Thursday, May 30, 2013

Forma

Izdajem garsonjeru-s pogledom.hm ,ne moze,mislim mogu izdat garsonjeru ,al kako cu izdat pogled.Ok ;,,Izdajem garsonjeru -bez pogleda,,

Cista forma ,bez sustine.,ili kako doci do sustine ,a da ne zadovoljis ,,formu,, ili je ipak uslov -obavezan ,zadovoljiti formu  da nadjes sustinu.

Jok ne ide.Moras znat ,,sustinu,, da bi mogo i formu zadovoljit.Ok ,sad sam zadovoljan.Ja ljudi ovog ,,mjesta,,cudo nevidjeno.Sve ima ,a jos ni do pola nisam dosao.Klik ovo i dobijes ono,klik ono  a pojavi se 7 onih.Hos boju hos duzinu,samo klikni.

Nego  ,,fala,, na poklonima .Cekaj da vidim.Ok ,12 tostera,9 pegli i 18 mlinova za kahvu.Neka sve treba.Stas kad ti se pokvari 17 mlinova ,aha imas osamnesti.Meni se ovaj americki sistem  nikad nije ni svidjo.Oni ko otvore racun u nekoj robnoj kuci ,napisu sta zele ,ti odes vidis listu,nadjes sebe i nikad ne kupis peglu,jer je nema na listi zelja.Jebo to ,,dirigovano,, naselje.poenta je u  neizvjesnosti ,kad se neko pojavi na vratima,jel donio  toster ,mlin ili peglu.

Kad covjek seli ,naj veca dilema je sta ponjeti  iz ,,starog,, mjesta.Sve ,ponesto  ili jednostavno otici u Ikeu i  kupiti 80 slagalica.Ponesto.Eto treba mi ,,serdjada,, ne znam sto al treba.i komad ponjave.ne,ne bacaj  to.to sam kupio  na dan ,e koji ono vazan dan bi.Nema veze ,al ne bacaj.Ni to ne bacaj ,ma naj bolje je ,odkud da ja znam sta je naj bolje ili ,,Ni tamo ni vamo,, ili ,,uspomene i sjecanja,,

Koliko se god trudio da vise ne budem ,,Ni tamo ni vamo,, i da budem samo ,,vamo,, ne uspjevam ,zbog  tih ,,uspomena i sjecanja,,Ok izbrisem  ono ,,tamo,,i ostane ,,Ni vamo,, ,dodam  uspomene  i pomalo sjecanja i ,aha ,,izbrisat cu i ,,Ni,, i sad imam konacno  ,,Vamo uspomene i sjecanja,,Dobro jelde i meni se svidja.

Pa reko sam ja vama da je forma  naj vaznija,mada ljudi cesto guraju i forsiraju sustinu ,da bi dosli  do forme,umjesto da ko ja,prvo  ne znas sta hoces  da bi doso do onoga sto ,,ne znas,,

Odo sad pritiskat one ,,puljke,,.Malo prije  kliknem jednu ,kad otamo zenski glas pita ;gospodine ,ko Aladin ,jebo te ,sta zapovjedate,da li mozda zelite masazu ili da vas  malo ,,plaknem,,.A jesam se prepo i kliknem  ono iks.Ma treba vremena  eto skoro sam zaboravio ,sta sam ono kliko za duzinu i tvrdocu,jer pojavljuje mi se samo boja....

Cudo je ovaj internet ,ko sex,gdje nikad nes dobit ili rijetko,ako neznas trazit.E sad gdje bi ono dugme ,samo koje sad hocu,za objavit ,za sex ili masazu.Ma ja cu prvo stisnut ,pa sta bude.Klik.

34 comments:

Anonymous said...

ja sam za sustinu ...a i poklon mi je orginalan : nema ga na listi , niko jos nije predlozio , moze se razbit , ni pokvarit a lijepo ti ( naravno ako ti se svidja)

Marijan said...

Haj' što se hvališ sa tim poklonima. Poslat ću ti 300$ u komadu pa si kupi što ti volja!

Čole said...

Ti baš mene držiš nisko! Evo potrefih iz prve. Nije mi jasno što si nas prebacio na ovo, kad je tamo bilo puno bolje. Ovo bi sad trebao da bude neki drugi život Bloga! Da mu onda promijenimo i ime :
"Sad tamo, sad 'vamo"
Čole Said, cccsss
P.S. Šta ti je ono said, majke ti? Može li ikako brez njega?

lajka said...

E nek' si ga Cole usrecio.

rajska said...

Hvala onom što u moje ime pomaže narodu da skonta...na to se ne ljutim! pusa svima

Čole said...

Pojednostavi Dalibore, pojednostavi! Savršenstvo se krije u jednostavnosti! Izbaci ono said, izbaci datum, ostavi samo vrijeme kad se neko javio. Ne treba ti ni ono PM, valjda se podrazumijeva! A ako ipak ostaviš ono PM, onda mu dodaj i AU, da bude AUPM, pa da ima i smisla i logike, jer se može čitati kao „A U Pizdu Materinu“!
Inače se ježim na dizain raznih formulara koji djeluju infantilno, jer ih dizajniraju neinventivne, mrzovoljne osobe, koje Bog nije dao ni za šta. Zaposle se preko veze i čitav život trunu po kancelarijama i „dizajniraju“ nam živote! Štrajkovat ću glađu, sve dok ne uradiš ovo što sam ti rekao.
A ko će Micku objasniti da se ovdje snađe?! On još nije savladao ni gradivo iz kemije, za predškolski uzrast, cccsss, a da ovo s'vati! A da nam nije njega na Blogu, ko bi guzio?! Ja moram u Sumbulovac a ne vidim ko bi drugi mogao! Da to prepustimo Daliboru, Marijanu ili Sidnejcu? I onako imamo previše šege, cccsss!
Ona Odozdo izgubila povratnu kartu ili je neko zbario na brzaka? Muke zbarit ribarevu ženu, cccsss!
I Teta R. nam u behutu. Eto, ne mora se intelektualno zamarati, neka nam bar pošalje koji link. Osjećam se izgubljeno bez njih a i bez nje. Može i koji recept, kao na primjer preventivu protiv impotencije u poznim osamdesetim ali isključivo na bazi biljojeda, cccsss.
Jesi li prenio garderobu? Nemoj zaboraviti pidžamu i noćnu kapicu, da opet ne prehladiš glavu, cccsss!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Dobro vas naso dobri narode.Sta ste vi mislili sakriti od nas australaca.Naci ce vas i Mick,bez brige, kad sam vas ja vec naso sigurno ce i on.Bas me je ovo trazenje, pa logovanje polomilo. Da ne bi pomoci, bilo bi ono ko u dominama”bez mene”Ovo trazenje me je izgledalo kao da sam npr. iz Vogosce krenuo na Carsiju kod "Zelje" na cevape, ali kreno preko Visokog,Kiseljaka, Blazuja, Ilidze i tako do Carsije.Ali eto ipak dodjoh i vidim vec se ekipa skupila, caaak i pokloni se za naselje kupili. Urednice boj se blogera kad poklone donose.
Ma eto samo da se pohvalim da sam uspio da vas nadjem, i da pokazemm koliko sam sretan zbog tog vlastitog blogovskog napretka.A o poklonu cu da se dogovorim sa Mickom, pa da ti to posaljemo brodom. Sve manje od toga bi bilo nezahvalno sa nase strane, koliko ti zasluzujes cccsss.
Pozdrav Sydneyac

Anonymous said...

Neces vjerovat, al' o garsonjeri, onoj mojoj, nedosanjanoj, razmisljala sam par sati prije izlaska tvog teksta. Mislila sam prije puno godina, valjalo bi, kad grmi, kad ne podnosim nikog blizu sebe, imati mjesto za pobjec' za koje nitko ne zna. Al' gdje ces u gradu od stotinjak tisuca stanovnika ostat neprimjecen. I da odem sto kilometara dalje naletila bih na neke radoznale oci.
Nekoliko godina poslije grad drugi, osam puta veci. Moglo bi se, no nema vise para, a u bijegu sam cini mi se stalno.
On, moj drug iz skolskih dana, stalno mi je pri ruci. Tu i tamo rekne nesto sto bih ranije shvatila kao nenametljivo udvaranje, a u tom trenu sam to dozivljavala samo kao moralnu podrsku. Jednom izrece, jasno i glasno: stan cetverosoban, tenis moze igrati u njemu. Mogla bih svratiti. Gledala sam ga bez rijeci. Zgodniji nego ikad,ali prazan nakon rastave braka. Prazna i ja, bez vjere u sutra. Dvije praznine ne mogu ispuniti ni garsonjericu od dvadeset pet kvadrata, a kamoli tih stodvadeset o kojima je govorio.

rajskadjevo said...

Sad sam ja jako znatiželjna što je pisalo na onom izbrisanom komentaru..gazda daj objasni u kratkim crtama....da mi ne ponovimo pogrešku.sigurno nije nešto u vezi sexa hahah.

Anonymous said...

Test

dalibor bilic said...

Ma jos se ja nisam ,,smjestio kako treba,,Sacekajte malo .,,E tu kutiju ,tamo ,ma ne tu ,na drugu stranu.Tako.gdje sam ono stao ,aha.Selidba je velika stvar.Eto sjecam se ,da nigdje nisam selio ,,dok me nisu preselili.prvi put je naj gore,a onda ide ko u Zahide.Sacekajte .Stos to bacat.Sta ti smeta.ostavi za sad.Ma kod nas se nikad i nista nije bACALO.Cudim se da smo i smece imali.gdje sam ono stao.Aha .generalno se radi o 2 pogleda i stava prema zivotu.prvi je onaj ,,nas,, iz Sumbulovca a drugi iz normalna Svijeta.Po ovom prvom potpuno vas razumijem draga gospodjo ,,garsonjerka,,Sto je prostor manji ,sve smo blizi,a po drugom kriteriju cetverosoban stan ,ako je jos na dobrom mjestu je lijepa nekretnina ,pa ako vas je taj vas drug zvao tamo ,mozda je imao poslovnih namjera jer recimo da vas je pozvao u garsonjeru ,bile bi iskljucivo sexsualne.sacekajte malo.,,ne moze ta slika tu.Ne ide.Donesi onu vecu sa ,,zlatnim okvirom,,E tu.gdje sam ono stao ,aha.Sa onom pamecu-Sumbulovac i ja bi nekad izabro garsonjeru ,a sa ovom-Svijet ,bogme cetverosoban stan,a ako hos romantike ,skines se go ,zavezes oci ,pa corabake i da jebe ko prvi koga ufati.sacekajte malo.Pomakni udesno,jos ,sad malo u lijevo,ok,jos malo u desno ...

dalibor bilic said...

A jebo te.Jestel jos tu.jeste ok.rabise mi tanjur,ma nije mingov ,neg nanin,a sta sam htio rec ,aha ;Postoji ,,pogled,, iz Sumbulovca ,na ostali ,,Svijet,, i ,,ostalog svijeta,, na Sumbulovac. Kontate.

rajska said...

Gazda je pod stresom..što je jasno jer selidba je na trećem mjestu stresa iza razvoda,,dakle smrt, razvod pa selidba..csss

Čole said...

E čuj mu priče:
Rodjen sam u Sarajevu 1956. godine. Lijepo djetinjstvo sam proveo uz Miljacku, na njenoj lijevoj obali, izmedju Principovog i Drvenije mosta, a poslije na Ilidži. Najljepše godine mladosti su mi bile u Prvoj Gimnaziji kad i gdje sam, opredjelio svoj život uz 3 ljubavi, koje me drže do dan danas. Ljubav prema Dijani, prema košarci i prema pisanju.

Nisi se ti rodio, nego su tebe rodili! Eto kakav si pisac, ne znaš se ni izražavat!
Proveo djetinjstvo uz Miljacku, između dva mosta! (dok se još moglo spavat ispod njih!) E jes' mu život izabr'o lokaciju, ne treba ti! Evo ga, još tukne na Miljacku.
Da je bar odrastao na desnoj, nego na lijevoj obali, što je ostavilo trajne posljedice na njegov život. Zahvaljujući toj tužnoj okolnosti da je odrastao na lijevoj obali, u košarci se proslavio kao jedini igrač u ligi mjesne zajednice koji je imao obadvije lijeve ruke! A upravo je ta okolnost mogla biti uzrokom, da jedna skroz neiskusna, ali tada još uvijek lijepa ženska osoba, na svoju nesreću zapazi skroz ljevorukog igrača, što je opet za posljedicu imalo direktan uticaj na njenu daljnju tužnu sudbinu. Htjela je imati ono što niko nema! E neka joj, što je tražila, to je i dobila!
Šalama koje mu je život priređivao tu nije bio kraj. Umjesto da mu kompenzira upropašteno djetinjstvo, život ga je bacio čaaak na Floridu, naj ljepši dio svijeta za krokodile i udave, cccsss!
Jedina svijetla tačka u njegovom životu je bila ta fatalna žena, kojoj ne smijem napisati ime, poštujući Daliborovu molbu da se članovi porodice ne spominju!
Život bi mu i to sjbao da je ikako mogao! Ali ljubav prema Dijanini je bila jača i od samog života! A šta li je ona u njemu našla, sem obadvije lijeve ruke, to samo dragi Bog zna?!

M.M. said...

Ova seldidba me natjerala da prebrojim svoje i evo rezultata ( za sada )
Selidba 23 puta
Gradova 11
Kontinenata 3
Radni staz ( koji se ne sabira ) na tri kontinenta i 5 drzava , penziju mogu trazit na Mjesecu.
Vazda u Tampi. Meho

Čole said...

Nevalja ti redoslijed Rajska! Najveći stres na ljestvici, je stres koji doživiš kad ti mrkva zakaže, gori je čaaak i od onog izazvanog smrću drage osobe. Eto, pitaj Dalibora a i Marijan će ti to potvrditi.

dalibor bilic said...

A ne svidja vam se.Ni meni.Vraticu ,,trosjed,, na staro mjesto,al moro sam malo sarat.nego da znate ljudi ,Cole je cijelo vrijeme ovde jer boji se ako izadje dase nece znat vratiti.Sad moram vjezbat ,,brisanje,, Da nekog izaberem hm koga cu.evo npr Coleta.ovde brisanje nije isto ko na staroj stranici.ovde sve ide u ,,risajkl,, to jest preradi se i nista se ne baca.kad izbrisem coletov komentar i kad se risaklira ,ostane mu samo potpis.odo sad stavit fotelju ispod prozora

Marijan said...

Ma nisam se ja još na ovo navik'o - k'o u čammcu bez vesla (a motora nema).
Valjda radnički mozak pa pomalo trokira!?
Dobro si Čole rek'o za ono PM... ono AM mu je valjda anamo meni?

dalibor bilic said...

Ovo je mirna luka.

lajka said...

Hoces li staviti trosjed ili jastuke na pod, naravno tvoj je izbor. Necu diskutirati o dizajnu stranice, ali o nekim stvarima trebas voditi racuna, a to je velicina slova i osvjetljenje. I ako u principu ne volim bijela slova na crnoj podlozi, meni je trenutna solucija zadovoljavajuca ( mozda previse detalja ), jer svjetlo sa stane " ubija " pretencioznost tako dizajniranih stranica. Ako za necim zalim onda je to ona slika " tamo " ( tvoja ), jer je lezernija.
Molim te nemoj ovo shvatiti previse ozbiljno, samo razmisljam uz drugu kavicu.

Micko said...

Jesam li vas ovo naso ili nisam.

Micko said...

Rekoh li ja da nema zvijeri koju pronac necu.
Ne znam sta se Rajskoj vrti u glavi,ali mislim da je cisti nedostatak prave joge ili joj treba pravog mesa da joj pojaca krvnu sliku.

Sidnejac ne zuri sa slanjem broda.Znas da je u Americi sve 2-3 puta jeftinije nego kod nas pa bi ja predlozio da covjeku posaljemo kes mani i neka sam kupi sta hoce.On ce se obravat,a nece znat da smo mi ustedili dobru lovu.I mi cemo se obravat.Prati malo cijene.Znam da znas,ali volim da ti napomenem.

Cole se fali da je potrosio 2 dana dok je naso stan,a ja sa par razreda pucke skole naso od prve za 6 minuta jos na telefonu.Sta ce bit kad se dokopam velike masine.
Sad za inat Coletu odo guzit i nisam vise na vezi.Sutra putujemo u grad.

Anonymous said...

Ja samo da se prijavim, da vide svi sarajevski islamofobi od Breke do australijske vukojebine da AID radi i vikendom punom parom.

Kevrin Potok

dalibor bilic said...

Ma ja sve kontam ,kontam ,ko fali i dok se cojk ne ,,prijavi,, nisam skonto.Kevrin potok,zvani Dzems Bond u nanulama slijedi tragove ,,islamofoba,, od breke do vukojebina.

Anonymous said...

He he he, gazda evo i mene.

lajka said...

Aaaaaaaaaaaaaaaaa
Brzo smisli nesto ala " strvina " da lakse prizemljim.

lajka said...

O/O_77 dolazi. Ja cu ti osobno sfrigat girice, ako sef dopusti upotrebu kuhinje.

Čole said...

Nareži usput malo sudžuke, sitno šabački mom haveru Kevri. Nemoj slučajno onim nožem što si rezala krmetinu! I pripremi mu kakvu finu serdžadicu da se komforno pomoli. Nadam se da će i za mene izmoliti jednu Dovu, da ne podbacim.
Koja koincidencija Micko, moram i ja večeras a baš mi se nešto ne guzi! ccccssss.

Unknown said...

Ma komso Mick, ja ipak mislim da bi brod bila bolja solucija.Radost oko kesa bi bila kratka.Brzo bi to on(familiju ne spominjem) procardo.Mozes mislit koliko bi samo love spisko na vijagru, i to bez veze.A jebes pare kada je jaran u pitanju, a znas i ono kad je bal nek je maskenbal.Sta je za nas dvojicu(a mozda se i urednik prikljuci)brod poklona.Zamisli one njegove srece zbog iscekivanja broda sa poklonima. Pa sta li je za mene , pa sta li je za ostale, pa da li su nam poslali kengura da se igra sa nasim pitonom i krokodilom u bazenu, pa jos hiljadu drugi sta li i da li. Onda zamisli njegovu radost i ponos kada se pocne hvaliti raji, komsijama i musterijama da mu dolazi brod sa poklonima od jarana iz Australije, pa onda docek broda sa zastavicama i parolama,pa ljubljenje sa kapetanom broda, pa dobrodoslica mornarima sa hljebom i soli, i jos mnogo toga.Kes mi nekako dodje ko poklon bez duse, a mozda on zbog njega ne bi mogao ni spavati da mu ga neko ne mazne, a mozda ga on ima punu slamaricu, ali kuka ko i svaki cicija, a poklone sigurno nikad ni od koga ne dobija.Nadam se komso Mick da ces prihvatiti ove moje razloge i sloziti se da to ipak bude brod a ne kes.
Fino od Kevre da se javio, da znamo da je tu, da pazimo sta pisemo, jer"Bog prasta, Kevro ne".
Pozdrav od Sydneyca

lajka said...

Dobro, humano smo preseljeni. Tko nije, bice priveden na ispiranje mozga. Pretpostavljam da slijede upute za ponasanje. Nema vise one bosanske kafancine golih zidova i oleisanog poda, s mirisom cevapa i luka. Nema ni opscenih privatnih poruka. Do sefa ne mozes doci da si bog-otac. Sve u trendu.
Jedva cekam otvaranje poklona.

Micko said...

Komso Sidneyac kesh mani nikad nije razocarenje.Ako mu posaljemo brod poklona on ce onda polako odpakivat pa ce bit jako razocaran jer ce ustanovit da ima jos 20 mikrovalnih rerni,pa jos 20 tostera,pa jos 20 lonaca pa jos duplo ovoga i onoga.Onda ce to sve slozit u restoranu na policu i napisat reklamu kao na primjer;KO POTROSI 100$ DOBIJA MIKROVALV BESPLATNO.Tako ce on opet na nama zaradit.
Nego vako: Ja cu mu spakovat u kesu one Kineske mirodjije sto saljem mom jaranu Coletu da ne trosi pare na vajagru,a kesh cemo obecat drugom posiljkom i cekat sta ce bit,a ja znam sta ce bit.On ce treci dan javit da mu kesh ne treba nego ako mozemo nac ono da mu posaljemo bit ce dosta.Onda cemo mi njemu ponova poslat,ali u manjim kolicinama.Tada ce on to ispricat Mehi,pa komsi iz LA,a onda svojoj raji i eto nas na Americkom trzistu ko od sale.Oni ce dat zadnji dolar za ono,a mi cemo cekat.Posto ja znam puteve biznisa kazat cu da se do toga tesko dolazi,a ti ces potvrdit i dignemo cjenu.Dat cemo i na kredit uz dobru kamatu i bit cemo sve blize i blize aukciji njihovih nekretnina jer ce bit toliko duzni da se nece izvuc bez cekica.
Ovo ti je ono kapitalisticko pravilo moj komso.Daj mu jednom rukom,a uzimaj sa dvije.Eto ti sad kontaj.

Kod mene ovde velika kisa pa smo Dara i ja ostali do daljnjeg.Pocela i susnjezica.Vode nadosle i nema sanse ic u Sidney.Nije njoj mrsko,a ni meni boga mi.Nahajcali vatru u kaminu i samo jedemo i pijemo onako lezec na siltetima,a drva u kaminu pucketaju.Ja evo izaso po drva da vidim sta mi je s rajom.Zivot je toliko lijep da ga ne treba kvarit glupostima.Rekla mi je da me voli,pa malo zastala i rekla da je to nako sto sam lud.Znam ja koliko sam lud da mi ona i ne kaze.

Pozdrav od Micka.

Drago mi je da se nas Kevro javio i da nas drzi na oku.Nije krv voda.I njegovi pradjedovi su bili nasi dok se nisu prodali.Dokaz je da nam je isto prezime.Uz onu sudjuku ja cu narezat malo speka da meza bude masnija i dodat litar brlje pa neka bude po starom obicaju ko sta voli nek izvoli.

Čole said...

Dok drugi bubače lovu, ja spašavam ovaj jadni Blog. Uvijek mene zapadne da dajem umjetno.
Krenulo je nekako na bolje, sve dok se ne pojavi onaj Kevro. Svima vam je utjero strah u kosti. A ne znam što ga se toliko bojite?! Kad su Srbi mogli razvalit Turke na Kosovu, vala možete i vi sa njim izać na kraj.

Svaki put kad ga vidim pravo me obraduje. Imam jednu starostavnu knjigu koja proučava porijeklo starih bosanskih porodica. Tu naletih slučajno i na Kevrine pretke.
Korijeni im vode čaaak do mojih, koja koincidencija! Čim ga prvi put „pročitah“ na Blogu, odma mi nekako leže. Eto, ko bi reko da smo rođaci ?! A i vidi se, obojicu nas nekako vuče selo, njega Reljevo a mene Sumbulovac. Evo i Dalibor razgulio čaaak preko bare pa opet mu đaba. Ilidžanac ostaje Ilidžanac!
Ma ne moš pobjeć od korijena, pa to ti je!

Čole said...

Ne mogu vjerovati da se svo ovo vrijeme niko nije javio. Ako je Blog prestao sa radom bio bi red obavijestiti pučanstvo.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...