Monday, October 28, 2019

Halo -vi-n

Ako ima neki praznik ,koji mi se ne uklapa u koncepciju ,to je ,,Halovin.Vjerovatno je to posljedica vremena  provedenog u ratu u Sarajevu  i previse straha sa svih strana.pa se bas ne volim  ,,prepadat ,, ili tu sam kvotu,, ispunio za cijeli zivot.Mozda mi neko nece vjerovati ,ali ove godine  me Atlanitk nije vidio a ni ja njega., a udaljeni smo svega 40 minuta voznje.New Smirna beach je ,,najblize more..al kako se nikad nisam navikao  na ,,kupanje,, tipa  da me valovi mlate  i bacaju nazad ,ta New Smirna  mi i nije bas ,,Makarska,, Gradic je inace  lijep ,al u svakom slucaju nije za ,,ronjenje,,  jer je ovo mjesto ,odnosno  Okean ispred ,prostor sa najvise napada ajkula  na svim plazama u  svijetu.Kad covjek zna za ovaj podatak  nije bas ,,veselo,, brckat se ni u plicaku,a ne jos upustiti se u avanturu  plivanja malo dalje od obale.Ok ,na plazi imaju obavezni ,,spasioci,,  sto  bdiju  nad upacima i  gledaju u  vodu ,al samo da im  jedna oku  promakne  eto   ,jao,, za suefere i ostale.

Mediji se ovde na Floridi redovno bave ajkulama ,pa se  tako   svaki dan  emituje  upozorenje  da ajkule  napadaju  kupace  koji na sebi imaju  zute kostime  i one sto na sebi nose zlatni nakit.Tako su pokazala istrazivanja  ,odnosno  mnogi koji su usli u ajkula statistiku imali su na sebi  ,,zute,, gace i  zlatne lancice oko vrata.Hajde za ovo ,,gace,, i razumijem ,al sto to ajkulama smeta zlato ,mi nije jasno.ok dok radi ovo sa  ,,morem poslo mi ,,jaran ,, juce sliku ,kupa se  na Rabu  uz texst,, Da se nikad nije do sad u zivotu kupao  krajem Oktobra,,u  Jadranu .Lijepo se kupat u Oktobru ,al mi nesto to nije regularno.Po mojim kriterijima  Septembar je  krajnji mjesec za brckanje u Jadranu .I na Floridi jos traje ljeto ,sto nije neko  cudo ,al temparature  su malo previse za ovo doba  godine  i svakodnevno je preko 30-150  dana u ovoj godini  vise OD 90 Farhajnta  ,, Od ,,stvari,, koje nisu za prepadanje  zanimljiva je promocija  automobila Nisan , u ,,akciji,, kupis jedan drugi dobijas ,,dzabe,, odnosno kupis  bilo koji SUV ili Track Nisan i dobijes beslatno ,,Sentru,,Inace Donald Tramp je  jos predsednik Amerike ,a ima li veze sa ajkulama ,halovinom  i Nisanom ,pojma  nemam.

3 comments:

Anonymous said...

Nikog ni na vi ni na ti?

F.

Anonymous said...

Ima i Playa Linda blizu. Super plaža, za samo na plaži bit po cijeli dan.

Anneli Jäätteenmäki said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...