Friday, July 26, 2024

Olimpi-jada

 PItanje je zapravo ,koliko  Olimpiske igre imaju smisla  ,dok se ljudi  na jednom kraju svijeta takmice ko ce  vise ,bolje  brze ,na drugom  kraju  ubijaju jedni druge da bi uzeli vise,,brze i bolje,

Naravno da sam za  sport ili ono  sto je ostalo -preteklo od njega ,ali gledati recimo prenos nekog sportskog  dogadjaja iz Pariza   pa zatim izvjestaj iz Gaze ili  Ukrajine  govori o tome koliko je covjek govno postao  ili da mu je samo vazno  ,,da njega konkretno niko ne dira  i ne muci i ubija ,, a za sve okolo bas ga briga.Da nas napomenem ,koliko smo zlo ,,danas,, usavrsili ,da su nekad  ratovi prestajali dok  su igre trajale.Isto kao sto  se mogu organizovati Olimpijade mogu se  zaustaviti ratovi ,Ako je nekome  u interesu i jedno i drugo,Olimpijada izgleda da jeste  a za rat se ceka ,da se prebroje mrtvi i ko ce pobjediti da mu se dodjeli medalja,Zlatna naravno.

Jesmo li  dosli do faze da mirne savjesti mozemo gledati utakmice  dok  neka  nevina djeca  ginu  ili je samo bitno da nisu ,nasa,,..Nasi, igraju ,trce  i bore se za medalje,Ovaj put  ginu neki drugi  ,jer nije nas red .Patetika je dostigla vrhunac  da se samo pobjeda prizna,Kad neko pobjedi  znaci da je neko i izgubio.Trku ,utakmicu ili zivot,Ok ok ,Pusti me da na miru gledam  sta se dogadja u Parizu,Bas me briga za sve ratove  i svu djecu ,Ja sam svoj zavrsio  i izborio pravo  da gledam sport,Svi drugi me se ticu isto koliko se i druge ticao moj,

Danas u inace lijepom  prelijepom,Parizu pocinje  Olimpijada ,Skup sportista cijelog svijeta koji ce se  takmiciti u tome ko ce brze ,vise i  jace u okvirima svojih mogucnosti,To sto ce u isto vrijeme negdje ginuti nevini ljudi nije u domenu s;porta nego pod kontrolom ,,vise slile,, i ,,boga,, kojima  je krajnji cilj isti kao i olimpiski,Sto jace ,sto  ,sto vise ,sto brze . Do pakla.

No comments:

Springfield

 Sigurno da u ovom trenutku  nema grada o kojem se vise prica u Americi ali i u ostatku svijeta od ,,Gradica Peytona, romanticnog , imena  S...