Friday, March 16, 2007

Bushizam

Zivio drug Hitler, tako sam vjerovatno razmisljao, sve do juce, kada sam napokon progledao i to zahvaljujuci, kome drugom, nego americkom predsedniku Bush-u, nakon njegovog govora americkim legionarima, u kome je ovaj svjetski genije poistovjetio fasizam i komunizam, dodavsi na vagu i malo islamskog radikalizma.

Hvala ti veliki George, hvala ti do neba sto si me vratio na pravi put istinskog imperijalizma i humanog kapitalizma.

Koja sam ja samo ovca bio. Kakva ovca, bekan, kad nisam vidio da su komunisticka ideologija i fasisticka ideologija zapravo isto, sinovi, kopilani majke kurve i bog zna cija djeca.

Hvala ti George, sto sam pod stare dane saznao da sam grijesio i sad se kajem. Zbog toga sto sam bio komunista-fasista kaznicu sebe najstrasnijom kaznom - da ne razmisljam i da slusam od danas samo pametne ljude, koji, naravno, dolaze iz svijeta procvata dzenetskog-rajskog kapitalizma.

Hvala ti George sto si me prosvjetlio, sto si mi unio nadu u bolji i pravedniji Svijet, sto si mi ukazao na zlo koje nisam sam mogao vidjeti, na zlo u kojem sam zivio i u kojem sam prividno bio sretan.

Hvala ti George za sve sto si uradio za Svijet, pa i za ovu misao, koje se ja sam nikad ne bih mogao sjetiti. Hvala ti za ovo otkrice koje ni mnogi savremenici nisu mogli otkriti sami.

Danas sam sretan i ponosan, ali i sjetan. Koja sam ja budala bio, ma kakva budala - fasista, koji sam ja fasista bio. Fasista sa crvenom knjizicom na kojoj je bio srp i cekic, al' kad se bolje zagleda licio je na kukasti krst. Simbol na simbol. Koju kaznu sebi da odredim, o George? Mozda zasluzujem manju kaznu, jer nisam znao, sve do juce, i onda se sve slomi u meni. Danas sam drugi covjek. Stidim se onoga sto sam bio. Hvala ti George sto se stidim i nije mi lakse sto to priznajem da dobijem manju kaznu. Zasluzujem da bar 8 miliona puta napisem - Zivio kapitalizam.

Hvala ti George. Danas je moj rodjendan, ne onaj pravi, naravno, nego onaj koji cu ubuduce slaviti, dan kada sam prestao biti fasista-komunista i kada sam postao jurisnik imperijalizma. Hvala ti George. Danas disem punim plucima i spreman sam na svaki rad! Ako treba i 24 sata, da bi onima koji su uz tebe i sa tobom bilo bolje. Hvala ti George sto si u meni unistio fasistu-komunistu i ko zna jos sta, na vrijeme, da mi se ideja ne razradi i ne postane opasna.

Koja sam ja budala bio! Koje smo mi budale bili! Bili fasisti, a da to nismo ni znali. Doduse nismo svi. I u doba fasizma bilo je nacionalista, koji su se krili, a poslije pobijedili. Izgubili mi fasisti, komunjare, usrane i pogane, a pobijedili vizionari, k'o Bush i njemu slicni.

Mogao bih ja ovako da se zahvaljujem do sutra, da uplatim koji dolar za republikance, da pomognem milionerima. Sta ce nama kokuzima inace pare? Pare su za vizionare, za pametne ljude tipa George-a W. Bush-a, a ne za ovake komunisticko- fasisticke fukare ala ja.

Hvala ti George, sto znam sad koji sam ja fasista bio. Krisom sam slusao Lili Marlen i bio zaljubljen u Evu Braun, a potajno spremao planove da napadnem i uvedem demokratiju u zemlje koje drugacije misle. Moram priznat' da sam u ormaru imao i jednu crnu kosulju i da sam sa merakom u Minhenu na Oktobar-festu pio pivo. Koje sam ja fasiticko-komunisticko djubre bio, a da nisam znao. Sa rajom sam se pozdravljao sa Zig Hajl i vezivao u cvor, ispred satora u kampu u Makarskoj, crvenu zastavu sa srpom i cekicem i onu sa kukastim krstom. Priznajem.

Sad se stidim, a za stid nikad nije kasno. Sve zahvaljujuci velikanu svjetske istorije George-u W. Bush-u, koji me vratio na pravi put. Sad se sjetih - imao sam u novcaniku malu crno-bijelu sliku Roze Luksemburg kako u krilu drzi djecaka po imenu Herman Gering.

Danas sam spreman izaci pred svaki sud i otkriti, odati sve one koje znam. Odati imena pola milijarde ljudi zalutalih i zavedenih u ideologiju komunizma odnosno fasizma.

Na kraju jos jednom hvala ti Veliki George za izjavu da su komunizam i fasizam isto sto bi trebalo svakako uci u istoriju, sa onim mislima sto su ih svojevremeno izrekli Cezar, Aleksandar Makedonski, Napoleon i njima slicni, a sto je istorija zapamtila, a mi prepricavamo.

Nekad sam govorio, zeleci da ostavim utisak, neciju veliku misao, napamet naucenu, da sagovornika ostavim zabezeknutim, zacudjenim, bez argumenata, a od juce i kad me neko pita koliko je sati reci cu samo - komunizam i fasizam su isto! Zig hajl drugovi!

No comments:

Sevab

 Sjetim se ,sa povodom, price jednog mog druga ,ime  nije vazno,kad je  jednog vruceg sarajevskog dana  kasnio na dzenazu oca svog kolege  n...