Thursday, May 16, 2024

Katran plave boje

 Covjek je subjektivan rodjenjem , Tu svoju  pozitivnu i prirodnu osobinu,naslijedzenu genima , razvija i razraduje  sve do smrti.Teze je pisati o  dogadjajima  u kojima si ucestvovao od onih  za koje si  cuo.,, ,,

Bila je neka oluja ,onakva kakva zna biti samo na Floridi ,Nije  bio pravi Uragan ,ali  bio jak vjetar  koji je  ,na momente dostizao brzinu i do 100 km na sat ,Nije ni dugo trajalo ,al dovoljno da  uradi ono sto je i naumijo,Polomljene grane oko kuce ,razbacane saksije je bio prvi utisak ,Nije strasno  dok  sutra dan nisam vidio da se komsije penju na krovove,Popnem se i ja ,Nisam bas neki  strucnjak  ali sam  gledo malo,Odlijepila se ,,singla,, na nekoliko mjesta ,Nekoliko i odletilo. i vec sam imao plan  da to sve i zakrpim  sa kantom katrana  a onda komsija u prolazu veli  i on ima  slicnih problema i vec je  sve prijavio osiguranju.

Proslo je od tad 3  godine,Prijavio i ja osiguranju  i nakon nekoliko mjeseci  poslali oni svog  covjeka da ,,snimi  situaciju,,Dosao  strucnjak popeo se na krov ,Slika li slika i  ode,Dobijem ja  poslije pismo od  te osiguravajuce kuce u kojem pise  da i ne mogu pomoci jer nije nista unisteno,Kontam ja znaju ljudi i opet  ja  na ,,katran,,Dok sam se dvoumio kojom bojom katrana da pocnem ,crnom ili ,,teget,, plavom ,,opet jedan ,,do mene,,  kaze ,kad sam mu ispricao  svoje probleme, da moram naci advokata  da pokrene slucaj,Ok  velim ja  a kako nisam znao ni jednog  nazovem  broj koji mi je dao komsija,Ispricam sve  i ljudi kazu ok,Slucaj,Poslije godinu  posalju oni svog covjeka na moj krov,Popeo se ovaj Slika li slika  i ode,Tri mjeseca kasnije dobijem ja izvjestaj  u kome se kaze da mi je krov  unisten i da trebam novi  i da je moj advokat  u stalnom kontaktu sa mojim osiguranjem i da cu ja biti prvi  koji ce saznati ,ako se sta dogovori,Ok,

Dogovarao se  moj advokat  sa mojim  osiguranjem  3 godine  i zove me njegova sekretarica  zakazuje sastanak na telefonu  koji moze trajati 15 minuta ,Potencira na 15 minuta,Ok ,Zvoni telefon,Covjek se lijepo predstavi ,Kazem i ja ko sam,Veli postigli smo  dogovor sa osiguranjem  da vam plati za novi  krov  , Pola od te sume  su   su moji  troskovi,Slusam ja i ne vjerujem,Covjek za moj krov  dobija isto kao i ja , ,Ko da je njegov krov..Ja pola on pola za moj krov. ,Za ove pare  mogu  promjeniti  pola krova a drugu polovinu  zamazat katranom ,Plavim il crnim,Imam izbora,,Ok ok,Ne postoji plavi katran Svi su crni.Plavi je ljepsi ide uz ,,plavo nebo,,

E to je ta prica,Subjektivna naravno,Da nisam imao advokata nebi  dobio nista ,a pola krova je ipak  bolje nego  katran.Naravno da sam sretan i zadovoljan.Amerika je zemlja advokata  a katran i to onaj u prici je samo  subjektivno vidjenje  sistema ,Sto je crn a ne recimo  zut ili  boje ciklame .Zato da ovakve budale ko ja  vide razliku  i budu sretni  da podjele pola para sa svog krova.Kontate,ne kontate ,nema veze,,Onda ja zgranut i ne prilagodjen ispricam  ovu istu pricu ,,pravim,, ,- Amerikancima, Jedno njih deset,Da vidim njihovu  reakciju, Gledaju me  ljudi ,vidim iznenadjeno, i  ne cude se  advokatu  nego meni . Kako  to da ja to nisam sretan.Pitaju sta je tu problem,Kazem ja ,ma nista ne kazem ,To je sasvim normalno  da ti u Americi  advokat uzme pola a da ti  dobijes pola i kantu katrana nebesko plave boje.Danas je dan pobjede nad fasizmom,Ko je na danasnji  ,kad se pobjedilo-koga,i gdje ,, mislio o katranu,Niko,Subjektivno.Problem je zapravo sto je Amerika davno pristala na svaku vrstu nepravde - kao pravila i pravde kao mogucnosti , i sto se navikla na to.,Svi smo mi Amerikanci ,bez obzira gdje  zivjeli,.Postali.


No comments:

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Ode Bela u P.M.

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Ode Bela u P.M. :  Ode   ,,Bela,,  bez ,,chao,, u Picku materinu. Bogami bi se ja z...