Tuesday, October 15, 2024

Uzas

 Za sve su krivi Madjari, Da oni nisu prvi poceli skandirati  u Zanici ,,Ubij Srbina,, ,nebi im se ni ,,mala,, grupa nasih  pridruzila,,Oni su prvi poceli a jos nemaju ni more.

Evo me,Nekome treba dan ,nekome 5 da se vrati ,Ja sam u ovoj drugoj grupi.Sto se tice Orlanda nista  znacajno Milton nije srusio,Najebali su oni uz obalu,Zvanicnih podataka koliko ce Milton kostati Floridu jos nema ,ali se sigurno radi i  astronomskoj cifri,

Amerika je inace spremna da glasa ,Ostalo je samo dvije sedmice da ljudi ,,dobro,, razmisle ,,za koga su,,Ja sam u situaciji ako  glasam za bilo koga znam da cu pogrijesiti,Za Trampa nisam nikako a za  Kamalu nisam bez ikako,Znam zasto nisam za Trampa  i to je ok a nisam bas siguran zasto nisam i za Haris ,Kad bi morao odrediti rekao bi ,,Nije moj tip,,

A Bosna ,,ponosna,,ko i uvijek,Pratio sam utakmice Bih reprezentacije ,Prvo protiv Njemacke ,Nijemci dali 2 gola i nisu se radovali ni poslije jednog,To ne valja  a puno znaci,Onda dosli Madjari  sa ,,gulasom,, I oni pobjedili  i malo se radovali ,Bosna ima  i novog selektora  mada kad javnoj kuci ne ide posao  mjenjaju se kurve a ne  menadjeri,

Najvaznije se desilo poslije utakmice,Dosli Madjari i poceli skandirati ,bez razloga ili ....nije igrala Srbije ....Ubij Srbina,, Kako prenose objektivni sarajevski mediji pridruzila im se i manja -10 hiljada grupa bosanskih navijaca pa su svi ,,pjevali,, Ubij Srbina,,,Ima li sta ruznije Nema  bez obzira sto mozes mjenjati koga,, treba ubiti,, ,ali jadnije i tuznije  ne moze biti,

Da ostanem jos malo u Bosni ,Tamo sve ima neke veze,Visoki predstavnik medjunarodne zajednice  u  svom govoru izjednacio  neke ucesnike u ratu sto je izazvalo lavinu reakcija  u poznatoj semi ,,da nista nije ili jeste isto,,Slazem se da nista nije isto ali u Bosni je samo jedno  istina :da  nema onih koji nisu krvi i da je samo stepen te krivice  drugaciji i jedno je sigurno da ,,pravih,-nevinih nema,Ubij .........koga zamislis.Hm ,Da li se pravilno kaze ,,ubij,, ili ,,ubi,,na jezicima  konstitutivnih naroda.

No comments:

Uzas

 Za sve su krivi Madjari, Da oni nisu prvi poceli skandirati  u Zanici ,,Ubij Srbina,, ,nebi im se ni ,,mala,, grupa nasih  pridruzila,,Oni ...