Wednesday, September 7, 2016

Skola

,,Otvara se skola za pacice male ,Stari patak ,,, ,, i tako dalje Pjesmica,,Ne mogu se sjetiti gdje su  Dobrosevici ,al sam cuo,a da budem iskren za Mustafu Busuladzica ,nikad.,,Kiseljak Kiseljak svaki  dzak veseljak ,,  i jest bome ,ali ako je Hrvatske nacionalnosti,Tamo otvorili osnovnu skolu za ,,Hrvate,,Sigurno ce nositi ime po nekom  zasluznom Hrvatu  tipa Mustafe ,Busuladzica  po cijem je imenu osnovna skola u Dobrosevicima  na incijativu  stranke SDA ,trebalo da nosi.Za sad je Mustafa ,na cekanju  jer je u skupstini kantona Sarajevo  bilo i onih ,koji nisu bas za ono  za sta se  borio Mustafa ,inace knjizevnik ,sa izrazenim fasistickim idejama ,sa odnosom prema zeni ko prema ,,kredencu i covjeka koji se  radovo da  ,,Nema vise Jevreja u carsiji,,

Zalili su se poslije ,opozicioni ,delegati da su u  pauzi zasjedanja ,vrijedzani na nacionalnoj bazi ,da su ih nazivali ,,komunjarama ,,  i drugim pogrdnim imenima,Ja, A sta su ocekivali ,da ce ih voditi .  na janjetinu kod ,,Kibeta,,

Ja sam mislio da  problema te vrste vise nema,Svi dobili imena  i skole i ulice ,al cim se u Dobrosevicima i slicnim sredinama  pojavi  nova skola ili druga ulica  retorika se vrati na devedesete  i bog zna odakle izvuku Mustafu  i zasto ali ne, zato da bi mu vratili staru  ,,slavu,, nego da smeta drugima.Znaci imamo 3 problema .Mustafa,Dobrosevici i Kiseljak,Ako Mustafa nije dobar za  Dobrosevice ,,ubio se,, svojim  ,,zaslugama ,, za Kiseljak ,pa predlazem da nova osnovna skola  u Kiseljaku nosi ime Mustafe  Busuladzica ,a ona u Dobrosevicima Kiseljacka  ,, Pogacica,, I vuk -Hrvati siti i  ,,ovce,,- na broju ,Da ne seru vise  one  ,,komunjare,,Njima i gospodin  Gebels smeta.

10 comments:

Micko said...

Moram mom jaranu Kevri kazat neke stvari.Znas Kevrosime,ovde se ulicarski ili u zargonu svi nehljebovici zovu beduini odakle god da jesu.Vjerovatno zato sto je medju njima najvise tvoje brace po vjeri.Nisam ja to izmislio nego neko drugi i raja prihvatila.Razumjes.
Nikakav posao se dragi Kevro ne potcjenjuje kao sto ti to radis.Svaki posao koji se radi posteno je castan posao,pa i pravljenje betonskih pumpi,i oranje drzavnih suma.Ne radi to niko ko je gole guzice jer za takvu masineriju treba brdo love.Razumjes.Sat rada jedne takve masine je vise nego tvoga Bakira mjesecna plata.Razumjes.
Placao sam ja poreze i razreze i za vrijeme moga dragog Tite,ali tada nije bilo puno beduina,ili se nisu primjecivali.
Eto moj Kevrosime to je to.Nego ako znas kakvu zemlju na planeti gdje nema budalofoba kazi pa da idemo zajedno.

Sto se ove teme tice sve je vec vidjeno.Neka komsiji krava krepa pa nek se moja nikad ne oteli.

dalibor bilic said...

Bas sam se ismijo.Za one koji nisu procitali,Ambasador BiH ,ime potpuno nebitno ,kao i zemlja gdje ,,sluzi ,, domovini,Referense :
,,Posjeduje medjunarodnu vozacku dozvolu,sluzi se racunarom i poznaje folklor naroda i narodnosti ,zemlje iz koje dolazi ,, hhahahahhahahhahahh
Sto neko ovde nedavno rece ; I noga u guzicu je korak naprijed ,,

Marijan said...

Ima jedna zemlja, ime joj je Paradoksistan!

Marijan said...
This comment has been removed by the author.
dalibor bilic said...

Ako ti sta znaci , ja garantujem ,, da si Bosanac,

Marijan said...

*ebi ga... ko je pročitao, pročitao... i ja se u svaki k.... petljam...

Anonymous said...

A sto Marijan voli reci, a tek sto voli presutati. Sto bi rekli, kontravezna licnost!cccsss...

Marijan said...

Ja sam ti kao onaj "naš": "Do podne mislim trebalo bi, popodne... možda i ne bi!"

Micko said...

Eto momcina uzeo nozinu od pola metra i izboo covjeka sto je vodao cuku,i usput viko alah egbar.Pokusao je i ostale prolaznike,ali su se razbjezali.Navalio na vrata od radnji,ali ljudi se zaklnucali.Samo mu je 23 godine,i bradica ko u mladog jareta.
Nismo mi ovde islamodobi,nego islaobudalofobi.Pitanje je kako se na ulici zastitit od alaha egbera i vodit cuku ili djete pored sebe.
Kazi Kevro kakvu pametnu,nikad je zaboravit necu.Alah egber.

Kevrin potok said...

Takvih budala koji izbodu ljude u svakoj zemlji na pasja preskakala. Svaki dan se bodu i ubijaju. Glavno je da se spomene samo budala koja je muslimanske vjere.

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...