Wednesday, October 24, 2018

,,Ko nabije taj dobije,,

I nek vala nisam dobio.Nisam bio ni spreman.Znate vec ono ,,sta bi uradio kad bi dobio,,Mene bi zateklo.Pored svakodnevnih briga ,jos covjek da misli sta ce sa  1000 miliona.Inace dobio neko iz N Caroline. a ta drzava nije medju onih 7 od 50 ,sto dobitniku garantuje anonimnost ,odnosno cim se ,,cojk,, pojavi sa listicem cijela Amerika ce znati i kako se zove i gdje stanuje , a onda ,,spasavaj se ko moze,,

Zove me juce   ,na sabahu,, moj jaran Meho Mekinro.Pita Meo ,jesil cito  vijesti,kazem ja da jesam  i sta kaes veli Meo.Da postoji zemlja  u kojoj neko ukrade 30 metara zeljeznog mosta i da niko ne zna  ni kad je ukro ni ko je ukro je za Riplija .E ta zemlja se zadnjih mjeseci ,,bori,, sa migrantima.Tuga ,jad na sve strane a i na onoj  drugoj hrvatskoj.Ljudi nisu sposobni ni svoje  probleme da rijese ,a ttebaju globalne.Sto se tice  migranata  bolje bi im bilo da su  otisli na neko pusto ostrvo ,nego se  uputili kroz Balkan .

U Americi tema dana je i dalje ,,istranzirani  saudiski novinar.Koje se tu sve igre igraju.Saudici su vjerovatno igrali na kartu da se u Americi sve moze kupiti i nisu pogrijesili ,ali nisu racunali da  ce se sve toliko zakotrljati  i da ce Tramp pod pritiskom javnosti ,morati bar izraziti svoju zabrinutost .Sta se  iza svega krije  jos je rano prognozirati ,ali  nacionalni inters moze ponekad biti i  izgubljeni  kisobran Americkog ,,  turiste  negdje u svijetu, Mislim da se trenutno trazi rijesenje  koje bi  svima odgovaralo ,naravno  osim onom  jadnom novinaru.

Kod mene u kuci sve ,,demokrati ,, i svi glasali osim mene.Sad sam  vozio zenu da ispuni svoju gradjansku duznost a ja  sjedio ,zapalio cigaru i ceko u autu.Glaso bi i ja da imam  za koga  ili glasanje vam je  isto ko i loto ,ko 30 metara  mosta  ili ko prica o  uibijenom novinaru  i migrantima zaglavljenim negdje u bosanskoj vukojebini.Zove se to , cvor,,Mrtvi.

1 comment:

Anonymous said...

Eto sad salju nake bombe Obami i drugima pa se cijeli svijet digo da nadje posiljaoca. Ne bi me iznenadilo da to budu Putinovi agenti. Uglavnom digla se dreka i jos malo pa ce svi zaboraviti na tranziranog novinara, kojeg jedino jos Iran zali. Lego po tanker nafte onima koji mogu da zamute a i razbistre.
Cucnut ce tu milijardica i Putinu samo da tisu ko i do sad, a mozda i Bakiru...ko zna, jebo te politika drz se sporta i sexsa.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...