Sunday, December 29, 2013

Sretna Nova godina

Razmisljao sam ,neko vrijeme, kako da pocnem.od onog sto ,,ima,, ili od onog ,,sta mu fali,,i zakljucio da je lakse ,ovo drugo.Znaci nema  hm ,skijasku skakonicu ,bob stazu,Kineski zid ,Piramidu , ,al nisam obiso sve,mozda dole u cosku ,ma nije moguce ,samo mi se ucinio Ajfelov toranj.

Pricam o  Gaylord  Palm hotelu ,ovde u orlandu ,a ima ih inace 4 u Americi ,grad  hotel ,cudo ,koje nije medju onih dvadesetak   ,,naj vecih, i naj poznatijih u Svijetu ,, ali je tu da ove ,,kriterije cacka,,

Koji je naj bolji hotel na Svijetu.Prije samog odgovora valja usaglasit kriterije.Nekome je  ,,ona ,,rupa,, sA  3 sobe ,gdje je samo prenocio al sa osobom ,,naj boljom na Svijetu,, taj.Nekome  se ucinilo da je negdje u Mexisku ,Kankun recimo ,raj  a u njemu Hoteli.Poneko misli  da nema boljih od onih  starih  debelih zidova ,klasicnih  evropskih.Znaci  usaglasavanja kriterija  nema i onda bolje odustati  od trazenja naj boljeg i zadovoljiti se sa onim .sto bi po svim  kriterijima bio u igri.

Takav je Gaylord palm u orlandu.Nisam od onih ,sto vole ,bez nekog velikog razloga ,,vrljat ,, po hotelima ,mada valja vidjet ,bar jednom,ali kad se pojavi ,,valjan razlog,, da odes u Gaylord ,zasto ga i ne iskoristiti.

Ovo je ,mislim, treca ili cetvrta godina ,kako se u  ovom hotelu ,za jedan mjesec, koliko traje, moze vidjeti  ,,grad ledenih figura,, dio onog  veceg i poznatijeg iz Kine ,koji  tamo negdje od Tenksgivinga pa do 5 januara ,ozivi ovde  na tridesetak  stepeni celziusa,sto mu daje posebnu  draz.

Sad malo tehnickih podataka.parking  u Gaylordu se placa 20 dolara a  cijena karte za  ,,ledeni grad,, je 30 dolara po osobi.Redovi se nepregledni.na ulazu se dobija i posebna debela jakna,ali nakon pola sata  boravka  ,,na nort orlando polu ,pocinje da  boli od zime ,pa toliko odprilike i   traje obilzak svega onoga sto su kineski majstori  isklesali od  leda .valja  ovo vidjeti ,mada  bi radije ,,setao,, izmedju ledenih  umjetnickih djela ,na recimo temparaturi od plus 25,al ne moze.

Sjecam se kad sam svojevremeno dosao na Floridu ,da mi je bilo jako cudno da ljudi na 20 stepeni  celziusa ,nose kapute i kape i malo pomalo-20 godina i meni postalo  ozbiljno hladno na 18 ,a na minus  25  ne trepcem.

Odkravio sam se poslije po sadrzajima Gaylorda ,jes da mi je trebalo 3 sata ,al osim mozga ,za sad sve funkcionise,mada nisam siguran ,da je od zime ili zbog toga ,sto nisam nosio kapu kad sam bio mali.

Eto ,,dobri,, moji toliko za ovu godinu,a za slijedecu vam svima zelim ,nista vise ni manje , ,nego sto i vi zelite sami sebi. i onima koje volite.



















22 comments:

Anonymous said...

rekoh ja Hemingvaj, joss davno, a i riba pored njega ;)

ssto bi volila da vidim Ribara sa Crnom Madonom...docce cica na kolica, kad-tad.

Hvala na slikama,

kod nas se mozze prespavati na podu u Akvarijumu i probuditi sa killer whales (to su oni crni kitovi sa bijelim oko occiju)
Nessto blizo $ 100.
Nema minusa, ali nije pod za svakoga.

Feniks

Anonymous said...

Nego, kad spomenu ovoliki minus u hotelu, da preupitam za zdravlje nassu 77, grije li se na ssta, jede li issta?

Tamo gdje je ona upekao minus, ledena kisa, vecc podugo neka naselja nemaju struju, grijanje, javi se ako mozzes.

Ljudi pomazzu jedni druge koliko mogu, ali samo oni sto prolaze kroz te probleme znaju kako im je.
Feniks

Anonymous said...

Rajska, orati paznju na ruke.

Anonymous said...

...obrati...

Čole said...

Jeli ono hotel daje 30 dolara ili se hotelu plaća? Ja ni za 100 ne bih ušao. Ma šta ušao, ni provirio! Nije mi jasno što one jadne krokodile drže zagrađene kad ih po hOrlandu ima u svakoj avliji.
K'o oni im naka atrakcija. To je isto k'o kad bi kod mene u Sumbulovcu ogradili nekoliko ovaca sa plastom sijena.
Od svega što sam vidio na slikama, daleko je najljepši Dalibor! E onda možete mislit kako je ono drugo! Što ti je fotošop, od nikakvog ćoeka napravi skoro pravog!
Sve u svemu, ono što sam vidio je mala maca spram naše autopijace, koja na žalost radi samo nedeljom. U svakom slučaju fala mu što mi je razbio i posljednju iluziju o životu u Ameriki. Sad mi je jasno što on 'vamo ne smije!

Anonymous said...

Drvengrad, Andric grad, Zimzograd...nastavi niz " gradova ".

rajska said...

Već sam ja obratila pažnu, bez brige..a on se to namjerno naslikava!
Svima sve najbolje u novoj 2014, i daj Vam Bog više pameti, nemam vremena sad pisati imam toliko obaveza i domjenaka...

rajska said...

Već sam ja obratila pažnu, bez brige..a on se to namjerno naslikava!
Svima sve najbolje u novoj 2014, i daj Vam Bog više pameti, nemam vremena sad pisati imam toliko obaveza i domjenaka...

Marijan said...

If,i to ti je Ledeni grad... Kod nas grad... ma kada pogledaš ove ledene face, ovih što imaju oko oko šeset (osim Čoleta i mene, mi nemamo ni pedeset), sve ti je jasno!

Anonymous said...

Uvijek je bio u drustvu s dobrim ribama! :-)

Unknown said...

Sve najbolje u Novoj 2014 godini zeli Vam Sydneyac

Čole said...

Sve najljepše u Novoj 2014-oj Godini želim, prije svega, slabijem polu, Daliboru i našim djevojčicama, kao i svim ostalim, sa željom da nas zdravlje i pamet i dalje prate. Lijepe želje upućujem i onim koji nas samo čitaju a posebno onim koji to redovno rade.
Ako sam koga propustio neka ne zamjeri.

Marijan said...

Sretna Nova 2014. godina!

Micko said...

Svima vama u ovom lijepom drustvu zelim sretnu (medjunarodno priznatu)Novu 2014 godinu sa zeljom da vam se ispune sve zelje.
Coletu, mom jaranu iznad svega, zelim da se docepa prave koke i da ulovi vecu ribu od ove Daliborove sa slike.

Rajskoj Djevici zelim da sretne Lazareva pa dala mu ili ne dala,nista nije izgubljeno.

Tetki Rafaeli zelim susret s Coletom pa da temeljito razrade drustvenopoliticku situaciju u svijetu,a ako se sta vise dogodi neka ostane medju nama.

Sidneycu, mom komsi, zelim najbolje provode, po Tajlandu,Kambodji,Laosu,Filipinima i da mu da i ona u koje ne pita.

Zmija ljuta da sljedece godine sretne mene da joj razbijem strah od onoga sto ima 160 kila,a nije debo.

Odozgo,da nam sljedece godine dobije masineriju za snijeg i da joj muzek kupi veliki 4x4 da moze gazit snijeg da ga i ne cisti.

Neka nam komso iz SF i dalje mase alatkom po svjetskim plazama,ali neka hanumu parkira kod kuce.Svoja hanuma nikad ne vidi kvalitet ko ona preko puta.

2014.neka nam se javi nas Vankufer motorentuzijasta da popricamo o novim projektima.

Onaj "urednik" neka dogodine ozeni Djevinu seku,ja cu mu bit kum,pa ako je zapelo i crnogorski.Nisam ja malog,nego velikog srca kad je se zrtvovat za raju.

Zelim Paprici da se sljedece godine okane droge i ufati se ozbiljnog posla dok mu nije prekasno.

Neka nam Meho iz Timpe otvori veliki hotel u Majamiju i neka napise da je za nas besplatno pa da ga malo posjetimo.

Marijanu zelim da otvori vinariju u Proloscu Gornjem i da proizvodi Kojundjusu,a ja se obavezujem da ce mu izvoz bit siguran 100%.

Da nam Kevro iz potoka doceka njegovu 1476 godinu ziv i zdrav.

Na kraju da Daliboru pozelim otvaranje lanca restorana,a za goste nema problema.Dok se mi svi izredamo moci ce ih i zatvorit.

Svima vam iznad svega zelim vise sexa,a manje brige.Sexom se svi problemi rjesavaju.Nema problema.
Ako sam koga zaboravio oprostite mi.Sad ce Nova za jedno sat i po.

Marijan said...

Skoro da zaboravih - ŽIVJELI
https://picasaweb.google.com/118244705668986194301/31Prosinca2013SretnoZivjeli?authkey=Gv1sRgCLblnI_hlpn2qwE#5963521131374969106

Unknown said...

Mick svaka cast za cestitku.

ODOZGO_77 said...

SVIMA VAMA OD SRCE ZELIM SRETNU NOVU 2014
pridruzujem se Mickovim cestitkama
on je skoro sviju obuhvatio

i samo jos da dodam
VODITE LJUBAV A NE RAT!!!!!

@ Teta R,
hvala na brizi
da, kod nas je veoma zahladilo, srce puca !!!
Mi smo cijelo vrijeme imali struju tako da smo sve dobro prebrodili. Jos uvjek je "steglo" ali je podnosljivo.
Trenutno nema ciscenja snijega nego samo RAZBIJANJE LEDA
E za to takodje nemam masinu ali zato imamo misice

veliki pozdrav svima !!!!!

Anonymous said...

Hi nostalgicari.

Sve naj i naj u 2014 god.


Oni koji su zaboravili proslost ovoga blooga ili se stide nas ili zbog nekolicine nejasnih tipova i njihovih nacela,da vi,Skenderija,Beka,Udinese,Ckovu i jos mnogi,kritiziraj nas,budite dio nase moderne nostalgije,patrijahalnog nestasluka,kazite nesto ili jednostavno recite da i nama u 2014 bude lijepo i da nas zdravlje sluzi,ako je tesko to napisati,


onda sorryyyyy......


Pozdrav,a poseban i iskren od srca za ODOZGO 77 tx.

Meho Mekinro said...

Sretna Nova godina.
Ne cekajte hotel u Majamiu, nece ga biti. Kod Mehe je besplatno i u Tampi , pa bujrum.Svi cete samo odmarat, osim Marjana ( ima malo da se radi oko fasade na kuci).
Sta cu kad ostali ne rade nista sto bi mi moglo biti od koristi
( Cole - znam crtat I bez njega, Micko- vozim uvijek nova auta),
Sidnejac-sam je prizno nekoliko puta da ne zna nista radit.Zene kod Mehe ne rade nista, one sluze da uljepsaju raj ( palme , sunce , more ) I da uzivaju.
Jos jednom Sretna nova svima ( Beka, ovo svima je da ne nabrajam .

Beka said...

Hvala okano..


Tvoj komso Beka

Beka said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

hvala na lijepim zzeljama, ali ovdje je radno, cak i sutra...

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...