neprijat...