Wednesday, October 17, 2018

Sretni ljudi

Mozda i ne znam gdje je ,,raj,, na zemlji ,al za ,,dzehenem,,bar sto se tice temparature znam.Ovde u Orlandu.Danas je bilo 38 u hladu ,sto je  istoriski najveca izmjerena temparatura  za 17 Oktobar od kad su izmislili termometar.Snijega nema .

Drugi rekord je za Petak.Loto zvani ,,Mega millions,,sa  cifrom od 9oo miliona Dolara za onog sto  pogodi 6 brojeva.Na ovu stranicu svaki dan  dodju ljudi ,sretni ili manje sretni ,al iz najmanje 20 zemalja na  svijetu. pa sam nesto razmisljao da tu ,,srecu,, i materijalizujemo ,odnosno da ,,skinemo ,, ovih 6 jebenih  brojeva  i eto ko ih ,,zna,, nek mi  i posalje ,Bio bih mu jako zahvalan ,a ,,tal,, bi podjelili ,sto znaci  sjedite vi  negdje recimo u Australiji ,Kanadi ,Bosni  ili nekoj manje popularnoj zemlji  i nece vas  kocka tamo ,al zato imate  mene u Americi  i mozda vam tamo ,,krene.procitate ovo  i posaljete mi tih  obicnih 6  bojeva ,sto  dobijaju  i sto ce bit izvuceni  i kad nam na cifru od 900 miliona uzmu porez  300  podjelimo i mi po 3   stoje.Dobro nije neka lova da bi se covjek specijalno angazovao  i sad da sjede i razmislja ,al nako zabave radi ,ko mi  god posalje  brojeve te cu i uplatiti.

,,Mega Millions ,, ima 70 brojeva  i tu je potrebno  pogoditi samo 5 ,ali ima i  dodatak od  jos 25 u posebnoj koloni  i tu je potrebno pogoditi  samo jedan broj ,jednostavno  a .ma naravno da  jeste .Zasto od vas trazim ,bas od vas da pobjedimo.Pa zato sto spadate u grupu sretnih ljudi ,bez obzira gdje ste ,,al ste,,i da niste  sretni ,,nebi ni bili,,i da je krajnji momenat da sve to i naplatimo.

Znaci  do vas je.Sest pisljivih  brojeva ,


P,S.  Ako  dobijemo i recimo ja vas izradim ,ne dam pola ,a vi poslije  nekom to ispricate  i taj vas pita ;Za koliko te zajebo,, a vvi kazete ,za 300 miliona ,sta mislite hoce li vam iko vjerovat ,sto znaci  da i ako vas izradim je bolje da sutite nego da vas proglase  hm, znate vec  za koga .U  svakom slucaju  nisam bas siguran jel bolje nemat  300 ili nemat 600 miliona.

12 comments:

Marijan said...

"Bolje zivjeti cijeli zivot kao milioner nego jedan dan kao siromah."

Anonymous said...

5,7,20,33,45 i dodatni 12

I možeš mi isplatiti samo 10% ostalo zadrži za sebe i familiju

Udinese

Micko said...

Ovde nema taxe na igre na sreću pa ni na loto. Šta god da dobiješ kes je tvoj. Posto je 70 brojeva onda piši vako. 3,27,48,52,61 i powerbol 6. Ako dobiješ 60 posto je moje poslije taxe. Biznis je biznis i tu nema ljutnje. Moram i ja od nečeg zivit. Jel tako.
Danas je ovde oko 30 Celzijusa jer je proljeće i padaju kiše. Ljeti bude i 45 i svi radimo. Niko ne kuka osim sto nam se mašine pregrijavaju ali zato smanjimo brzinu i opet dobro. Lani su herke brale trešnje na 42 i nisu se žalile. Mora se zivit. Mislio sam ih okrenut da rade noću ali nisu htjele jer tada zmije hodaju a i temparaturu je samo 3-5 stepeni razlika. Probao sam i mehanizaciju okrenut noću ali ljudi neće kažu da im ne smeta. Neki hoće noću i meni je svejedno. Ko kako voli samo nek se komvaja okreće.
Pozdrav za svjeha vazi.

Anonymous said...

4, 6, 9, 10, 11, 12, 19, 26, 28, 48, 59, 69,

Feniks

dalibor bilic said...

Ne mogu ni zamisliti bolji pocetak od Udinezea i Micka.Vasi brojevi ,dobitni, naravno ,preneseni na listic i jos cekamo samo Petak i zvanicnu potvrdu,mada sto se tice Amerike ,ja sam skeptican i na Loto,al mozda im se desi ,,greska,, u sistemu .na bazi iskstva i kad vidim sliku ,,pobjednika,, kontam da je to neko kome su dali 10 milja da se slika a lova ostala u ,,sahari,,
Slab mi odviz iz Bosne.najsretniji ljudi a ,,sute,,Ok mozda ovako,Kako su Bosanci jako komplikovani ljudi ,lakse bi mozda bilo za njih da mi posalju brojeve koji nece dobiti 65 u prvoj koloni i 24 u drugoj pa sto ostane ,mora upaliti,Krajnji rok je do kraja dana a poslije se mozete slikat ili do kraja zivota ponavljatsebi bosansku ,,istinu,,;;Koja sam ja budala ,,

dalibor bilic said...

Opet ja.otiso jutros da uplatim listice i reko da svratim do banke .kazem dobro jutro na engleskom naravno i pitaju me oni kako mi mogu pomoc.Reko mozete i meni i sebi.treba mi kredit od 300 miliona a vama ,,kamatica,,Ok kazu oni a garancija ,izvadim ja laptop i pokazem brojeve sto su mi poslali udineze i Micko ,Gledaju oni ,a oci im ko fildjani i samo ponavljaju ,,udineze,, i ,,Micko,, ja reko ja njih dvojca.Uze jedan telefon i nazva nekog,,,Cujem samo da ponavlja ,,razumijem gospodine predsednice ,razumijem ,, ok ,ok i kad je zavrsio pita treba li vam 500 miliona.kazem ja ne treba ,Ovih 300 su za meze i pice kad slavimo a poslje cemo se dogovarati.Dok ja ovo pisem iznosi zena iz gepeka lovu u vrecama .kaze -buni se ,tesko,Jasta je bona ,Kad si vidla ,,laku paru,, E tu vrecu ostavi ovde na sredini sobe da mi se Tito 0moj cuko kma scim igrati.Nego udineze razmisljo sam nesto kad dobijemo tu lovu da kupimo taj tvoj klub i vratimo Tota u ekipu a nas dvojca sa brojevima 7 i 9 na ledjima zapocnemo svaku utakmicu ,pa izadjemo nakon 5 minuta.Ako Micko pobjedi ima da otvorimo najvecu javnu kucu u Australiji .nego sta ono kazu o kokuzu i masti.ja zaboravio,

vankufer said...

ne foliraj ljude izvlacenje je tek sutra 7;12;19;27;48;61

dalibor bilic said...

Vancuver ;Fali ti jedan dodatni od 1do 25 ili imas ,,visak ,,jedan u redovnim,A nista nisam foliro.Reko sam da je sutra i da jos imaju vremena danas da se izjasne,

Anonymous said...

Ona 3 broja ista i kod mene i kod vankufer...
Kombinuj, mozes i IP adresu ukljuciti, a i paralelu.

Mozda nas zovnes i na pizzu o Tvom trosku, ko zna.
Feniks

vankufer said...

Foliras nego sta hoces Micka da zavrnes za onih zasluzenih 60%. Ko ce vam vjerovat kad ste Trampa izabrali? Tako si nas izradio i za vrijeme Busha mladjeg kad smo slali lovu da se uplati lotto , sjetice se Marijan i Udineze...pa si se kasnije provalio da eto, vrijednim radom mozes kupiti merecedesa kupe kabrioleta 5800 SLFKC (vidio rodjenim ocima) brat bratu po miliona bez poreza. Uzmi 19 za dodatni, meni ne treba nista nama je ovde super otkako su legalizovali maru...

Marijan said...

Cuj "Mega Millions" 70 brojeva... ma ne znam ja ni brojati dotle.
Od skole imam samo SUP i kurs desetara. Nas su ucili da radimo, a ne da brojimo... mada je nas veliki idejni vodja uvijek govorio - "uciti i samo uciti"!
Na zalost, oni sto su nesto naucili su u manjini.
------
-"Znam, vi oni lijeni!
- ma neee, lijeni su Crnogorci, a mi smo oni glupi!

Anonymous said...

Znaju li se rezultati?

Da dodjemo da brojimo?

Feniks

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...