Monday, November 27, 2017

Klikni da nisi robot

Istoriski odgovor na pitanje : Koliko nesto stvarno kosta i koja je prava cijena ,  ,dao je milijarder Voren Bafet,kad je rekao :da ono sto ste kupili vrijedi upravo toliko koliko ste i platili/

Danas je ,,drugo poluvrijeme,, Cyber Mandey ,dan najvecih  snizenja za ljude koji robu kupuju preko Interneta.Pravog ,,odmora,, izmedju   Blek Frajdeja i Cyber mandeja  vise i nema ,jer vecina trgovaca  i poslije Petka  nastavljaju sa  snizenjima ,koja mozda nisu nivoa , prvog dana ,ali koja ce ,sad je to vec evidentno ,potrajati i do ,,Bozica,,Koliko sam mogao upratiti ,ove godine nije bilo uobicajnih ,,stampeda,,  kad se u 4 ujtro otvore varata prodavnica i svi nagrnu u isto vrijeme ,a cini mi se ,da su i robne kuce ,ove godine obezbijedile  veci broj  primjeraka snizene robe ,pa se nije kao do sad desavalo ,da samo  onih nekoliko prvih budu sretni ,a oni ostali tuzni.

Danas se znaci kupuje  iz ,,papuca,,a meni se primjera radi ,cim sam otvorio jutros kompjuter, pojavilo bar jedno 100 reklama ,odnosno  prelistali su mi  sve sto sam  tokom  godine ,bar jednom otvorio ,da vidim i sad mi to nude ko  dobar ,,dil,,Velika novost  za kupovinu preko Interneta je ,,besplatna  dostava ,,za  vecinu kupljene robe ,sto  nije bila inace mala stavka u konacnoj  cijeni.Takodje je dosta uradjeno i na brzini  dostave .Nekad se cekalo i po 7 dana i vise ,da bi ,,danas,, robu na pragu imali za 2 do 3 dana ,najduze ,a vecina garantuje ,,sutra,,

Toliko o Blek Frajdeju i cyber mandeju ,a ako jos nekoga zanima Tramp je  predsednik,a sve ostalo oko njega  je postalo dosadno.Cak vise niko i ne spominje Rusiju  ni umjesanost Moskve  u americke predsedicke izbore.Desilo se ono najgore a to je da Tramp postane opsta ,,apatija,,a da mu je trenutna  vrijednost ,upravo ona ,placena .Klik.


No comments:

Columbia

 Informacija je roba,odnosno oni sto je  skupljaju -mediji, pa poslije to  obrade i  distribuiraju -prodaju  su samo jedan  dio-polovina, op...