Friday, May 1, 2015

Prvi Maj


6 comments:

Hashim said...

Jedina navika koja mi je ostala od Prvog maja je zornjak, pardon "uranak".

Anonymous said...

pa rano zorom u ribu :)

Feniks

Anonymous said...

A kako se slavi USA ?

.Mick said...

Hasimaga tetku si mi u srce dirno.Znaš ona živi pored mora pa konta ko god se rano probudi ide u ribu.Riba je zdrava što jest,jest.Moraš joj objasnit da neke ribe i noću grizu.
De Djevo objasni nam šta Lazo kaže u vezi ovih uranaka.Jeli zdravo ili pogubno.Kažu ko rano rani da dvije sreće grabi.
Ja ne znam,ali uranim i uronim.Za svaki slučaj,jer ko zna šta nosi noć,gluho bilo.

Mick said...

Mi se modernizovali.Policija dala farmerima dronove da nadlijeću imanja i slikaju kradljivce halal stoke.Ma lijepa sprava,ali nisu nam objasnili kako to radi.Ja i kona Jija i Djef cijeli dan trenirali i svi nam ostali na drveću.Sutra motorku i valja ih tražit.Eto sad zabave.

Harsuz said...

Unajmi Sqiptara za drona. Ili pusti Arape na miru. Nek kradu, nema im 68 djevica guzit kad riknu.

Romeo i Julija

 Naravno da  ti je  jako bitno i vazno, sta vazno ,-najvaznije , ,kad si mrtav  ,ko te ubio , i da li je to bio  ,,prijatelj ,, ili neprijat...