Sunday, September 4, 2016

,,Dvojkom,,

Ovdje je ,,normalno,, da imas djete do osamneste,Poslije  ti postane  gost,

Razumijem ja kad  Piterov sin ,zavrsi srednju skolu ,ode na koledz i vise se nikad ne ,,vrati,, kuci ,jer je tako isto uradio i Piter svom ocu ,a ovaj svom ,sve negdje do unazad 4 ili 5 generacija ,al ne svatam ,,koji ce kurac,,  nasa djeca Piterovim stopama,

Desilo se slucajno ,u zadnjih mjesec dana ,da sam  cuo bar desetak prica o tome ,kako nasa djeca ,djeca prve generacije doseljenika ,sa razlogom ili bez njega napustaju roditeljeske kuce  u potrazi ,e sad ,to je veliko pitanje ,,Za cim,,

Kazem sa razlogom ili bez ,pa da i objasnim,Pod razlogom se podrazumjeva  da se neko ozenio ,udo ili da je nasao nekoga  da snjim zivi,Ok,Razlog je takodje  i novi posao,Nasao  ,,firmu,, koja placa  Dolar vise po satu  i sa Floride odselio na Aljasku,I to je ok,Amerikanci to rade i za 10 Centi  po satu,

Bez razloga  je ono kad djete postane ekonomski  nezavisno ,sto znaci da moze sebi placati stan i napusta  roditeljsku kucu ,da mu se nebi u drustvu podsmijavali da u nekim  dvadeset petim jos zivi sa roditeljima ,koda je to sramota ,zivjeti sa vlastitim roditeljima ,i to isti oni ,koje su njihovi roditelji  ispratili ,preko vrata ,sa uzdafom olaksanja i varljivim osjecajem  da su ga sa 18 ,,izveli na put,,U stvari tehnicki  i jesu ,Put pod noge,

Kad govorim o ovoj temi ,nabijaju mi  pod nos  egoizam ,ko  ja sebican  i staromodan.Dosao iz zemlje gdje je zajednica bila normalna stvar ,ali  iskljucivo iz ekonomskih razloga ,sto jest istina ,mislim na razloge ,ali i kad ih nije bilo  sve se rijesavalo u 5 kilometara ,da se neko  ozenio  sa Vratnika  na Alpasino ili se udo iz Titove  na Mojmilo.Onih bez ,,razloga,, nisam znao ,sto znaci nisam poznavo nikoga ,sto je  tek tako i sam , otisao iz vlastite kuce i sa Bjelava poceo  zivot na Ilidzi,

Odlaze djeca koju smo mi ovde doveli ,Postajemo  duplo sami,Amerikom i  samocom,Nije isto ,,ostat,  sam u Ferhadiji i u Orlandu,U Ferhadiji  ces uvijek srest nekoga,a i ne moras, ,da podjelis  i srecu i tugu ,na kafi, U Orlandu nikoga.

Odlaze djeca ,sa ,,razlogom ,, il ,,bez,,Ne cuh da neko rece ,,Hajte i vi,,nego vidimo se za ,,Bozic,,,ako stignem ,Na koji bozic si mislio .Na neki  ili jos bolje za Novu godinu .Mi smo svi  i uvijek slavili Novu godinu.Ko pocetak,Cekanja,

1 comment:

Anonymous said...

Empty nest!
To bi trebao biti naslov.

Normalan naslov, ne mozze biti normalniji jer je pticcica nauccila kako da leti, ali ne i kako da se ccuva od grabljivica, eh, a mi isto radili svojim roditeljima, a oni opet svojim.

Makar nas, nasse generacije, nisu prodavali, po ugovoru, kako se radi u mnogim zemljama preko 7 mora i 7 gora, ccak i dana. Miraz, 60 krava, koliko deva, konja, ovaca...pa ili daj ili uzmi, zavisi od potrazznje.

Bilo je nekih ugovora, tu i tamo, Sciptari vecinom, a ne ccuh da je bilo razvoda po tim ugovorima.

Djeca odu u svijet, ali se zna ssta cceka najstarijeg kad umre glava porodice;
I kod Cigana isto.

Klan se cuva, izgleda da je to to kod ovih sa ugovorom .
-----
Ne kazze se dzabe 'Ako nekog voliss daj mu slobodu'...

Sad, da li se oni u klanu visse vole---to ne znam, ali sam volila i volim i svoju slobodu!
Ama, ni dlaccicu sa obrve nisam mogla isccupati a da se ne zna :) a kamoli obrijati, (kakvo brijanje u ono doba, makazicama se to dotjerivalo da ne viri iz bikinija) nessto u blizini pupka :)

Kako god okreness ne valja ni previsse ljubavi, ni previsse obaveza, ljudi smo, imamo svoje zzelje , zzivot je kratak...a od nezadovoljstva u blizzoj okolini dolaze mnoge bolesti i, onda sve u krug...

Neka idu sa sreccom, to je ono sto se govorilo 'daj mi blagoslov', i bicce sve u redu. (Ali, sjeti me se makar sa $$$$$$ u bilo kojem pravcu)

Feniks

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...