Sunday, December 22, 2013

Santa Mraz

Amerikanci to zovu ,bozicna  kupovina poklona ,a ja poklone jos kupujem  samo za Novu  godinu,al isto je to ,oni vjeruju u  Bozic ,ja u Deda mraza.

U Orlandu prava novogodisnja atmosvera .Danas je temparatura  bila ,nesto vise od 30.a i sutra ce ,samo sto to nije ono 30  kao u ljeto sa stepenom vlaznosti od 100 posto ,,sto daje osjecaj  kao da je 50 stepeni celziusa ,nego je to ugodnih .lijepih i normalnih 30  ,za uzivanje.

Grad Orlando ima 8 velikih ,,Molova,,ali se ja naj ljepse osjecam  u Milenia molu  i tamo naj radije idem sa povodom ,kao sto je to bilo danas,kupovina poklona ,ili samo onako.

Nekad mi je kupovina bila veliki problem  i fizicki i mentalno,pa sam dugo razmisljao zasto je to tako,zasto ne uzivam da kupujem da trosim i otkrio zapravo da se radi o mentalnoj blokadi  koju sam  donio ,,otamo,, gdje se kupovina  narocito kod muskaraca  smatrala  gubljenjem vrmena  i gdje su ljudi  nastojali  da je skrate ,sto je moguce vise ,a ne  da pocnu  uzivati u njoj.Kod  ,,zena,, je uvijek bilo drugacije ,bar kod vecine,one su  znale sta hoce ,one su uvijek  preko ruku premetale krpice ,vagale ,probale .odnosno radile sve ono ,sto bi svako normalan trebo da radi ,kad mu je do neceg stalo.

Druga  vrstu problema kod kupovine ,nekad,  je bila i  ,,mali,, izbor ,gdje se covjek trebo odluciti izmedju  3 ili 4 stvari ,a poseban problem je bio  ,,budjet,, gdje se odluka donosila  u izboru od 3 cijene ,prema  debljini novcanika ,Ovdje je drugacije .izbor toliki da ga je nemoguce i pogledom  pokriti ,a cijene zavise od  milion malih faktora ,gsdje recimo  istu stvar  u jednoj prodavnici mozes platiti 50 Dolara a preko puta  200.Znaci vrijedi  posvetiti paznje i vremena onome  sto se kupuje.

Dan iza Tenks givinga-Blek Frajdej ,jeste dan naj vecih snizenja ,ali je  zadnja nedelja pred Bozic  dan  naj vece kupovine po americkim prodavnicama

Milenia Mol ,ljudi bar jedno 4  Miliona ,parkinga ni za lijeka ,ali sa malo srece ,mjesta za auto se moze naci za dvadesetak minuta.Sve prodavnice pune,a nista nije besplatno.Od  ,,Jabuke,, telefona do slicne Mikrosoftove ,pa do onih ,,zara,, radnji ,gdje  je i cetkica za zube 600 Dolara.Nije predbozicna nedelja ,bas objektivno stanje ,kupovne moci Amerikanaca, jer sad svi kupuju ,bez kriterija,ali da sistem  prodaj-kupi,radi ,nema  sumlje.

Milenia mol ,nose 3  velike robne kuce.prva je,,Neiman Markus,,gdje kad ufatis za steku kosta 5 stoja  i gdje je cijna robe takva da je ne mozes  porediti sa drugima ,nego tamo  obican covjek treba otici da se dobro ismije,sto ne kosta nista.Zanimljivost vezana za ovu robnu kucu je to da  prije zatvaranja  u bozicnoj noci za sat vremena prodaju 100 Ferarija ,gdje ni jedan nije ispod ,,po,, miliona  Dolara.

Druga robna kuca je ,,Blumingdjel,,Snosljiva za sve one koji dobro zaradjuju ,ali tesko dostupna  za veliku vecinu ,pa i sa snizenjima od 50 posto,al puna ko i ,,Markus,,Svaka roba u Americi bez obzira na cijenu ima svog kupca.

Treca je ,,cuveni ,,Mejsi,,E tu ima svega i za svakoga.Nisam imao namjeru kupovati cipele,nego nako gledam,bez probanja.Jedne crne  jako elegantne  okrenem i vidim cijenu od 150 Dolara.Ok ,vratim nazad.Slijedeca stalaza  pise ,,snizenje,, ucinilo mi se da vidim iste cipele  i jesu.Okrenem cipelu ,pise  60 Dolara.Zovnem prodavacicu  i pitam imaju li broj 13 ,kaze ona pa to su vam 13.Kazem joj da mi provjeri cijenu ,ona to uradi i kaze 60.Onda je pitam jesu li to one iste od 150 ,tamo,.kaze ona da jesu ,ali je samo broj 13  ta cijena a ostali ,,normalna cijena..Mejsi je poznat i po tome sto kucama redocno salje kupone ,od 20 posto  popusta do m,ako potrosis 50 dolara imas ,20 dolara  ,,off,, Dosle me cipele  47 Dolara sa taxsom.

Od ostale robe,koja je mozda interesantna ljudima koji ne zive u Americi ,treba reci da su svi modeli ,,Levis,, farmerki 39,99 Dolara ,da su  farmerke  Armanija 70 ,Dizela 150 i recimo Bossa , 0d 100 do 150 Dolara.

Milenia mol je inace ,zaista prelijep,ali posebno  ,kad ga ukrase za praznike.od zanimljivih sadrzaja ,negdje na sredini je  oaza ,za djecu ,gdje  se slika sa Deda mrazom ,i gdje pise da je vrijeme cekanja 2,5 sati  i svi stoje  i da je cijena  ,pazite  sad ,,Od 100  do 300 dolara,,Jest mi bila namjera sjest u krilo  Deda Santi ,al  da cekam 2 i po sata nisam mogo

Znam da ovo nije tema koja ce pobuditi neko posebno interesovanje ,ali volim ,,lakse,,  sadrzaje ,,oko,, Nove godine,pa sam cak pokusao nesto i da slikam  i ,par slicica ovde prenesem ,da ne bude ,,suha,, prica.



Amerikanci vjeruju u Bozic,sto je ok i sto me podsjetilo da sam i  sam nekad u nesto vjerovao ,samo se ne mogu sjetiti sta ono bi ,jos osiim Deda Mraza.



































54 comments:

Anonymous said...

Ehh, ne zavidim ti na ukrasenim molovima, ali ti zavidim na tim hlacicama I majici kratkih rukava :)

Micko said...

Što se svake kupovine tiče ja sam ti osto ono po naški.Idem kupovat ono što mi treba i znam tačno gdje to ima.Uvjek nekako gledam da to obavim usput,a ne maksuz radi nečega hodat.Poklone drugima rijetko kupujem,nego stavim u kovertu onako kulturno pa neka kupi ko šta hoće.Ako je cvijeće u pitanju nazovem jednu grkinju i ona pošalje na adresu,a ja platim kad se vidimo.
Znam kako mi je sin pričao kad je radio u Americi da je inače tamo sve 3 puta jeftinije nego ovde,a posebno farmerke.Pošto ih ja stalno nosim on je meni njih toliko donio da mi ih može bit za još jedan život.To su stvarno one prave.Donosio mi je lovačke opreme da nisam mogao vjerovat u cijenu.Zamisli da ti neko donese čizme koje ovde koštaju 700$ za svega 150$.Potpuno iste.
Mi smo ovde prvaci svijeta u taxama.Evo su nam i cigare 20$ jebenih.Pisani usisivac u čišći košta 300 u Americi,a isti u našem coscu ili kosku hiljadarka jermi imamo taxu na taxu.Od Januara se ovde zatvara milion poslova.Eto ni ja neću ostataka sadit.Nema računa.

Micko said...

Jebo mobilni kad su slova mala.Rekoh neću paradajza sadit.

Anonymous said...

Ti u kratkim hlacicama, ja u zimskim gacicama.
Nepravda.

Čole said...

Nosi Dalibor Bossove čarape, ha,ha,ha,ho,ho, ho, ccccccsssss.....
Što ti je seljak! Obuko cipele na bose noge. Misli da je to ona marka BOSS, ccccssss!
Ne čudim se njemu, nego onoj Dijani, kako ga nakog pusti na ulicu! Bruka one svoje jadne curice.
A one cipele od 49 dolara su papirne, namijenjene pokojnicima. Joj šege s ovim Daliborom.
Njemu treba skrbnik pod hitno, cccccsssss!

Anonymous said...

Mokasine se u pravilu nose na bosu nogu.

Marijan said...

Eee, *ebi ga Mick... nafali mi tu Avstraliju, ja tamo samo što nisam doš'o!
Sada je kudiš na sva zvona... eeee, ne'š me vidjeti tu... a baš mi nešto šmekno taj Sidnej!
---
A ti šefe, sve nema Boga, il' ga gotov nema...
Bez Njega ni šopinga ne bi imali kako treba!
---
Nisam mnogo putovao, al' uvijek se prisjetim Švedske. Pred Božić kupovina poklona obavezna.
Drugi dan Božića sve prodavnice rade i svugdje mnoštvo natpisa Rea 50% (rijeđe 30%) ili halva priset (u pola cijene)!
To je redovna roba (ne vansezonska), trgovci jednostavno rasterećuju svoje magacine.
Nakon petnaestak dana na to sniženje ide još 50% popusta tako da se za male novce mogu kupiti dobre i kvalitetne stvari. A ovi naši pederi - bajramsko sniženje 20%, prava rijetkost 30%, i kakva roba!?
---
Nego... božićnica je legla... i još po nešto...

Anonymous said...

Daibore, jbt ti mrgud pravi, da nabacis osmjeh i stomacinu malo vise uvuces mogao bi pare trazit za reklamu ovima sto im poziras ispred radnji. Daj to malo veselije malo, tis the season to be jolly.
Chole, ti bi Daliboru navukao dokoljenke sa adidas chiizama u mokasinke I tijesan sorc da bude ko kakav turista iz moravske ostrave na jadranu 80tih, haha.
Micko, sta bi sa ovim murtom sto uzjasi umjesto kurte, vec splasnula nada, a mozda bi bilo manje od milion izgubljenih da murta ne prevari raju obecanjima ko Barry Obmana Soetoro u chemerici. Barem je ovdje gudra cista bez puno primjesa, socijala triput veca, u americi sve triput jeftinije ko i minimum wage im, al neznas sta zapalis. Kad sam se opario na berzi 1999-2000, stanovi koje sam kupio u miami beachu i ovdje u isto vrijeme za slicne pare sad se dErasticno razlikuju po cijeni, ovaj ovdje duplo skuplji, o maintenaceu i renti sto se uzima da ne govorim, pa ti vidi. Al opet eto, Hurugvaj najsretniji za zivot, u Punta del Este pogotovo, ko je bio zna o cemu pricam, sad jos sa legalizacijom trave, raj, cijene derivata garant za svaki djep, jebu I Haustraliju I Hameriku-chemeriku..

Pijanski pozdrav djuturumima bloga u rano jutro. Ima li kakva zenska do 40 s bloga da bi sa mnom u Brazil u junu, pa mozemo skoknut i do Urugvaja obecane zemlje usput?

nesloga

Čole said...

Ne znam šta bi sa onom Bosankom? Ona još nije napunila 4 banke. Ima i Micko nakih polovnjača, samo ti ne bih savjetovao te njegove. Ono kad baš zagusti, možda, ali 'vako, jok.
Progovorio bih ja koju Rajskoj za njenu seku, ali te ne znam dobro, mutan si mi. Bojim se da bi je upropastio, pa ostavio. Ko bi je onda?!

ODOZGO_77 said...

@ Gazda,
svidja mi se sto si poceo ubacivati i slike pored textova, tako da mozemo vidjeti o cemu pises.
Sto se tice komenatara ovde na blogu, znas i sam da ce uvjek toga biti ->i pozitvinih i negativnih.
Umjesto da te prihvate takavog kakav jesi oni bi tebe mjenjali "od glave do pete" kao da ce te "zeniti"
Ali pomalo si to i zasluzio jer i ti voles nekad da "grizes" i onda moras ocekivati da cei tebe "grizti"

@ Micko,
Hvala na podrsci i razumjevanju.
evo mene ispred poste cekam paket iz Australije.
Javit cu ti cim stigne.
Sto se tice lova, nema problema, ovaj moj je sredio sve dozvole, dobro dosao
Kad se udruzite mozda i "ufatite Jelenu"

Micko, moja sestra kad dodje u posjetu iz Australije, ne donosi kofere i odjecu, idemo u USA i tamo kupuje sve sto joj treba
Kaze da u Australiji nema izbora i to sto nude je seoma skupo i na valja.

@ nesloga
ja mislila da je USA "obecana zemlja", sad si me zbunio

pozdrav ekipi

p.s.
stvarno nema vise zabice, nama Vucka, nedostaju mi veoma



Micko said...

Colek ove sto ih ja znam ne vole kokuze i drogase,pa prema tome paprici je taraba.

"Odozgo",u Americi nema socijale u keshu nego je vaucer ali nije cjeli zivot.Ovde je raj za neradnike.Socijala je ravna penziji i daju je u keshu i mozes je imat cjeli zivot.Drogasi imaju povlastice i besplatan shut svako jutro.Kao takvi dobiju dozivotnu penziju.To je ono sto ovde privlaci neradnike,a narocito arape.Ima ih cak po 6 generacija koji nikad nisu radili.zato posteni ljudi imaju veliku taxu.zato svi traze rjesenje u zatvaranju.Hoce li nova vlast moc ista promjenit vidjet cemo.Tesko.
Da znas da ti je sestra u pravu.Mnogi odavde idu u Ameriku da kupuju odjecu,i isplati im se put.

"Paprica" pozuri kupit kartu za Urugvaj.Kazu da je tamo odobreno vjencavanje pedera i upotreba marihune u neogranicenim kolicinama.Cuo sam na jednom radiju da su karte prodana za 6 mjeseci u roku od 2 dana.Pozuri.

Anonymous said...

Kako izgledam na fotkama puno ovisi od oka i osjecaja iza objektiva.
Drugu iz razreda sam ocito bila naj ljepsa cura na svijetu. Momku sam bila ' taj mracni predmet zelja'. Seks je vristio iz mene. Kad smo se ozenili odjednom sam postala ozbiljna, nimalo zavodljiva zena. Jedino su slike s plaze iskakale iz tog miljea.
Sada dopustam samo djeci, konobarima i slucajnim prolaznicima da me slikaju, muzu nikako.

dalibor bilic said...

hahahahaha ,super komentar ,dame ,iz koje je ,,vristio,, sex.Uzasno istinit.
Nego razmisljo sam malo i o ovoj ponudi ,,nesloge,,
Mislim da bi mu bilo naj bolje da u ugurvaj povede Coleta,a evo i zasto.
kriterije prvo mora da malo ublazi.
Cole nije zensko ,al ko to molim vas ,danas u 21, vijeku gleda.Niko.nece se morat previse trudit,lagat i govorit da ga voli ,a Cole ,ne ocekuje ni brak.
Drugo.Cole ima koju godinu iznad 40 ,al se dobro drzi i to je ta razlika godina gdje iskustvo nadvlada stvarne godine.
Trece i mozda jedini problem ,je to sto je Cole ,srbin,al ljudi niko nije savrsen i svi smo mi sa nekom manom i samo je bitna tolerancija,a sto se tice slikanja mislim da bi Neslogu ,Cole bolje usliko i od konobara i slucajnog prolaznika,a na plazi bi ih zajedno mogo slikat muz od ,,nekad naj bolje ,,trebe,, u razredu.
Valjal ova,
Uguravaj ,eto Coleta.

rajskadjevo said...

Nego, ima li koji do 50-te koji bi samnom na ponoćku ( misa ) večeras?
Uvjet- da nije pijan i da se pristojno ponaša...csssssss

Unknown said...

Svima koji slave, sretan Bozic i da ga provedu u dobrom raspolozenju sa porodicom i prijateljima

Čole said...

Pridružujem se čestitci. Ugodno Badnje veče i od mene.

ODOZGO_77 said...

svima koji slave,
zelim
sretne i blagoslovljene Bozicne i Novogodinje blagdane

pozdrav ekipi

Marijan said...

Sretan Božić!

rajskadjevo said...

Sretan i blagoslovljen Božić svima koji slave!
Ja bila na polnoćki do pola 2, bilo je prekrasno, stvarno je doživljaj kad u noći pjeva preko dvijesto ljudi i slavi Kristovo rođenje...
Draga Cekrcicka mislim na tebe, nadam se da si dobro i baš mi nedostaješ...

Čole said...

Nedostaje Čekrčićka i nama. A ono što njoj nedostaje mi joj ne možemo pružiti, bar ne sa ove razdaljine, cccccsssss.

Pratio sam mise iz Zagreba i Sarajeva i obraćanje Bozanićevo preko TV-a. Šta reći na ono što sam čuo?! Možda nije primjereno na današnji dan? Ali kad mogu pederi marširati ulicama, mogu i ja reći šta mislim, pa uvrijedio se ko ili ne, nije me briga. Ovaj naš Puljić je bar trkeljao iz glave a Bozanić je čitao i to tako loše, da ga je bilo neugodno slušati. Oni zaostali u razvoju bi to bolje pročitali. A trebalo je izgledati kao da govori napamat! Da ne pričam o sadržaju koji je prepun nebuloza kod obojice. E tu ga je ipak ušio naš Puljić. Za svariti njegovu priču, treba biti pravo opičen. A puna Katedrala raje i svi mi djeluju nekako normalno. Čovjek ostane pravo zbunjen.
Nekako mogu svariti ikonografiju, proceduru, i sve što ide u te stoljetne običaje. Prenosi se to s koljena na koljeno, neka, neka običaja, pogotovo ovakvih, gdje se čovjek podsjeti na bogatu trpezu, gdje se skupi obitelj, što se ne događa često. Ali šuplja priča baci ružnu sjenu na sve to.
Normalan vjernik bi i sam morao crkvi postaviti pitanja koja se zorno nameću. Ako je iko, ikad pročitao Bibliju zna šta je Isus propagirao, kako je izgledao, i kako je primjerom to pokazivao. Hajde, neka i vjeruju u tu priču, ali kako objasniti da se i sama Crkva odrekla tih Isusovih načela, mislim u praksi, jer šuplje priče joj nikada nije nedostajalo. To licemjerstvo do te mjere kandiše, da prosto štipa za oči.
Možete li zamisliti tu grotesknu sliku, da kojim slučajem vaskrsne Isus pored Puljća, sa vijencom od trnja na glavi a Puljić sa onom pompeznom, pozlaćenom „kapicom“. Isus gotovo go, sa krpicom na pimpeku a Puljić u onoj skupocijenoj pretencioznoj odori. Isus u japankama a Puljić u „Prado“ mokasinkama od kokine kože, obuvenih bez čarapa, cccsss.
Ovo zadnje OK! Ali ostalo? Tuga!
Ipak, svima koji obilježavaju Isusovo rođenje najiskrenije želim da to provedu, prije svega u dobrom zdravlju a onda i u lijepom raspoloženju sa svojim najdražim, uz bogatu trpezu.

Anonymous said...

Sve 'prijatelji' preko email-a, sve vam fali zabica/cekrcicka/nepotp./Kay/..., a ona je tu, lijepo pise i jos dopise uz slike oko Advent u Zagrebu, c,c,c,

eh, prijatelji, prijatelji, i to se znacenje uveliko promijenilo,c,c,c

Feniks (ima li ko recept za cavcecu cccccorbu?)

zabica said...

E_prijatelji znaju za drugu ' destinaciju ', samo oni nisu tamo, a ja nism tu. Falim ja njima, a oni meni jos i vise.
Kad sam vec tu koristim priliku da vam cestitam Bozice i pozelim sretnu, zdravu i uspjesnu Novu 2014. godinu .

Anonymous said...

Cole, kao svaki pravi Srbin pazljivo prati sta neprijatelj radi. hahahaaaaa
Bozanic...bo za nic, u slobodnom prijevodu znaci ' nije za nista '.

Marijan said...

@Čole
*ebi ga, ti ko oni zakleti neprijateji pušenja (naroćito apstinenti) kada kritikuju pušaće.
---
Puljke i Bozke se uglavnom drže crkvene dogme, doduše, moraju dodati i nešto iz sadašnjeg, ovozemaljskog života. Ponekada čujemo i ponešto što ne pripada u njihov ''resor'', a rijetko kažu ono što bi iritiralo pripadnike neke druge konfesije ili nedaj Bože ateiste.
Ne treba im ni zamjeriti, ipak i oni su samo ljudi.
Gledajmo to malo iz drugog ugla - svako štiti/propagira interese svoje firme.
---
Nego, i ja sam sinoć bio na ponoćki u crkvi sv.Josipa na Marindvoru pa... bez obzira na moj skromni vjernički nivo osjećao sam se vrlo ugodno i nesvakidašnje.
---
Bilo gdje da tražimo nešto lijepo, naći ćemo, isto tako i ružno - jednostavna filozofija, jel da?
---
Ćao, žurim...

dalibor bilic said...

Pa ovo je ljudi izazov ,kojem ne mogu odoliti.Mislim ovi komentari.Da krenem od rajske.Trebala si na ,,ponocku,, povest Coleta .Jest da je koju ,preko ,50, al zato bi dobila ono sto zelis ,da bude ,,nepristojan,,Sto se tice 200 glasova hora u hrvatskoj,pa makar to bila i crkva,tu mi nesto ne stima.Tamo je stanje da ,,horovi,, nisu bas ,,prijatni,, za cut.
Nikad nisam bio protiv ,,vjernika,, u jednini ,ni protiv navijaca u jednini ,ni protiv rodoljuba u jednini ,al kad se kolektivizuju ,to jest postanu masa ,tad sluze samo za necije interese,to jest jako sam protiv kolektivizacije .Onoga Puljica se sjecam.Debeo cojk mi nikad nije bio za balerinu i ,,svecenika,, ko ni mrsav za kuhara.Kad smo kod isisa mislim da bi i on danas koristio kompjuter i uzivo sve blagodeti danasnjice u okvirima onog ,,sta vjeruje,,,a inace mislim da je Komunizam u izvorniom oblicima puno blize religiji ,nego kapitalizam,ciji je temelj.
od lijepih stvari je ,,piojava ,, ,,zabljih bataka,, mada malo oprih.ne znam razlog,al vratice se zabica ,ako je ikad igdje i otisla.marijan po mjeri,ko i uvijek.

Meho Mekinro said...

Ne znam sto žurite sa čestitkama , ima još četrnaest dana do božica.
Da i ja čestitam svim blogovcima sa
Bozic barecula.
Ne brinite za zabicu, ona je tu, iz "stijenke"
Pozdrav iz Tampe

Meho said...

Ispravka
"Iz sijenke"

Marijan said...

Gotovo zaboravih...
Šefe Hvala na slikama, sve su ok.

Čole said...

Što se ba uvlačiš šefu?! Slike, niđe veze.

Marijan said...

Prića Lepa (opet Lukić) vic;
prodaje žena mimoze
- mimoze, mimoze...
Prolazi čića pa će:
- ne-moze, ne moze...

rajska said...

Čolek u pravu si...crkva je sve dalje od onog izvornog Isusovog učenja..ali kako kaže Marijan onaj ko hoće naći nešto lijepo i pozitivno naći će u svakom događaju..a ja sam jednostavno takva..meni je bilo ok jer nije bilo Bozanića nego ovaj naš lokalni još neiskvareni do neke mjere a i prpovijed mu je bila relativno kratka i ok..
No nije loše kritizirati, kritike su uvijek dobro došle ..

Micko said...

Divim se svima onima koji imaju stomak da mogu slusat propovjedi crnomantijasa bilo koje vjere.Oni toliko vole svoje stado da bi im zadnju porciju graha uzeli ispred usta i pojeli u ime bozije.Oni su svi uglavnom u Mercedesima,a stado po kantama od smetlja.Tako je i tamo i vamo.
Pozdrav od veselog Micka i njegove vesele omladine.

Anonymous said...

a oni borovi osuneceni?
Nigdje vrha na boru, c,c,c,

Ko je slikao gazdu drhtale joj ruccice od uzbudjenja, usput.
---
2 dana nikud...jedva cekam normalne dane.
Vatrica gori u kaminu (na Tv), mirna noc
Feniks

Čole said...

Koja koincidencija da se Isus rodi baš na Božić!

Čole said...

Dovla se ljudima bar izvinio što je zatvorio blog. Ovaj neće da se udostoji ni da nas o tome obavijesti!

Ali, dok još nije zvanično objavljeno da ne radi, pitam Rajsku i Marijana:
Ko je to konstatovao da je blažena Marija bila djevica? Dok ste uživali u ambijentu, nošeni pozitivnom energijom, zacijelo se niste zamarali takvim pitanjem. Razumljivo. Baviti se time je krajnje neukusno. Ali, ako se neko time i bavio, to je bila isključivo crkva! Ista ona u kojoj ste vi dočekali ponoć. Ali PONOĆ, u pravom smislu te riječi, a da toga niste bili ni svjesni! Šta ćete, kad se jednom blog zatvori i kad vas ne bude imao ko upozoravati na zablude?! Neka vam je dragi Čole na pomoći!

rajskadjevo said...

Ček sad da mužu složim večeru i da ga uslužim pa ću ti ja objasnit neke stvari....

Anonymous said...

Meni se ccini da neki ne razumiju sta je predbozzicni i poslijebozziccni biznis u Americi;

skole/college/univerzitet ne rade negdje od 15. decembra. studenti idu kucama da se vide sa porodicom.
Drzavne institucije ne rade ihaj dana;
sve prodavnice r a d e,

jedino neke ne rade bass na Bozzic i to im je jedini dan u godini da ne rade;

ono sto je kineska nova godina za Kineze, guzzva u saobraccaju, to je ovaj decembarski biznis, rasprodaje, rasprodaje, i opet se zaradi i na rasprodaji.

Ne znam zassto Ribar stalno potencira 'radi li blog ili ne radi',
da li je zbog Dovla 2 i cuclanja, godina, ne znam,
meni su i oni tamo dobri kad ne zasstopaju internet.
Izgleda da su im pirati upali na stranicu, mogucce je i to, inacce, evo da opet pohvalim, makar skromno, tu stranicu.

Ako nekog nema ne znacci da je upucan ili negdje smrznut na grani...dajte visse optimizma, eto, Sarajlije jedva ccekaju da slave Novu godinu. Ccarobna nocc...

Feniks

Anonymous said...

i joss da dodam:
pogledala sam onu lijepu trilogiju na dovla 2, prelijepo, a i truda ulozzeno, uz pravu muziku i rijeci, a meni se posebno svidja ono 'ssta je ccovjek bez brkova',

a ne volim onu rijec 'kraj', bas me pogodila na kraju spota.
Ta rijecc bi trebala biti zabranjena, zvaniccno ;)

Nessto me zaccudilo, a i ovdje je pokussano, a to je ono glasanje?
Ccudnovato, ccemu glasanje, ko me voli najvisse?!
Ako pissem, pissem ono ssto ja mislim, bez obzira na necciju ljubav prema meni.
Mogucce i da netko nessto naucci, npr. o seksu i kako biti gentleman, postane bolji!

Partijski sastanak, 1948...itd. itd., c,c,c,c

Feniks

rajskadjevo said...

Čolek, ne treba bibliju tumačiti bukvalno i doslovno, ni u kojem slučaju, ona ima dublje značenje tako da je npr. priča o Adamu i Evi čisti mit. Adam i Eva su simboli dviju suprotnosti...normalno da nisu postojali Adam i Eva, Biblija je puna simbolike a ta je simbolika bila potrebna da na jedan slikovit način i oni primitivniji ljudi nekad shvate poruku..nažalost i danas ljudi ne razmišljaju pa pogrešno tumače sve to a tome je pridonjela puno i crkva.Oni koji su možda na nekom intelektualnijem nivou pažljivim čitanje i razmišljanjem otkrit će puno dublji smisao u svakoj priči.
Alegorična priča o Adamu i Evi zapravo znači da svatko od nas u sebi nosi taj prvotni grijeh -iskušenje da želje postavi iznad ljubavi prema Bogu eto recimo tako bi to trebalo tumačiti kao neku poruku..

Čole said...

Čitao sam Bibliju a i Kuuran pažljivo i sa razumijevanjem. Više nebuloza na manje papira, ne nađoh nigdje. Čitati to kao beletristiku, kao zbirku bajki, priča, za shvatiti i nekako. Ali ih tumačiti kao istoriografsko štivo, kao što to kler tumači, je glupost. Priča o višeznačnosti je samo vadiona, da se opravdaju gluposti, kontradiktornosti i nebuloze. A ulaziti u polemiku i konkretno dokazivanje pojedinih stavki, je još veća glupost.
Mislim da je vjerovanje u Boga, na način kako to Biblija i Kuuran tumače, na samoj granici normalnog psihičkog stanja. Ne želim ovim uvrijediti vjernike jer ne pravim nikakvu razliku između psihičkih i da tako kažem, fizičkih oboljenja. Samo želim reći kako ih ja doživljavam.

Micko said...

Cole ti uvjek postavljas zajebana pitanja.
Naravno da je Marija bila djevica,kao i Rajska uostalom.
Kad neudata maloljetnica zatrudni to se kaze da je po duhu svetome.Eto ti primjer moje zene.Zatrudnila sa 17 i rodila.To se smatra bezgresno zacece.Sa 18 udala se za mene.I Marija je prvo rodila ,a Josip ju je poslije ozenio.To je sveti Josip.
Jel ti sad malo jasnije.Ja moju zenu zovem sveta Pamela,a ja sam sveti Micko.Imamo pravo na to po bibliji.Jeli vako ili nije eto ti kazi.
To da su vjernici psihopate je sigurno.Njima jedino djavo ne da mira i samo ratuju diljem svjeta.Jedni drugima cestitaju,a mrze se ko kerovi.U ratu su cestitali jedni drugima,a drage vodje bile u prvim klupama.Nakon cestitke opet za topove.
Moje je misljenje da takve cestitke nisu iskrene,pa zato nikad ne cestitam vjerske praznike.

Rajska djevo,Adam i Eva su napisani samo zato da se muskarcima oci otvore i da im se ukaze koliko zene varaju.Eva je prevarila Adama jedinog covjeka na svjetu,a kako bi tek da ih je bilo vise.Eto ti si joj jedna od nasljednica.E da si samo ti.......cccccccccccc.

rajskadjevo said...

Čolek, jes čuo što je baba Vanga rekla zašto se raspala Jugoslavija? Jer Srbi nisu štovali Boga.. csssssssssss

Čole said...

Dobro što je kaznio Srbe ali što kazni Hrvate, cccccsssss?!

Anonymous said...

cim sam procitao da si spomenula BABA VANGA, shvatio sam tvoj nivo

Marijan said...

Mick nemoj tako oštro... tebi vokri što ne slaviš ove vjerske? Ako nemaš razlog, eto ga dobar izgovor za još bolji dernek! Daj ba... ko ovi što slave, sve vjernik do vjernika... i, pusti se ti Marije. U nedostatku drugih sada i Nju tračaš, nije te stid...
---
Pojam ''vjernik'' je vrlo širok i pod njim nema što se ne nalazi.
Moja jednostavna definicija vjernika je: Onaj od koga nikada nikoga nije, niti će ''zaboliti glava'', bez obzira kako i kome se molio! Da, takvih je malo al' ipak ih ima, a ni slučajno ih nećemo vidjeti u prvim safovima bogomolja!
Zato ne bih tako kategorički tvrdio da su svi od reda psihopate, mada je ipak mnogo više ovih''tvojih''!
---
Čole, kažnjeni su svi!

Čole said...

Marijane, pusti ba demagogiju. Zna se šta se podrazumijeva pod vjernik.
Ako vjeruješ da je Marija bezgrešno začela a ostala djevica, onda si vjernik a onda si i malo zastranio, da prostiš.
I nisam kategoričan, ogradio sam se, JA ih tako doživljavam. Ne kažem da su opasni a ne mislim i da nisu, ccccssss!

Marijan said...

Joj Čole... isti si Mick... po tim vjerskim pitanjima...
Pusti se ti toga... volim ja vjerovati nego provjeravati!?

Čole said...

Isti sam ja ko Micko i po seksualnim pitanjima, samo se ja ne falim!

Anonymous said...

Feniks pita:

Ribaru, a ssto si onda pratio mise?
Trazzio si nessto neprijateljsko u njima, ssta li?
---
Sreccom nisi zzivio u doba rodjenja Isusa, inacce bi Ti bio u popisivacckoj komisiji, a mozzda i jesi u svom bivssem zzivotu ?

A to je li netko bio djevica ili nije znao nissta o zzivotu, to su druge pricce.

I nasse zzene, ssto su se mlade udale, od npr. 12 godina, ne priccaju mnogo oko svojih stresova.

I na kraju, nije ni vazzno je li netko bio 'djevica', ili kako je Isus izgledao, ili neki drugi vjerski vodja,

vazzno je njihovo uccenje, ssirenje ljubavi.

Čole said...

Umalo ne napisah ozbiljan odgovor. U zadnji čas se presabrah. Ovako ozbiljna tema koju si načela, zahtijeva i ozbiljnog sagovornika. Obrazloženje.
Ni ovog puta ti nisam razumio pola komentara. Ustvari jesam, ali po tebe bolje da nisam.

Micko said...

Marijane,od devedesetih na ovamo za mene je religija zavrsena.U njoj sam vidio izvor svih zala ovoga svjeta.Slavio sam ja prije toga i isao drugima na slave,ali vise jok.
Svidja mi se onaj don Grubisic koji predlaze da samo vjernici placaju porez crkvi.Ovde je isto.Ako volis odbiju ti 10% od plate ili socijale i vjeruj do nebesa.Sad ti kontaj koliko bi ostalo onih koji bi ispred svoje djece dali zalogaj popu da se on vozika u Mercedesu.Daj molim te.

Tetka Rafaela zvana FENIKS,eto ti od sirenja ljubavi dogura do Kanade,a ja jos dalje.
Ljubav ti je bona nebila izmislia sirotinja da lakse do koke dodje.Eto pitaj Coleta nek ti objasni.

Micko said...

Juce sam ucio omladinu kako se guli koza sa zivotinja.Gulili smo jednu kozu za raznja.Neki su odma svatili i pokazali,a oni koji su se busali u prsa da znaju,nista ne znaju.Teorija je jedno,a praksa drugo.

Znate da su u pravu oni koji tvrde da nova tehnologija utice na kondiciju i snagu.Jutros rano oko 3 sata krenuli smo na jedno brdo koje je i najvece brdo u regiji da cekamo divlje svinje.Ja sam tu lani napravio put samo onako da mogu vatrogasci proc u slucaju pozara.Ima tu hodat jedno 2 debela sata od mjesta gdje se auti ostave.Nisam mogao vjerovat kako ova omladina nema snage da hoda.Mi stariji gazimo ko srne,a svi pusimo i pijemo.Mladi isplazili jezike i svakih 10 minuta stanu.Neki poceli ostavljat ruksake da ih pokupe u povratku.Psovo sam na njih i galamio da ih jebali kompjuteri i ostale stvari,kad ja koji sam preso pola vjeka i pusim dvije kutije dnevno moram jos njih gurat.Svasta sam ja njima psovo.Lako je po noci lovit iz auta,a sad valja hodat.Ma trula je ova omladina,a sve zbog tehnologije.Imaju oni kako kazu djim u ofisima jebo ih djim.Nije to to.Oni neki sto rade zanatske poslove nemaju problema.Kazem ja njima neka sad daju djeci igrice i Mc donalds i da sve ide u materinu.
Na kraju su jednoglasno zakljucili da sam ja u pravu.Treba djecu vodit u sumu i na plivanje da ne budu sipljivi ko oni.
Da mi je ovo neko drugi pricao nebi vjerovao,ali kad sam vidio razocarao sam se.Svi su oni prosjek 30 godina.Jebala ih tehnologija.

dalibor bilic said...

Jebo te,koji broj komentara o religiji.Pomislio sam da sam pogrijesio stranicu i da sam na onoj ,,Mi koji smo vidjeli gospu,,ili nekoj slicnoj.Da ste ovaj trud ulozili na razmisljanje o sexu ,bilo bi nekih i rezultata ,a ovako ,tu ste gdje ste i bili ba pocetku ,odnosno nigdje ,
Slazem se inace da je Cole isti micko kad je sex u pitanju ,samo sto se on ne fali,al kad zapuse ,,ozgo,, sa Poljina ,cistinom ,do breke ,sve postaje moguce ,
Sto se mene tice ,ako koga interesuje,bio sam ,,bizi,,tako da sam jako malo vremena imao za druge stvari,a i teme koje sam mogao napisati ,nisu mi bile bas za ,,Novu godinu,,ovu zvanicnu.Mozda za srpsku ili muslimansku i jesu,al za ovu ,,jok,,
Kad zapuse ,,ozgo,, sa Poljina ,cistinom,,dole do Breke i Cole bude isti Micko,samo sto se on ne fali.

Marijan said...

Znam ja... mnogi su vidjeli svoga Boga samo nećr da priznaju!
---
Ostao sam bez interneta pa sam se okrenuo malo familiji...
Ma fini neki ljudi...

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...