Friday, June 28, 2024

Jebo debatu u kojoj Tramp pobjedi.

 Ne  da sam mislio ,nego sam i bio ubjedzen da sam ,,oguglo.. na politiku i da me nista ,niti moze iznanaditi ni ,,povrijediti ,,

Zabolio me stomak  ,sinoc, gledajuci debatu Bidena i Trampa,Problem je  ,naravno, u meni ,sto sam izrazeno na strani jednog -Bidena i jos izrazenije protiv  drugog -Trampa ,u duplo, ili protiv Trampa kao licnosti i protiv njegovih ideja.To  automatski znaci da si protiv pola Amerike -na zalost   i u najmanju ruku i protiv pola svijeta ,Na jos vecu zalost.

Prvo mi nije jasno zasto je predsednik Biden prihvatio  ovu debatu .Pogresna  procjena i njega i  onih koji ga savjetuju.Svi oni koji  imalo prate  predsednika Bidena  vide da covjek u svojim  godinama  tesko moze  odrzati  kontinuitet  misli i govora  vise od 5 minuta  i onda  ,,godine urade svoje,,  i ko je to ocekivao da  bude drugacije u debati koja traje 2 sata ,Ok da se razumijemo,Sve ono sto je rekao Biden je mnogo istinitije i realnije  od onog sto smo culi od Trampa ,ali na nacin koji  nije prihvatljiv za  sve one koji su inace protiv njega  i one koji ga pamte iz mladjih dana,Znaci nema se Bidenu sta zamjeriti  osim sto nosi godine  koje tesko prate ideje  koje treba odbraniti i objasniti ,Hoce li  demokrati poslije  ,,sinoc,, ostati na Bidenu kao kandidatu ili ce  traziti novo rijesenje  ,tesko je prognozirati ,ali bi vece  iznanadjenje bilo  da forsiraju Bidena u  ,,Misshion inpossible,,

Donald  Tramp je samo 3 godine mladji od Bidena ali  izgleda i ponasa se kao da je  deset iza njega.Sve ono sto je sinoc rekao je cista glupost i laz  i tesko Americi i svijetu ako on bude predsednik ,ali je to uradio na nacin koji  odgovara  onim sto su i sto ce glasati za njega  i jos usput ce dobiti i koji glas onih  sto su bili neodlucni,Nije Tramp rekao nista novo sto vec nismo culi i znali ali je u svojim lazima bio ubjedljiviji od  svega  onoga-istine , o cemu je govorio Biden .

Kad 2 covjeka  koji skupa imaju  vise od 160  godina  pokusaju  da ubjede Ameriku da su oni  pravi izbor ,to vec nesto nije u redu  ne zato sto  nemaju pameti nego zbog toga sto nemaju  dovoljno energije  da to i isprate a i Biden i Tramp su samo slika Amerike u ogledalu  i to je jedina istina ,svidjelo se to nekome ili ne i mnogo bi ljepse izgledalo  da su umjesto ove dvojce  sa 169  bili cetvorica sa  po 40 ,za buducnost ,Jer kako  neko moze ocekivati bolju  ,kad mu to predstavi  onaj koji  i  sam nema neku .

Novenbar je tu pred vratima,malo ili dovoljno vremena da se ,,svijet,, spremi za Trampa .Ostali moraju  da vjeruju u cuda .Treba li vas napominjati da u Njemackoj,svojevremeno , nisu  izabrali Hitlera sto je bio najpametniji i najbolji nego sto je  licio na Trampa,

No comments:

Americki burek od sira

 Stanje se polako normalizuje , ,,voda se povlaci,,ali je jos daleko od uobicajnog.Nije kao prvi dan -,,bum,, ,ali se manje   prica o  dizas...