Wednesday, May 29, 2024

(na)Vuko je.......

 Vuko ja ,vuko ti  vukli oni i Marina izabrase za sudiju ustavnog  suda.Kojeg suda ,Ustavnog,Kojeg ustava ,Sudskog ,Kojeg Marina ,Vukoju.,Vuko ja vuko ti ,vukli mi  i sudija.Covjek cije prezime uz (NA) je simbolika  Bosne i koje mora ,obavezno,biti  sastani dio ustava te zemlje ,

Znam  da nije bas pametno  davat savjete iz daleka  ,al da ja zivim u Bosni vec bi se  dobro poceo spremati na zivot bez Dodiga,Kad jednom ode  covjek koji je za sve kriv  i kad nastane  u vakumu pravde ,okrenes se obrnes oko sebe  i vidis da su  oko tebe  pravog , ostali  samo ,,krivi,,,Po ustavu i po  narodnoj ,,Vuko ja vuko ti ,,,vukli mi .

A ima li  sta  da nije Dodig i da  nije ,,vuko ja ,vuko ti ,vukli mi ,,Ima fala bogu ,primjer kako treba je Zapadnohercegovacki kanton ,koji ,,stigne ,, da  uz sva svoja  slavlja ,pocev  od drzave gdje jesu pa na dalje ,slavi i praznike  susjednih-komsiluk , drzava u ovom slucaju  drzave Hrvatske,Vidite da se sve moze kad se hoce ,Mislim stici ,Nema ovde :vuko ja ,vuko ti ,vukli mi m i ne smeta im Dodig da slave praznike koji hoce i jos i ne rade ,Bravo ,Mozda sutra odluce da  slave i  praznik ,,svetog   Spasoje,,  u komsiskoj zemlji Srbiji ,Sreca je inace da  drzava Bosna i hercegovina ne granici sa vise od tri  zemlje inace bi ovi iz  zapadnohercegovackog kantona  slavili jos praznika  i nebi stigli od tolikog slavlja i ljubavi  prema drugima  slaviti svoj vlastiti.Vuko ja ,vuko ti ,vukli mi

No comments:

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Ode Bela u P.M.

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Ode Bela u P.M. :  Ode   ,,Bela,,  bez ,,chao,, u Picku materinu. Bogami bi se ja z...