Wednesday, June 5, 2024

Hladivode

 Sjecam se da sam prije desetak ili petnest godina ,izlazio u ,,bastu,, iza kuce , i sat prije  krivio vrat i namjesto glavu sa pogledom u nebo ,da se spremim  i da vidim kako iz ,,Kenedi  spej centra ,,,Nasa lansira neku od raketa,Da malo i objasnim  ovu moju ,,bastu,, i  Kenedy  spejs centar ,Basta ko basta iza kuce,poredala zena  neko cvijece u saksijama,Begoniju , lavandu ,kaktuse a imamo i cuvarkucu ,  sa jedno 50 kilometara zracne linije do  Kenedija ,pa kad od tamo ispale  neku raketu ,njen let  u trajanju od nekoliko minuta se moze lijepo pratiti gledati  ,sve dok nestane  u vasioni,,Posebno je lijepo  kad  rakete idu u nocnim satima  ali i ova dnevna lansiranja su  dovoljno atraktivna -svako prati  desetine hiljada ljudi okolo  Nase, ,za sve ostale ,osim nas sa Floride kojima je ovo  postalo  svakodnevnica,

Danas je  drugacija situacija od one prije  desetak godina,Danas Nasa  ispaljuje rakete raznih namjena,kazu i spijunske ali ja to ne vjerujem , ,gotovo svakodnevno ,pa sam jednom prilikom kao digresiju ,napisao  da Nasa posalje vise raketa u  svemir nego sto Gras posalje  kombija na Vasain Han.

Navikne se  covjek na sve ,pa i na rakete, tako da danas  vise ne izkazim  u bastu da cekam lansiranje i krivim vrat ,nego o tome saznam u vijestima,

Nakon dugo vremena  danas sam opet ,sa posebnim razlogom ,odpratio Boingovu raketu sa dva clana posade ,,Starling,,  ciji je krajnji cilj  Internacionalna  ssvemirska stanica .Ovo je prvi put nakon programa ,, Spejs shatla ,da Nasa  salje ljude u svemir ,sto u buducnosti znaci ,da nece biti zavisna od  Rusije  u odlasku na internacvionalnu svemirsku stanicu .Naravno da  nezavisnost od Rusa kosta u svakom pogledu pa ova Boeingova  raketa ima cijenu od skoro 5 milijardi Dolara ,a uspjesno lansiranje  dolazi u lose vrijeme za kompaniju Boeing ,zbog sve ucestalijih prica o losim kvalitetima njihovih aviona,Starliner bi trebao vratiti  povjerenje u Boeing,

Treba napomenuti da je lansiranje  Starlinera odgodjeno nekoliko puta  ,a zdanji ,prije 2 dana na samo 3 minute prije lansiranja,Posadu cine Bary Wilmor i Sunita Williams ,dva iskusna  Navy pilota i astronauta , ,koji bi na Internacionalnoj svemirskoj stanici trebali ostati 8 dana i  padobranom se vratiti na zemlju.Staliner -Boeing ,i njegovi naslijednici su inace planirani da jednog dana  i oni vode  ,,samo pametne,, njezne ,osjacajne ,  turiste u svemir i naravno  da im naplate karte  za ovaj dozivljaj,Dogovoreno  je inace da na polla puta udje revizor  da provjeri  da li se neko svera  isto ko na pola puta do Vasinog hana  udje reva ,  u Hladivodama  i kaze ,,Hajmo karte na pregled,,

No comments:

Jebo debatu u kojoj Tramp pobjedi.

 Ne  da sam mislio ,nego sam i bio ubjedzen da sam ,,oguglo.. na politiku i da me nista ,niti moze iznanaditi ni ,,povrijediti ,, Zabolio me...