Thursday, December 12, 2013

Sve bilo je ,,muzika,,


16 comments:

Anonymous said...

Vec vidjeno, ali je uvijek lijepo;

Eh, sretno i zassticceno djetinjstvo, kad je drugi mislio ssta
ccemo jesti i obucci...
Kad su praznici bili skromni i visse privatni.

Zzelim vam svima zdravlje i pamet, Mickov novccanik i ruke naravno, Ribarov omekssivac, neka se nadje zlu ne trebalo,
Sidneyceve dobre misli,
od M-2 rosstilj i njegove ruzze, ali ne zaboravite i B-12 uz vit. D.

Glavni i odg. uradnik neka grgljucka sa nekom dobrom rakijom, uz zzelju da ssto prije ozdravi

Feniks

Marijan said...
This comment has been removed by the author.
Marijan said...

Izgleda, Feniks i ja zalutali na ovaj post... zato i obrisah što sam napisao.

Čole said...

Objasni mi kako se briše. Može li se kako obrisati Dalibor? Skontaj mi to, ne pitam šta košta!

ODOZGO_77 said...

hello
stvarno ne znam sta se desava na ovom blogu???
Svako se brize, Zabica nam odlazi, Gazda brise sve po redu

ZELIM VAM SVIMA SRETNU 2014
I DA BUDE PUNO BOLJA OD 2013
I DA NIKO NIKOG NE IZBRISE !!!!!!

veliki pozdrav

Anonymous said...

Dobro je sto je zabica otisla. Otkad nema nje nema ni nametnika.

dalibor bilic said...

Zao mi Coleta.Sto samo mi da uzivamo.Ako neko ima link guslara Koste Plakalovica ,sa kompozicijom ,,Samo jednom se ljubi,, nek proba postaviti na video Trans sibirian orkestra,samo za Hljubomira.
A sto se tice Zaba ,njih ce uvijek biti ,dok je i bara .Problem su princevi.

Anonymous said...

Moze li film, molim ljepo?
http://kucnibioskop.ucoz.com/video/vip/427/domaci/samo_jednom_se_ljubi

(gledanje u toku, pa ko je gledao neka gleda ponovo; Miki je uvijek dobar)
---
M2 vidi se da radis po crkvama pa si tako neu-strasssssiv, odmah brisses grijehe svoje.

Feniks





Anonymous said...

" Njezan " kao i obicno.

Anonymous said...

Anonymous mislis li to na M2? ili na Mikija iz filma?
Zzivot ide dalje, bas kao u filmu, bas kao da nista nije bilo, idemo u svijet ili svijet dolazi nama.

Feniks

Anonymous said...

Da nije kakav post? Nigdje nikoga?
Sve nevjernici, a poste !

Micko said...

Imali bi mi šta pričat,ali rastjera nas onaj prijatelj pa čekamo nešto iz filoozovije.

Anonymous said...

hoce li iko reci makar 'hm, hm,' pa s guza na guz, da oprostite, ili su vam puna usta pa ne mozzete pricckati?
Idem narezati komadic slanine, umjesto zzvake...
Feniks

Anonymous said...

Micko, eno i sunce izasslo kako se Ti javi
Feniks

Micko said...

Eto vidiš tetka da ja uvjek donosim vedrinu,jer sam dobar i pošten i nisam ljubomoran na prijatelje.Mene ti svak voli.Hepokovke su rekle.da nisu naišle na boljeg čovjeka.Možda i jesu,ali se ne sjećaju.
Pitam ja tako jednu što je zovu gara,ali pored svima,bili mi dala.Kaže ona da bi meni svaka dala,ali se boje da jedna drugu ne osmekaju.Kaže kad bi se šta saznalo da bi zvonili telefoni od Ljubuskog preko Domanovica sve do Stoca i ljubinja,a mi se nebi mogli ni cestito zagrijat.
Eto što su ti žene.Sreća pa jutros odose,ko zna šta bi bilo.

Marijan said...

Mick, a šta je sa ašlamama, jesul' obrane?
---
Iako sam obrisao post u vezi sa temom, ne da mi vrag mira.
Prava je rijetkost da bos stavi na blog nešto drugo osim teksta, a ovaj video prilog, po meni je pravo osvježenje. Eh, sada...
Znam da se nekome diže kosa na glavi (Micku se nema šta dići) na samu spomen nečega u vezi religije, a pogotovo Božića. Trans-Siberian Orchestra je (uglavnom) rok bend, specifičnog repertoara čija je muzika praznik za uši svakom ljubitelju dobrog zvuka! Na žalost postoje i oni koji to ne vole, a čiji je krajnji domet muzičke ''konzumacije'' Karleuša i sl.!?
Kada spomenuh, primiće se Božić, pa Nova godina, pa opet Божић, a sve to asocira na bogatu trpezu, dobra pića, i dobra društvanca!
Pa sretno svima, ko slavio, a i ko ne!
PS. Ovo Божић, samo da se zna - još uvijek znam i čirilicu!

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...