Tuesday, September 5, 2017

Zemlja ceznje

Pobjego covjek iz ,,Centralnog zatvora ,, Pa sta ,Bjezali su ljudi i iz Alkatraza.A ima razlike.Na onom malom otoku  u blizini San Franciska ,na kojem je bio  smjesten ,,najzloglasniji  zatvor  svih vremena ,svoj dug prema drustvu ,okajavali su tu  najveci banditi Amerike i ni jednom nije uspijelo ,bez obzira na bogastvo ,van zidina zatvora  da pobjegne  na taj nacin sto ce potkupiti strazare da im otkljucaju vrata  i da se isetaju iz zatvora ,nego ako je ko i pobjego ufatio se kanalizacione cijevi i misijih puteva prema slobodi.

Sticajem nekih okolnosti sam preko vikenda imao kontakt sa 5 ili 6  prijatelja i poznanika u Sarajevu i ,,lajt motiv ,, njihove price  nije u tome  ,,kako tamo ne valja ,, nego kako i gdje  ,,izmjestiti  djecu , koja su tu jos ostala.

Kazem nije tragedija kad neko pobjegne iz dobro cuvanih zatvora .Eto pobjego je i Pablo Eskobar.Kopali tunel 3 kilometra  do njegove slobode a zar nije bilo jednostavnije dati desetak miliona Dolara ,hiljaditi dio onoga sto Eskobar ima ,da strazari  ,,zaborave ,, zakljucati  cetvero vrata /Nije jer je nemoguce.Postoji i granica korupcije  preko koje se ne moze  nigdje  u Svijetu osim u Bosni  i mozda  jos negdje drugo.

ZZemlja u kojoj  svako trazi svoj dio tala u domenu onoga  ,,sto i gdje moze ,,sto znaci  onaj cuvar iz Centralnog  nema  ,,tala,,  u vlikim raspodjelama  ,al zato moze  dobiti 5oo Maraka ,da omoguci  nekome bijeg.E to je dno dna .U drustvu  u kojem  je pravilo ,,gdje sam ja tu,,postao nacin zivota  ni centralni zatvor  vise nije ,,sigurno,, mjesto ,nego samo  sastavni dio  sistema koji  funkcionise ,,uzmi gdje se moze uzeti,, inspirisan sa najvisih drzavnih  funkcija ,odnosno ,,sto nebi i mi ,kad mogu ,,oni,,

Bojim se da je borba za  bolju Bosnu i Hercegovinu izgubljena ,ako je ikad i bila i da oni preostali borci traze rijesenje za svoju djecu u bijegu ,da nebi dosli u situaciju  da ta ista djeca bjeze iz centralnog  i da ih se skloni  sa tog puta ,

Bosna je danas zemlja ,,ceznje,, svi ceznu  da pobjegnu i oni iz zatvora i oni  sto jos nisu  i zemlja  zudnje ,svi zude ,za normalnim zivotom  u kojem ce biti siguran  svako ,bez obzira sa koje strane resetke stoji.

1 comment:

Anonymous said...

Dobar dan sijede glave,

Evo, ja zzensko, pa uvijek prvo gledam kako ccu pobjecci, nema veze odakle.

Jednom nas tata zakljucao

(a isti tata kad je bio u osnovnoj skoli bjezao kroz prozor od spajza kod ccasnih sestara, ali je prije toga napunio stomak nekom tortom)

u tamo nekom odmaralisstu na moru, Dugi Rat, tako nessto; i to u po dana, mi kao trebali spavati poslije ruccka.

Ssipke na prozorima, a vrata neka jaka...dzaba meni bilo lupanje na vrata, plakanje, drmusanje vratima...ipak sam zaspala od muke i iscrpljenosti. A moj brat nissta, aman, bass nissta. Okrenuo se zidu i zaspao odmah.
Razliccite reakcije, eto ssta je.
Poslije nije bilo zakljuccavanja, nije mi poznato zassto.

Neko je nekome rekao, a ja upamtila, gledaj uvijek kako cess pobjecci. Urezalo se u mozak.
A kad gledas ljude, ako je ccovjek zdrav i normalan-koliko toliko mora znati tj. prepoznati kako pobjecci iz neke situacije, fiziccki ili pravno, tako je to.

Svi smo mi dobroccudni, obiccni u veccini, malo tupoglavi...a lopovi su uvijek na vissoj intelektualnoj razini od ccuvara.

Prema tome, ovo je samo rezultat neccije inteligencije. Cestitam onome ssto je pobjegao!
Feniks

Sevab

 Sjetim se ,sa povodom, price jednog mog druga ,ime  nije vazno,kad je  jednog vruceg sarajevskog dana  kasnio na dzenazu oca svog kolege  n...