Wednesday, August 6, 2014

GAZdA

Neki dan i to sasvim slucajno ,na 78. strani ugovora ,od inace 348  sitno kucanih  stranica,,,agrimenta,, o zakupu ,prostora kojeg koristim ,naletih na  ,,clan,, koji kaze ; Da me  ,,GAZdA,,  moze  jebat u mozak  ,kad god zazeli  i to bez razloga  i u nastavku ,da me  ,,isti,, moze jebat i u guzicu ,s tim sto  mora  da mi to prije i najavi ,da se namazem  vazelinom ,sto je moja obaveza i sto sam sve potpiso.

Istorija je ono sto se desilo i kad se desilo.Zasto se desilo ,to ,nije istorija .

Negdje  oko 7 navece ,pritisak pred kisu,kakav zna samo biti ovde na Floridi,kad se oblaci spuste do bandera ,a temparatura zraka  predje onih ubocicajnih  augistovskih 40 ,cujem  sirene  i ubrzo vidim i  dvoja vatrogasna kola ,ona mala ,,Paramedik,, i ona velika .Uvijek idu u paru  na nesrecu.

izvukose na kolicima  majka homlesa koji zivi u  sumi  iza ,strpae  ga u ,,hitnu,, i bez  sirene  odose prema bolnici.

O majku sam vec pisao .Dodje ,kad je gladan  i to samo kod mene.Nikad nisam vidio da je usao na vrata  i jednog od 4 restorana ,na  palzi ,osim mog.Sad kad se  dugo ne sisa i ne  brije izgleda pomalo i strasno ,al naviknes se .Udje  i bez ikakavog izraza na licu  trazi da jede ,a niti je  tuzan sto je gladan ,niti  biva veseo ,kad dobije.Tek uvijek  se zahvali.

U toj sumi iza ,sa majkom je vec dugo vremena ,,zivio,, i Stiv .Homles ali posve drugog sadrzaja.uvijek uredan ,naocale ,knjiga u ruci.Nisam gledao jel ista.Imali su i cuku,pa im je pobjego.Naj jadniji pas kojeg sam vidio u zivotu.

Po hranu je uvijek  dolazio Majk i nikad nije trazio za Stiva,ali je dobijao ,dok jedan dan ne dodje i Stiv ,uredno se predstavi i kaze da treba hranu za sebe i Majka koji lezi bolestan i ne moze doc.

Vidjao sam ih  svaki dan.Nekad  kad odlaze ,a nekad kad se vracaju sa kesom piva.

Bilo je to prosle sedmice.Dodje Majk i ja mu dam  hranu  i  on kaze da mu ne treba toliko ,jer nema Stiva.To sto je rekao da ga nema podrazumjevalo je  da ja pitam ;,,Pa gdje je,, i jesam  .... Onda me  gledao  nekoliko trenutaka  i iz oka ,niz bradu mu kliznuse  dvije suze; Otiso na rehabilitaciju .....Bilo je ovo prvi put da  sam vidio Majka da pokaze bilo koju vrstu osjecaja.

Zatvorim negdje oko 10.Dole na kraju ,ispred  poslovnog prostora ,sto je dugo prazan ,u  mraku .vidim  sjedi Majk.Nikad ga tu prije nisam vidjao .iz te pozicije  ,,vidi,, a prije mu valjda nije trebala ,jer je imo  skim.

Sad mi ga je  zao ,puno vise ,nego dok je imao Stiva,pa sam zakljucio da se to desava  zbog toga ,sto misim da je biti  homles vlastita odluka ,a izgubiti prijatelja ,ne svojom krivicom ,nije.Zao mi Majka ,sto je osto sam ,umjesto da mi je drago sto se Stiv izvuko ili pokusava da se izvuce.

Na 78. stranici  ugovora o zakupu ,kojeg sam potpisao,kaze da me  ,,GAZdA,, moze jebat u  guzicu kad god pozeli ,stim sto je duzan da mi to i najavi ,jer su moje obaveze ,vazelin.U suprotnom  cu snosit zakonske  konsekvence.........

Nadam se  da ce bar biti njezan., E toliko mogu.

8 comments:

Anonymous said...

Nas nekoliko ovdje smo bili pripadnici povlastenog dijela generacije ( + , - )koja nije imala strah od buducnosti. Skola, posao, stan /kuca, auto, zena / muz, djeca ( niposto preko dvoje da nas ne bi previse akomodirali ), karijera, ljeti more, zimi skijalista.Na kraju puta jasno smo vidjeli sebe, lijepe i zdrave starce, ljeti u vikendicama, zimi u toplim stanovima, okruzene paznjom djece i ljubavlju unuka. Zaboga, pa sve smo radili da tako bude, zasluzili smo. U svojoj bahatosti nismo primjecivali da nije bas svima kao nama. " Gazda " nas je u nekim momentima pokusavo opomenuti, ali nas nista nije moglo skrenuti s trase. Onda se naljuti i napravio od nas slamke na vjetru. Ma nismo mi maciji kasalj, opet smo se borili, samo sada, kad vidimo Majka uvuce se strah u nas. " Gazda " budi milostiv, nemoj vise. Opet ne citamo ono sto sitnim slovima pise u ugovoru, ali sad znamo da postoji i to nas muci.

z.

ps: dobro ti more mornaru Cole.

Marijan said...

Ipak se okreće!
Skoro sam digao jedan ''kreditić'',vjeruj, ugovor na nekoliko strana nisam ni pogledao. Ovako mirnije spavam (čitanje je štetno, utiče na psihu).
Sigurno piše sve kao i kog tebe samo u skraćenoj verziji.
Valjda neće biti po onoj: ''Kome je suđeno da bude *eban, same mu gaće spadaju''!
Nakon ovih silnih kiša i ovdje je mnogo homelesa. Sreća u nesreći je što mnogi vjeruju u Boga jer jedino im On može pomoći i pored silne love koja je pristigla!?
---
Čole, pazi u šta zabacuješ... da ne ostaneš bez to malo ud...!
Kod nas je ovdje malo prevlažno, topimo se k'o čokolada na suncu!
Maksuz selam svima!

Anonymous said...

Sad sam procitala svoj komentar zbog osjecaja da sam nesto zbrljala. I jesam, sorry. Nadam se da ste razumjeli sta sam htjela reci. U osnovi, isto sto i Bilic, ako sam dobro razumjela.

z.

dalibor bilic said...

A ove ,,zabe,, sto zabrlja.I ne samo to nego se i ,,sori,, zbog toga.Niko nije razumio sta je htijela ,,rec,,
U osnovi nije dobro razumjela ili se svaka ,,zaba,, nada da ce jednom postat princeza.
Svak ima pravo na svoju sutnju.

Marijan said...

IN MEMORIAM
Vedo Hamšić
https://www.youtube.com/watch?v=LdfIyK1TYzc

Anonymous said...

Hahahaaaa...prinncipessa...nemoguca misija. Ali, tko zna, ako je tebi poslo za rukom...

z.

Anonymous said...

Nedavno sam sasvim slucajno nabasao na internetu na Vedinu web-stranicu i bio veoma prijatno iznenadjen cinjenicom da je Vedo Hamsic bio izvrstan akvarelista. Prelijepi motivi Sarajeva u mojoj omiljenoj tehnici. Bio sam u fazi da ga kontaktiram i eventualno kupim par akvarela, ukoliko bi cijena bila razumna, ali eto...

Anonymous said...

Svaki dan napredujemo u svakom pogledu sve visse i visse, ahhhh...

Sarajevo grade

http://www.sarajevo365.com/news/bosna-i-hercegovina/item/4941-sarajevo-dobija-javnu-kucu-po-ugledu-na-amsterdam

Pored onoliko dzamija, religije, pokrivenih glava i ruku, napokon pomak ka civilizaciji...ojoj, gazda,

Feniks

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Autopsija

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Autopsija : Ko je ubio Jugoslaviju.Tesko pitanje  a i da  das neki odgovor ,danas n...