Monday, July 29, 2024

Tajna vecera

 Meni i dalje  neuporedivo vise smeta sto ubijaju djecu-svjesno,  nego sto je neko,, ismijavao,, kriscane i tajnu veceru.Ceremonija otvaranja igara   je postala tema  i vjerovatno ce  dugo biti tako,I sam sam dosao u fazu da ,,moram,, objasnjavati  to sto sam napisao da mi se ,,generalno svidja ,, ili  bravo za Paris i Francusku,Nebi valjalo da  svi volimo isto.Nebi imalo smisla..Nebi trebalo ni da  svi ne volimo isto,Grubo.,Najgore bi bilo da svi mrzzimo isto,Tad nas nebi ni bilo.Cim neka -bilo koja  vjerska skupima kaze  da joj se nesto ne svidja  i smeta ,znajte sto posto da je to dobro i pozitivno.

Bio je to spektakl bez obzira sta neki  ljudi drugacije  kazu.Valjalo je to sve pripremirii ,organizovati  u prostoru koji nije ogranicen i ogradjen ,Trebalo je to sve i osigurati  od ,,mora,, budala  i njima slicnih,Onda je na sve to pala i kisa .Necu da ulazim u detalje  ili pojedinacne participacije  po sistemu ovo mi se svidja a ovo ne svidja ,Ceremonija otvaranja je cijelina i tako se mora i prihvatiti ,odnosno ne treba kritikovati Lejdi gagu  ,ako je ne volis ,a  hvaliti Selin Dion,ako je volis ,kao kontrast, u istoj predstavi,Kad covjek hoce  na nadje nesto  ,sto mu ne odgovara ,nesto sto ne voli ,ne postoji ,mjesto ,vrijeme ,sadrzaj  gdje to nece naci ,Ako se opusti  i pokusa da ne bude  uvijek sudija u svemu ,izmedju onoga sto ne voli ,pronaci ce vise onoga  sto mu se svidja .U ostalom mi smo kao narod  poznati po poredjenju  i sudu  pa i onda  kad treba i ne treba i kad niko od nas  to i ne trazi,da budemo.

Pitanje je :Jesu li ujedinjeni svijetski kriscani  i njihove  vodje ,vjerske i politicke  ipak trebali  protestvovati protiv rata u  Gazi  i ostalih  ubijanja ,,prije nego sto im nije bilo pravo da neko ismijava ,,Tajnu veceru,,Ili je sve  Tajna ,a vecera  usput. Smijao se na to  neko ili ,,plako,,.

No comments:

Springfield

 Sigurno da u ovom trenutku  nema grada o kojem se vise prica u Americi ali i u ostatku svijeta od ,,Gradica Peytona, romanticnog , imena  S...