Wednesday, September 13, 2017

Alert

Nije toliko veliki problem sto te naprae idiotom da uzmes  kreditnu karticu sa 30 posto kamate ,nego sto ti to i ostane ,pa upalis  generator  na nocnom ormaric u sobi gdje spavas.

Negdje oko 4 popodne   ,,pisti,, telefon ,,,Alert,, upozorenje  poslano  onima koji  imaju pametne telefone  sto znaci svakome,,,,Ne palite  generatore u  sobi ,, Za mal nisam pao na glavu.Upozorenje da se  agregatori ne pale  pored kreveta,prije spavanja.Imal  sta  poslije,ovog,Tesko.

Mozda sam vec pisao a mozda i nisam ,al nema veze ponvit  cu.Dam ja svom radniku ,negdje 25  godina starom da mi izreze  blok sira koji je zapakovan u celofanu.Vratim se da vidim sta je uradio i ,,cojk,, reze sir  sa celefoanom ,Pitam ga sto nisi ,,skino,, kaze on niste mi rekli ,E to je ,,generator,,

Naravno da smijem  ,al kad bi se dobro zajebavali pisat sve sto mislim. al malo ublazim  jedno 90 posto da mirno spavam.Znate li sta bi se desilo  ovde  da onih ,ne smijem napisati  koliko pametnih ,ne odluce  da urade ,sve ono sto su uradili prije  Uragana i slicnih situacija ,Od 22 miliona  stanovnika na Floridi bi poginulo najmanje 10. miliona.

Hilari Klinton  izdala knjigu.Koga to jos moze zanimati.Zena  koja kad stane pred ogledalo  je toliko bezlicna da se   sama i ne vidi.U knjizi  naisanoj za 3 dana  otkrila tajnu kao je izgubila na izborima,U Njujorku redovi  za knjigu po 3 kilometra,Knjiga inace kosta 5o  Dolara  a ljudi ko obicno vole citat i slusat pricu  gubitnika.Koji ljudi .Pa oni ist  sto ih    ,,alert,,upozorava da nesmiju paliti  generatore  ispod jastuka a sto istog alerta  nema kad  uzimaju kredite kartice sa 30 posto kamate.O cemu pise Hilari.O nicemu .Mozete misliti koji je to kandidat , za predsednika bila  kad je pobjedi Donald Tramp. 

Imao sam  dosta posla jer sam bio  sretan da imam struju.Potrsio sam i ,,linoleum,, za picu a novog ne mozes kupiti.Nestalo mi i  kutija za pokupit picu ,odnosno ostale mi samo  najvece. a ljudi  naruce i manje  i znate sta se desilo,Stavljam ja  male pice u ogromne kutije i svaki  drugi me pita  zasto je njegova pica  toliko mala ,a narucio je toliku ,jer ne ,,vidi,, picu nego kutiju.E u tome je problem ove zemlje  a ne u ,,generatoru,,

Naravno da pisem ono sto mislim,Bar jedan posto.Alert.

9 comments:

Anonymous said...

Tako je to i izmedju zaljubljenih, vidi kutiju/izgled a ne srce.

Kao sto i ime Tvog cuke nekima izaziva asocijaciju na velikog predsjednika.
---
Je li onaj generator na cumur ili na biciklo? Velika je razlika!
---
Mnogo je disleksik ljudi, ja bi prije rekla ljudi koji ne razmisljaju, ne koriste mozak. Nije placen za koristenje mozga, to je to.

Feniks


Kevrin potok said...

Hilari je pobijedila glavonju za 2 miliona glasova, a mnogi su se pokajali da su glasali za njega. Kakva je to demokratija? A i u ostatku svijeta da su misili da idu neke pozitivne promjene. I ima da se kaju uskoro ako bilmez zagovna sa Korejancima ili Irancima. A mediji svoju politiku vide. Skoro niko ne spominje gonocid nad stotinama hiljada muslimanima u Mijanmaru iliti Burmi koji je u toku, pa oko 100 djece u Dez Zoru u Siriji prije samo koji sat izmasakriranih od aviona USA oslobodilaca. Nego je desetak ljudi u Londonu bitnije koji su kao ranjeni i isprepadani od neke improvizovane neuspjele bombe. Kuda ide ovaj svijet sa ovom islamofobijom, samo se pitam.

rajskadjevo said...

Vidiš Kevro svako sa svog ugla gleda ..mi kršćani doživljavamo sve veću islamizaciju europe ,,evo u Beču prijavljeno više muslimanske djece nego katoličke u škole....grad po grad pada...njemačka kršćanska djeca prisiljena su se klanjati u džamijama...a roditelji koji to odbiju plaćaju navodno kaznu od 300 eura..
Tako Kevro niste vi ugroženi nego mi...vi ćete ionako brojčano nas nadjačati...
Na bliskom istoku kršćane se istrebljuje već godinama a o tome svi šute,..

Anonymous said...

Rajska meni je glupo sto to "pametna" Europa uopste sve dozvoljava...?????

npr. Islamske zemlje ne primaju islamske izbjeglice i sad ti meni reci zasto ih mora Europa primati???????

sve su to igre velikih , nedokucivih, kojima je glavna motivacija NOVAC
mi mali ljudi samo smo pijuni u njihovoj igri

Kevrin potok said...

Ja kad god pomislim da ima još normalnih ljudi koji ne nasjedaju na laži budem brzo demantovan. Ja sam mislio da si ti Rajska manje-više normalna, a sad vidim da si ista kao islamofobi Micko ili Čole koji pljuju na islam iz daljine. Ovo je dno dna kave si bljuvotine napisala spominjući laži koje su plasirane iz desničarskih krugova. Kad ti uzmeš to zdravo za gotovo o broju djece u školama i prisiljavanju na klanjanje i kaznama kako tek neko sa 4 ili 8 osnovne to posmatra. A najgore od svega što spominješ da pada grad po grad kako vi kršćani to doživljavate, kao da neka kuga ide. I to da si ugrožena objesi mačku o rep, jer ko li tebe ugrožava u etnički očisćenoj i jednoj od najhomogenijih zemalja u EU? Oni koji vam povale mlade Hrvatice na moru valjda? Ili ljubomore govori iz tebe jer nisi tako mlada?

Hashim said...

Rajska I Kevro , idealan par ." grlili se ljubili se , dok ne svane dan..."

rajskadjevo said...

Ne normalna sam i dalje ali si mi počeo ići na živce s tom islamofobijom...ne vidiš dalje od svog nosa i sigurno se nisi maknuo iz Sarajeva da bi vidio aktualnu situaciju u Europi.A ja sam naprotiv proputovala zadnjih godina više nego si i ti vidio na televiziji.. A ja nemoram crpiti informacije iz desničarskih listova jer ih dobijem iz prve ruke od mojih prijatelja koji tamo žive. I da konačno sam progledala...



Micko said...

Sva ta upozorenja ili alerti su zbog silnih kompi koje se plaćaju za ništa. Mi imamo ovde i frendli osiguranje. To ti je za slučaj da ti neko dodje u kuću i slučajno se povrijedi i tuzi te. Povrijedio se jedući tvoje meso u tvojoj kući. Onda advokati nadaju da ima i duševne boli,pa ga bole ledja,pa mu se kita ne diže i još raznih stvari. Advokati uzmu milion,a jaran stotinjak milja i svi sretni. To vazi i za lopova ako ga namlatis u kuci. Ako na agregatu ne piše da se ne koristi u zatvorenoj prostoriji eto opravdanja za kompu. On će ga malo upalit u kući i kad počne kašljati zovnut će hitnu i onda advokata jer nigdje nije pisalo da ga ne smije palit pored kreveta. Eto onda pretina za trovanje i još milion bolesti koje idu uz to. Kod mene u fabriku ne može uc niko dok ga ne opremim ko kosmonauta pa makar mi bio i moj babo. Nisu ljudi glupi nego pohlepni i bezobrazni. To je to.

Druže Kevro ja znam da Klix nije javio kakav su masakr napravili djihadisti u onim krajevima koje spominješ. Popalili su sve crkve i pobili kršćane. Sad kad su se ujedinili kršćani i budisti kuku majko. Tražili su i dobili.
Rajska ne slušaj popove i neonaciste. Vidi sama pa onda kaži.

Beka said...

Hvala svim' koji su bili brizni za mene i moju familiju.Ziv malo krova nedostaje ali sve u svemu kao i poslije svake kataklizme,nije lose.

Lijepo Vas je citati a i oni koji Vas ne razumije oprostite,Svati ce.


Mnogo Vas voli i pozdravlja od srca Beka,Bilja i nekolik djece,Dario i lea i neka Vas Bog cuva. Uzivajte i ciao.

Beka

Columbia

 Informacija je roba,odnosno oni sto je  skupljaju -mediji, pa poslije to  obrade i  distribuiraju -prodaju  su samo jedan  dio-polovina, op...