Saturday, May 6, 2017

Vrt ruza

Probudila me grmljavina i kisa  po prozoru.Cim se probudim ,prirodnim ili nekim drugim putem pogledam na sat.Pet  do pet.Znam da sam nesto ruzno  ,,sanjo,,i nisam se mogao sjetiti sta .Sjetio sam se  kasnije uz  kafu .Sanjo sam Hitlera  i hitlercice oko njega  na nekom skupu  Naci partije ,sto je mozak  vjerovatno izbacio  iz   coska ,vidjenim  scenama  nekog  starog snimka .Covjek  nema kontrolu nad snovima ,al vecina onog sto sanjamo je samo  produkt nekih  desavanja ,koja su ostavila  poseban trag ,a da to i ne znas , i uspostavila  vezu sa  dogadjajima ,koji te se ticu ,a da u datom trenutku i nisi svijestan  koliko.To mozak sam radi bez  kontrole.

Juce je ,,Haus,, sa 217 glasova ,,Za,, i 213 lasova protiv  sahranio  Obama Kear odnosno ukinuo  pravo na  zdravstveno osiguranje 24 miliona  Amerikanaca,Sad treba sve to  verifikovati i Senat ,sto nije upitno ,jer ga vecinom drze Republikanci  i ako  je neko kojim slucajem  u pola faze lijecenja ,sad  tu zavrsnu  fazu  ili nece docekati ili  ce morati  dobiti na lutriji .

Poslije su svi  sa predsednikom proslavili pobjedu  u   Ruzinom vrtu  Bijele kuce ,,Simbolicno,Gledao sam taj prenos  i oci tih ljudi .Covjek sve moze sakriti osim  ociju ,U ocima nema  lazi,Sjetio sam se  posloje da sam iste oci vidio u  snu ,Drugi ljudi,drugo mjesto ,druigo vrijeme ,  sa istim ocima,

Citam jutros Aleksandra Hemona ,Kaze ,,ovo je ,,akt,, gradjanskog rata,,Ne vjerujem bas da ce otici toliko daleko ,ali  vidim da republikancima i Trampu nije dovoljna samo pobjeda ,,nego  hoce i mrtvog ,,neprijatelja,,

Kad nesto bolje razmislim ,dugo smo se lagali,Sta ce ,,sirotinji,, doktori,Dovoljno je sto su  sirotinja i ako treba predvidjeti novi potez  ljudi iz ,,Ruzinog vrta ,, onda je to vjerovatno  obavezan sistematski pregled  ,bar jednom godisnje  za ovu grupu ,Da im popisu  ,,zdrave,, organe ,Za ,,banku,,

1 comment:

Anonymous said...

dobili ste sta ste trazili

Dva pistolja

 Slika ,,opreznog,,  zemaljca , sto sipa-toci,  benzin u  auto ,tako sto u jednoj ruci drzi  ,,pistolj,,automata pumpe a u drugoj pravi pist...