Sunday, October 13, 2019

Nevidljiva tinta

Evo trazim ,ima li iko, osim iz  Bosne  , da odobrava   tursku vojnu akciju u Siriji.Danas je njemacka kancelarka Merkel ,pozvala   turskog predsednika  da  zaustavi vojne akcije  i da se povuce  i isti dan je Bakir Izetbegovic ,e sad je tesko odrediti u kojem svojstvu -privatno ,kao predsednik partije SDA ,kao predsednik  doma parlamentarne supstine ili kao .pa  hajde da nazovem  ,,lider,,  jednog naroda u  Bi H,javno, ,podrzao i opravdao, tursku  vojnu intervenciju .

Kakve veze  ovogodisnja nobelova nagrada za knjizevnost s tim sto je  njemacka kancelarka osudila  turske vojne akcije u Siriji i sa tim  sto ih odobrava  Bakir Izetbegovic -jedini .Naravno da nema niakve vidljive odnosno u sklopu ,,opsteg,,odnosa prema nekome ili necemu u ovom slucaju prema piscu i prema ratu ,stati na stranu  onog  od kojeg se svi ogradili  ,ravno je  dodijeliti  nobelovu nagradu ,covjeku koji je pravdao i velicao sve ono sto je velika i normlna vecina osudila.

Ima li razlike izmedju Merkelove i Izetbegovica.Ima.Kad merkelova kaze ,stoji iza nje  cijela njemacka a kad kaze Bakir Izetbegovic ,to mogu iskoristiti samo oni ,sto nisu prijatelji  Bosne i Hercegovine ,odnosno ako analiziramo konkretnu izjavu o turskom napadu u Siriji ,Izetbegovic ne radi u korist  drzave  BiH ,bez obzira  sto u njoj ima i onih koji ga podrzavaju ,nego daje povoda  da neku novu nobelovu nagradu  dobije ...e sad sami  zamislite ko ,neko ko  nije samo ,,podrzavao, nego   ....i da u obrazlozenju stoji :To vam je za  Tursku.Nevidljivom tintom,

12 comments:

Home said...

Najgore je sto akciju podrzavaju Turci .

Kevrin potok said...

Bosanski muslimani nisu Turci, stavi plavog pored crnog iz Turske i sve se da lahko kazati ko je ko. Ako ima Turaka u BiH to su Srbi, ogramni dio njih crnomanjasti kao Turci, jer 500 godina nije kratak period, dovoljno da se genetika izmjeni.

Meho said...

Ako si Kevro mislio na moj komentar , ja sam mislio na Turke ( iz Turske ).
Jer najgore je kad nesto sto lose cini , npr. Amerika , to odobrava americki narod .
Bilo bi dobro da I ti objasnis ( sebi naravno )
kakvog smisla ima tvoj komentar.

Beka said...

Ne nisu Turci nego Kuvajcani,dos'o osman pasa na bjelom kojnu bez maca i sablje i poklonio religiju balkanskom zivlju,pa odakle islam u Bosni i Hercegovini iz Maroka ili sjevernog Sudana,pricaju iskrivljenim turskim jezikom i masu stambolskim zastavama u svakoj prilici ne vi niste turci ali jarko i zarko to zelite biti,na zalost zaboravljate KARPATE i pljujete po istoriji Slavena,

Voli Vas Beka Bedrija Memic sin Omera i majke Nadire Radonccic Porijeklom iz crne Gore a od 1948 u Sarajevu vozdra

Micko said...

Stari ljudi su govorili da je uvijek bolji bio Turčin nego poturica. Dje ti Kevro sebe vidiš ja ne znam. Da sam kao ti bilo bi me stid.

antimus said...

Kevro ima pravo poturice u BiH jesu bivši srbi u ogromnoj većini. Stoga i jesu danas najveći neprijatelji hrvata. Onaj mali broj poturica od hrvatskog roda živi u tišini i snebiva se na ovakom stanju.

Meho said...

Sta vam bi odjednom ?!

Anonymous said...

Nevidljivi geni isplivali.

F.

Anonymous said...

Naalost, mr.Kevro odrazava misljene vecine sadasnjih sarajlija. Tacka.

Marijan said...

Svako ko odobrava bilo kakav rat,
prilicno je "prehladjen".
Ovim prostorima vjekovima defilovale kojekakve vojske. Nigdje ne cuh da su sa sobom vodili i zene, a sumnjam da su se odrekli sexa? Pa sada, ko je kome pra-pra...caca, iskreno, *eme mi se.

Marijan said...

Jedni se busaju u prsa da su potomci predaka Merkelove, drugi da ih je pravio Suljica Velicanstveni, treci da ih je pravio direkt Kulin Ban, cetvrti dosli ispod Karpata, peti da se odavde nikada nisu ni makli...
A kako vjerovati istoricarima... stari vise ne vaze, a ovi novi...
koja sranja!?

Anneli Jäätteenmäki said...

Moje ime je Savka Dabčević-Kučar, forma, Saariselkä. Nakon 12 godina braka, ja i suprug vodili smo jednu ili drugu svađu dok me napokon nije napustio i preselio u Kaliforniju kako bih bio s drugom ženom. Osjetio sam da mi je život gotov i moja djeca su mislila da više nikada neće vidjeti oca. pokušala sam biti snažna samo za djecu, ali nisam mogla kontrolirati bolove koji me muče, srce mi je bilo ispunjeno tugama i bolovima, jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Svaki dan i noć mislim na njega i uvijek želim da mi se vrati, stvarno sam se uznemirio i trebala mi je pomoć, pa sam potražio pomoć na mreži i naišao sam na web stranicu koja je sugerirala da dr. Osagiede može pomoći da se brzo vratim , Dakle, osjećao sam da bih ga trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i on mi je rekao što da radim, a ja sam to učinio, a on je za mene učinio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije, suprug me stvarno zvao i rekao mi da mi toliko nedostaju ja i djeca, Tako nevjerojatno !! Tako se vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje pogreške i zbog boli koju je nanio meni i djeci. Tada je od tog dana naš Brak sada bio jači nego prije, Sve zahvaljujući dr. Osagiede. on je toliko moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da će dr. Osagiede pravi i snažni kotač za čaroliju za koga ću se uvijek moliti dugo živjeti kako bi pomogao svojoj djeci u vrijeme nevolje, ako ste ovdje i trebate svog Ex-a natrag ili se vaš muž preselio kod druge žene, ne plačite više, odmah se obratite ovom moćnom čarobnjaku. Evo njegove adrese e-pošte za kontakt na: doctorosagiede75@gmail.com ili whatsapp na +2349014523836
ili viber +2349014523836

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...