Wednesday, September 28, 2016

Fata

Nije ni onaj Tramp  tolika budala koliko izgleda,

Ok ,,Jebe se vas ,koji ne zivite u Americi  za nasu taxsu ,rasizam ,deficit  ko u ostalom za sve nase ,,domace,, probleme,Vi Ameriku  gledate iskljucivo  kroz prizmu ,vasih interesa,

Da se malo vratim na debatu  ili onaj njen dio sto interesuje ,,svijet,,Hilari Klinton ,ukoliko pobjedi  ce ostati na  Obaminoj ,vanjskoj politici ,odnosno nista se tu bitno  nece promjeniti  od onog sto je radio Barak Obama .Tu podrazumjevam i  paletu od 500 miliona  Dolara u kesu ,koji je administracija dala  Iranu ,za oslaobadjanja talaca ,sto je po njihovoj procjeni  daleko manja cijena ,nego rat,Slazem se  i za 8  godina Obame  je ipak ,,Svijet,, malo odahno,mada,na zalost , totalnog opustanja  nikad nema ,

Ukoliko pobjedi Tramp ,stvari se  ,,drasticno ,, mjenjaju,Tramp ne pristaje na to da Amerika bude svijetski policajac ,odnosno ,kako kaze,  mozda  bi i pristao ali  da se plati,,,Zasto mi da stitimo  Japan ,Juznu Koreju Saudisku Arabiju,  ili NJemacku  i ostale  ,,dzabe ,,Ako hoce zastitu trebaju i platiti,Po Trampu ni Nato nije  idealna  formacija jer  Amerika  ,,drzi ,, Nato  sa 80 posto svojih davanja,

Znaci Tramp ,sve i iskljucivo gleda kao biznis,Hoces zastitu -plati, sto nije van pameti,kad se govori o zemljama koje to mogu,Sta je sa onim poput  recimo Bosne ,kojoj treba zastita a nema cime da plati,Problem,

..Mujo u bolnici,Ceka svoju zenu Fatu da ga obidje,Ona kasni,napokon dolazi,;,,Uzela ja taxi ,, prica Fata,Pred  bolnicom ja  za tasnu ,kad nema  novcanika,Zaboravila kod kuce,Stacemo sad ,kazem ja taxsisti,Nista ,veli on ,ili mi ga ,,popusi,, il mi nesto odpjevaj

I sta si mu pjevala pita Mujo,,, E moj Mujo , ko da mi je do pjesme , a ti mi u bolnici,,

Uvijek  ima rijesenja,

4 comments:

rajskadjevo said...

Tu je samo pitanje koje od dva "zla" je manje. Ne sviđa mi se niti jedan niti drugi.A tako je i kod nas nažalost...

Kevrin potok said...

Ako onaj kreten islamofob pobijedi eto 3.svjetskog rata. On i Dodik mogu pod ruku, a ja ne mogu vjerovati koji su Amerikanci glupani, mislim blizu pola njih, da im onakva odmjerena Hilari ne odgovara. Ali za nadati se da razum bi razum mogao preovladati.

Anonymous said...

@ Kevrin potok

"Ali za nadati se da bi razum mogao preovladati"

Kevrin potok


Nadamo se istom sto se tice tebe i tebi slicnih "Svojih na svome".

Anonymous said...

Kupovala Fata basme za dimije...ah, pa malo ccuccnula , a Mujo, trgovac, se zagledao u... Znate gdje? I pocceo da mjeri malo visse nego ssto je trazzila. Fata ga napomenu da pazi na mjeru, a on cce njoj: 'Samo ti Fato ccucci kako ccucciss, a ja ccu mjeriti kako mjerim'.

Opet svako na svom terenu mjeri kako hocce; dokle?

----
Ovde me stalno neki iz security, nikad ih vidjela nisam, mladi, cim cuju odakle sam dodju i zapitkuju 'kako je tamo', a ja odgovorim da je lijepo i da treba da odu tamo da se upoznaju sa narodom, da jedu nasu hranu, druzze se sa nepoznatim malim narodom, koga drugi iskoristavaju (taking advantage of them)...Neki ccak kazzu da su bili u BiH tokom rata, ali ne kazzu u kojoj ulozi i koliko su stari tada bili...

Svako svoj arssin ima!

Pozdrav,
Feniks







Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...