Wednesday, June 15, 2022

SraMo(s)ta(r)

 U principu ,jebe me se i za  Mostar i za partizansko  groblje u njemu.Grad primjer  da fasizam zivi  i da  je tu nekad davno ,nizasta i  dzabe poginulo i sahranjeno 700 ljudi. ,Grad u kome se danas ljudi ,,prepoznaju ,,- kome pripadaju, po facama ,

Na moje pitanje ,,Sta vam ono uradise,,  a prica je bila o ratu u Mostaru ,moj sagovornik ,-Mostarac  mi je odgovorio :Znas sta bi mi njima  da smo mogli  i da nismo zakasnili,,,,

Prvu grupu Mostaraca sam sreo  u Ankoni 94, Cekali na svoj red za  Evropu  i nikad  vecu mrznju  prema onima sa druge strane nisam cuo.Poslije rata sam upozno i one sa druge strane  i nikad vise optuzbi  prema ovima  sa suprotne nisam vidio.Imao sam priliku slusati i price  onih  koji su bili na suprotnoj strani od ,,moje,,,svoje sam znao napamet, koje su obicno bile  pomirljivog tona  sa dezurnom konstatacijom ,,ko nas zavadi,, ali nikad kao  mostarske  gdje mrznju niko nije krio  i grad u kome  nisu ,,poceli,, politicari ,samo  docekali , narod.Ovde se sa ljubavlju mrzilo.

Da sam kojim slucajem procitao  da  je neko u Salvadoru ili bilo gdje u svijetu, unistio  700 nadgrobnih spomenika ,reagovao bi kao  ljudsko bice  kao sto mora svak normalan ,da se vidi da nas ima vise od tih ,valjda,,a kad sam cuo da se to desilo u Mostaru  nisam bio iznenadjen ,Tamo  danas niko ne voli partizane  i pogresno bi bilo optuziti samo jednu stranu Mostara ,koja  jeste  to uradila ,ali  ne treba zaboraviti i drugo koja je to jedva cekala da se ona nebi morala truditi,Nekoliko puta poslije rata sam isao preme Mostaru,Prije  rata sam i svraco ali sad jedino sto sam pozelio  da sto brze ,cestom sto iznad  vodi, proletim pored grada simbola mrznje svake vrste  u kojem ubijaju mrtve ljude , dok se  drugi smiju  gledaju i aplaudiraju ili ,,Da  nismo zakasnili ...........,,Znate li inace sto je Neretva  zelena,Od jada.

Grad Mostar je inace  najbolji primjer kad  nekome hoces da  pokazes  zlo razlicitosti koje nas dijeli i samo jednu stvar -kvalitet,koja nas iskonski  spaja a to je: Da smo ,,Ista  govna,,

1 comment:

Anonymous said...

Sve receno. Bravo.

Romeo i Julija

 Naravno da  ti je  jako bitno i vazno, sta vazno ,-najvaznije , ,kad si mrtav  ,ko te ubio , i da li je to bio  ,,prijatelj ,, ili neprijat...