Friday, March 16, 2007

Bozija volja

Od Boga i Bozijom voljom i zivot, i smrt, i ljubav, i bijes, i rat i mir. Tako je lakse i bolje za sve. Covjeku je ostavljeno tek ono sto Boga ne zanima. Dorada. I malo detalja.

Danas svi vjeruju: i kapitalisti, i komunisti i oni izmedju. Vjeruju i robovlasnici, a vjeruju i njihovi robovi.

Imao sam najbolje drugove na Svijetu. Imali ste najbolje drugove na Svijetu. Imao sam najbolju raju, a i vasa je bila najbolja. Niko nije imao bolju raju od nas. Niko.

Bili smo najpametniji, najljepsi, najjaci. Bili smo naj. Svi mi i nasa raja. Dijelili dobro i zlo iz dana u dan.

I za rat kazu da je Bozija volja. OK. Za mir isto i za sve ono sto mir nosi.

U ratu sam izgubio raju, a ostali su mi drugovi. Bili bi mi opet raja kad bi nas sastavili na jednom mjestu, i to opet najbolja.

Bozijom voljom, nesto nas je ostalo u Bosni, ostale je Bog poslao sirom Svijeta, da se izgubimo, jer smo zli, ili da nesto sirimo jer smo najbolji.

Nema tog Amerikanca, Engleza, Kineza, Indijca, Talijana koji, recimo kao mi, ima najbolje drugove u, opet recimo, 5 svjetskih zemalja, a i u mnogo vise. Za Amerikance sam sto posto siguran. Ovi sa Floride tesko da imaju nekog poznanika i u Georgiji. Siguran sam i za ostale.

Da pocnem nabrajati: Bozijom voljom danas imam najbolje drugove u: Hrvatskoj, Sloveniji, Austriji, Njemackoj, Svedskoj, Norveskoj, Danskoj, Italiji, Svajcarskoj, Francuskoj, Ceskoj, Slovackoj, Americi, Kanadi, Australiji. Treba li jos? Cista slucajnost ili Bozija volja.

Dugo sam mislio da smo kaznjeni Bozijom voljom i razbacani po Svijetu, a sad sam shvatio da smo, zapravo, u misiji, slicnoj onoj u koju je Bog slao i prije svoje izaslanike. Mi smo najpametniji, najbolji, najljepsi, izabrani da budemo takvi i budemo tu gdje jesmo.

Istina je ono u sta vjerujete, a danas nevjernika vise nema, Bozijom voljom.

No comments:

Columbia

 Informacija je roba,odnosno oni sto je  skupljaju -mediji, pa poslije to  obrade i  distribuiraju -prodaju  su samo jedan  dio-polovina, op...