Tuesday, July 9, 2024

Gorenje


 Rastavljen,Placa alimentaciju za troje djece,Kockarski dugovi dostigli nivo  ozbiljne prijetnje  po zivot,Hipoteka banke na kucu .Ima jos ...... ljubavnica .Radi se o covjeku koji ce suditi  finalnu utakmicu  Evropskog prvenstva u fudbalu,U njegovo postenje ne treba sumljati,Jedan sudjen ili ne  dosudjen penal  rijesava  sve probleme,i njegovom unuku ako podje dedinim stopama.A hoce garant.

Naravno da jos ima postenih ali toliko  da bi ih mogli  nabrojati ,Nismo isti ljudi kao sto smo bili nekad,Danas smo  samo bolji prakticniji,.Eto ja skoro ,zbog pauze ,od 18 dana ,izmedju cetvrtfinala i polufinala ,zaboravio da je jos igra,Finale je zakazano u Oktobru,Koliko ce trebati vremena  da se napokon ,,prizna,, da  covjek  ne moze  biti  sudija  drugom covjeku ili  drugim ljudima  pa i u fudbalu.Var ili tv arbitraza sa kojom se pokusalo nije dovoljna kontrola.Fudbal i drugi  kolektivni sportovi  koji imaju  sudiju  u ljudskom obliku ,moraju ,ako zele opstati ,ovom , sto je vise moguce ograniciti  prava  ili uvesti ista kao  sto recimo ima  sudija u tenisu  a ostalo pokriti  sa sto vise   tehnike i  ucesnika-sudija,Naravno da ni ovo nije garancija ali jeste veca od one  da sudija sto sudi  finale ,nije pod pritiskom  alimentacija ,kockarskih dugova i hippoteke na auto i kucu, nezasitne zene i skromne ljubavnice.

Nikad slabije evropsko prvenstvo.Teravija od  fudbala,Da bar svakog minuta ,ko u drugim sportovima ima reklame ,bilo bi zanimljivije,Ovako moras cekati  poluvrijeme da se pojavi  legenda  engleske prevare David Beckham  i reklamira AliExspress ili kinesku firmu Alibaba.Oko stadiona su u glavnom reklame americkih kompanija -sve lazu, a vidio sam i jednu ,,nasu,, Gorenje ,Svaka cast ,Meni je u kuci na Ilidzi ,kad sam iz nje otisao  u Martu 92,  ostala ves masina  Gorenje , i jos par  ,,stvari,, istog proizvodjaca,Svi smo se mi u Bosni kleli u Gorenje,,Svi radili  do tad,Poslije sam zvao ljude koji su se uselili u moju kucu ,jos radili telefoni ,,,da pitam radi li  mashina i receno mi je da  je masina  za ves Gorenje prestala raditi,Izvino sam se sto majstora da je poprave nisam  poslao ,ali  nekoliko godina poslije ,kad sam prvi put otisao do svoje kuce ,poslije rata ,ni te mashine nije vise bilo,,P za mnom pa onda vise nije mogla da ceka  i proradila,Bas me zanima radi li i danas,Stevilka .Garancija  u ratu i miru.Trideset i nesto godina kasnije ,,skonto,, sam ,ovde na Floridi, da se rat kod nas  vodio zbog  Gorenja ves masina.i ,,Da ne izapira na ruke,,

A da se ja vratim na Alibabu,Razvaljuje Kinez,I igra i sudi,Odem na njihovu stranicu,Tene  4 Dolara ali  je dostava ,direktno iz Kine 87  i stizu u Novembru ove godine,Ok,Ves masina ,nije Gorenje,  150 Dolara  i dostava 970  i dolazi u Februaru 20025,Jeste li znali da je vlasnik Alibabe jedna od  n ajbogatijih ljudi na svijetu,Nije to postao zahvaljujuci Gorenju i tenama nego budalama,A pomaze mu David i to Backmen,Varaju  internacionalno i skupa,U talu .

E kad se samo sjetim te masine  Gorenje ,Stavis u nju Faks i poslije ne trebas ni peglat,Sad ,danas,vam je valjda jasno sto su  sudije i prije 50  godina zvali ,,Lopoveeeeeeee,Klasicna centrifuga .

No comments:

Springfield

 Sigurno da u ovom trenutku  nema grada o kojem se vise prica u Americi ali i u ostatku svijeta od ,,Gradica Peytona, romanticnog , imena  S...