Thursday, September 1, 2016

Adios Amigo

Nije mi bas jasno ,a nije bilo lako,  kako su prezivjeli  zadnjih 50 godina bez Coca-Cole, Mc donalda ,Rasizma ,droge ,kriminala ,banaka ,kad im je bilo predvidjeno ,embargom ,da pomru od gladi ili da mole na koljenima,Benvinuto tu Cuba,

Juce je iz Fort Loterdjela ,ovde na Florifi ,nakon pola stoljeca ,poletio prvi avion ,na komercijalnoj liniji ,izmedju Amerike i Kube,Jel stigo,Jest naravno ,a vec od danas ce 8 avionskih kompanija  iz desetak destincija  po Americi ,sa Floride ,Miami,Orlando i Fort Loterdejl  imati non -stop linije za Hvanu.Kazu ,inace ,da je ovo  najveci uspjeh predsednika Obame ,na medjunarodnom planu,ma ne  avionske linije ,nego uspostavljanje  diplomatskih odnosa sa ,,komunistickom ,, Kubom,Ok ,Valjda je,Ako ko ima namjeru da pojede dobar hamburger  u Mc Donaldu na Kubi ,pravo je vrijeme da se tamo i uputi,jer  svi restorani ovog lanca ,na otvaranju  ponude najbolje ,prvih nekoliko dana i nikad vise,

Raul je moj ,,frend,,Kubanac,stigo na camcu ,odprilike  u  ono vrijeme ,otakazanih letova ,Snaso se ,A jest ko i svi ostali,Ima  malu  firmu za popravku  bilijara ,Objasnjavam mu da je ,,komunista,,jer je dobio ime  Raul ,po kubanskom ,a ne  Robert ,po americkom predsedniku Kenediju.

Za mene i meni slicnim je vec kasno,Da mi neko uzme Colu ,kreditnu karticu ,rialiti shou ,ne znam sta bi od zivota ,ovisnik, al ako su ljudi izdrzali 50 godina bez  toga  ,mogli su jos 50 ili ,ako  su vec prihvatili  ,,trampovu kolekciju,, mogi su to uraditi i  jako davno ,da se bezveze ne pate,Na kubi  je inace besplatno skolstvo ,zdravstvo  i jos mnogo toga ,sto je bilo besplatno ,hm ,nemogu se sjetiti  ,gdje ono,al mi poznato,Koliko ce dugo i paralelno raditi Mc Donalds i  besplatno ,ovo i ono ,tesko je predvidjeti ,al mislim da se ne radi o  dugim stazama  i da ce u ovoj trci  ostati Mc Donald,a da ce se lijeciti ,samo oni sto imaju  Dolara,

,,Hola  Raul,,Sta sad nevalja ,Eto mozes na Kubu za sat kad  god hoces,Gleda me Raul ,malo tuzno ,Fali mu sad ,da je protiv komunizma ,da je protiv Kastra ,a ne vidim da je bas sretan ,sto ce se  u Havani moci naruciti Coca Cola,ko eto njemu bi  najvise odgovaralo ,da je sve ostalo isto,zelja da  Kuba jednom bude Amerika ,a da se to nikad ne desi,Zna Raul dobro ,sta je kreditna kartica, i kamata od 20 posto,

Naravno da sam za n,ormalne ,, odnose.Amerika nikad ne pravi probleme i ako ih bude , desice se oni  medju  domorodcima,Amerika samo  donese,podjeli i poslije odnese pare,

Raul a  sinjorite ,pokusavam da izvucem osmijeh ,al ne ide ,Sinjorite la  Cubana 

Kad Raul ne reaguje na ,,sinjorite,, nesto stvarno nije u redu,Samo mi je kroz  zube ,na odlasku  dobacio ..Adios  amigo.

No comments:

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...