Friday, November 24, 2017

Planet Holivud

Sve ovde ljudi lijepo  sracunaju i koliko i kad i gdje ,pa izbace da ce za ovaj  Tenx Giving ,50 miliona ljudi ,,kuci,,i da ce isto toliko ,u Nedelju navece ,nazad ,,kuci,,Jeste Tx iving praznik ,kad se jede curka i  trosi ,al mu je inace poenta ,da bar jednom  godisnje ,,sastavi,, porodicu  na okupu i na jednom mjestu.Nebi se  upustao u definiciju ,,sta je  i gdje je kuca,,ali sama ideja okupljanja je toliko humana ,da geografski pojam ,,doma,, i nije toliko bitan.

Volim pisati o sebi jer  ,,znam da je tako,,Okupimo se i mi ,al kako mi je kuhanja ,6 dana u sedmici previse ,uredim   da bar jedan ,neko drugi kuha za mene.Tradicionalno  izaberemo restoran i odluka  ,je uvijek na meni ,ne zato  sto sam tu najbolji ,nego zbog toga ,ako porijesim ,nece se niko ljutiti.

Velika vecina restorana po Orlandu je zatvorena  na dan praznika ,ali  svi  otvoreni u onom  turistickom djelu grada ,gdje su smjesteni Dizni ,Univerzal ,Si Word i druge  atrakcije,Biram Dizni ,jer mi se ,,Dizni Springs,, otvoren prosle godine jako svidja ,a od pedesetak restorana ,kazem ,,Idemo u Planet Holivud,,koji jos nije bio otvoren,renovirao se, ,kad sam  tamo bio zadnji put prije 6 mjeseci.Sad jest,U Dizniju se restorani   mjenjaju ,Zatvore jedan otvore nova 3 ,al od kad se sjecam Diznija ,tu je i Planet Holivud ,gdje sam,zadnji pit  bio prije nekoliko  godina .

Pretjerane guzve nema,al je restoran pun, ,odnosno nema  onog cekanja na ,,sto,,pa tako dobijamo  ,,svoj ,, kutak u  lopti ,zemaljskoj kugli ,,u cosku .Zaista su ga sredili pravo,na 3  sprata ,a stolovi postavljeni tako,u polukrug, da svako moze  vidjeti i osjetiti audio vizuelne efekte ,koji se desavaju ,na unutrasnjem  zidu  i koji su velicine bar dvadesetak metara.Dozivljaj  je  da se covjek osjeti kao da je na    bini uz pjevaca  i cijeli restoran pjeva ,u glavnom ,,evegrine , da bi kamera  s vremena na vrijeme ,na taj isti zid prenijela i sliku grupe  gostiju sa nekog  stola ,koji pjevaju i ucestvuju u atrakciji.U neko doba se pojavi Halid i zapjeva Miljacku,a onda cijeli restoran :Ko bi reko cuda da se dese i Miljacka mostove odnese  i tako dalje ,a kamera na nas sto  i ja na stolu.Ok nije bas bilo tako ,mislim ovo sa halidom ,al ko da jest.

U Americi  covjek ,ako ne zna sta ce jest u restoranu ,naruci ,,stek,,Tu se ne mozes zajebat ,dnosno mozes ,al manje ,nego sa drugom vrstom jela.Pojeo sam jedno 4 zalogaja a ostatak spremio u kutiju da ponesem  Titu,a poslije narucio jos dvije kifle da se najedem .Lijepo je bilo ,a molim vas ko to jos ode u Planet Holivud da jede .Poslje sam trcao do Starbaka da popijem dupli espresso na prazan stomak.

Tx Giving je dan zahvalnosti ,dan kad se okupi porodica za istim stolom i treba ga prihvatiti kao takvog ,a ne kao obavezan  povod da se sjetis  bilo cega   ,sto bi te odvelo na put ,,nezahvalnosti,,Zar nije dovoljno .

Danas cu ,,kititi,, jelku. To sam uvijek volio.Onda u krug,oko drveta, poslazem  sine i montiram voz.Legnem na pod ,a lokomotiva i vagoni  mi prolaze ispred ociju .Nestanu tamo  na cosku jelke pa se opet pojave i sve tako  u krug, dok ne pritisnes  dugme ,,To je to  i ja na stolu restorana Planet Holivud,na Floridi , u Dizniju ,pjevam ,,Ko bi reko cuda da se dese ,,,,,,,,,,,,,,

2 comments:

ODOZGO_77 said...

definitivno mi se ne svidja taj resoran, vise mi se svidja mirnija atmosfera, prije bih izabrala Italijanski resoran nego PLANET HOLYWOOD
ali sto ljudi sto cudi

zelim ovom prilikom da pozdravim "drustvo u cosku" a pogotovo Cole i Micko!
uz pjesmu "ostala si uvjek ista"

veliki pozdrav sa gornjeg sarafa


č said...

Odpozdrav velikoj dami!

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Autopsija

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Autopsija : Ko je ubio Jugoslaviju.Tesko pitanje  a i da  das neki odgovor ,danas n...