Monday, June 13, 2022

Ko Geri

 ,,Naleti,, u Subotu ,predvece , Geri .Kaze bio u Dajtoni pa svratio.,,Iso,, da kupi ,,materijal,, za 4. Juli,,,Jos sutra je 60 posto  snizenje,, veli.Kazem ja zar nije rano,Nije kaze Geri ,Treba se na vrijeme spremiti za  vatromet,,Ako ima dan ,kojeg vec  25  godina  mrzim vise od ostalih ,onda je to 4, Juli,Postujem ja  ,,Independent dej,, i praznik ,al onome koji je prezivio   Sarajevo  i prskalica  za Novu  godinu u ruci ,, ne stoji bas najbolje,,Geri je mali ciko,Ima  koju vise od 70 ,Tih ,miran , duge sjede kose ,onaj sto se sklanja  i kad treba i kad  ne treba.Mislim da se nikad u zivotu nije  posvadjo ni sa kim,Zivi sa kcerkom i jos radi pola radnog vremena.Nikad ga nisam pitao za zenu ,Sigurno je umrla,Ovakvi ko Geri se ne rastavljaju .Trpe. ,U crkvu ide  svake Nedelje ,Onda  ceka 4 Juli da se isprazni,Legalno,Volim i ja vatromet,Odleti gore pa se  rasprsne u hiljade  zvijezdica,Sve u bojama,Kaze mi Geri da je kupio  5 ,,topovskih udara,, E to je ono sto  mrzim,Stvarno zvuci ko  top kad pukne ,Prvu godinu Amerike  sam za ,,Dan nezavisnosti,, prelezo na podu i ja i cijela familija,Mukli udar  topa.Bum,Koliko prosjecan Amerikanac  a i  drugi  kontrolisu svoj vlastiti zivot,Porodica -malo ili nikako ,posao ,nikako ,politika jos  gore ,Znaci uticaj pojedinca  na  stvari koje se desavaju oko njega je  nikakav,Zivot u pravilima koja su postavili drugi  ne znaci  da suprotno mora biti i kriminalno ,nego  objektivno  stanje u kome  jesi,Onda padne mrak  za 4 Juli  i uzmes  svu skalameriju  topovskih i drugih udara ,koju si  dobro platio ,pa i sa popustom od 60 posto i ,,pali,,Bum ,bum ,bum,,kontrlolises sve sto ispalis ,Sve je u tvojim rukama,Pucas onoliko koliko si kupio ,Da si imao vise para  vise bi i pucao,Onda pokupis ,,caure,,  do slijedeceg 4 Jula i novog snizenja ,A izmedju ,Izmedju  vozis auto,Jedinu stvar koju  jos mozes kontrlisati  ,ne u potpunosti ,zbog ogranicenja i kazni ,al dovoljno za ljudsku  sujetu,Sjedes za  volan i gas ,Puna kontrola  necega je u tvojim riukama. ili pardon u nogama,,Ima li policije,Ima ali ne svugdje a ima i  rizika,Nema kontrole bez  rizika.Mozda je ipak opcija 4 Jula bolja varijanta  nego ovo sa autima,Broj poginulih u auto nesrecama je  hiljjadama puta veci nego  onih sto su  zivot izgubili od vatrometa,Sve je dobro  dok je pod kontrolom,Problem je kad je  izgubis,Pita me Geri ,,Slavim li ja ,, Ne znam  sta da kazem,a da mu pokusam objasniti nebi imalo smisla, ,,ispucali se na meni i  slicnim ,, za cijeli zivot a za  kraj-kao bonus , nas  spucali jos nogom u  guzicu  i poslali u ,,svijet,,  da kupujemo i   topovske udare  uz snizenje od 60 posto

Mozda je ipak  bolje ko Geri,,

No comments:

Romeo i Julija

 Naravno da  ti je  jako bitno i vazno, sta vazno ,-najvaznije , ,kad si mrtav  ,ko te ubio , i da li je to bio  ,,prijatelj ,, ili neprijat...