Sunday, November 10, 2013

Art

Ulje na platnu ,bez okvira,veliko jedno  metar sa metar ,.lik neke zene ,pozadina  zalazak sunca ,lijepo izgleda,cijena 2200 Dolara.Onda jos dvadesetak slika ,raznih motiva i velicina  i sve bez okvira ,valjda zato da i kupac  ucestvuje  u kreaciji ,izborom okvira,cijene od 400 pa do 4 hiljade Dolara.Razmisljam kako je umjetnik formiro cijenu,jer je svaka slika unikat,Zasto nije  ona od 2200 2500 Dolara ili 1888 Dolara.Kako je bas dobio tu vrijednost.

Dizni je drava u drzavi ,bio i prije 17 godina ,kad sam tamo radio  i trljao  krmeljive oci od Socijalizma ,navikavajuci se na neumitno  dolazeci ..sjaj,, kapitalizma.

Art festivali su postali sastavni dio zivota Floride.Krenulo je onako od male ulice ,nekoliko slika ,dva standa sa jelom i picem ,da bi danas ,od Septembra  pa sve do Decembra ,svaka opstina ,svaki park  a naravno i Dizni imao svoje umjetnicke festivale ,gdje je jedina razlika u broju izlagaca i broju posjetilaca  i drugim sadrzajima.ali  opcenito jako lijepa mjesta za posjetiti u neko subotnje ili nedeljno popodne.

Do Diznija mi obicno treba pola sata voznje ,ali kad  sutra nije Veteran dey ,kad nije  festival i kad nije bog zna sta drugo ,a uvijek je ,tako da  ono pola sata  uz parkiranje 4 milje od  sadrzaja bude i sat i po.Daun tauwn Dizni -art festival.,mjesec Novembar ,temparatura vazduha 25 stepeni celziusa.,broj posjetilaca 184 miliona .U   ,,centru,, Diznija sam bio prije nekoliko mjeseci ,a danas  oko tog ,,centra,, se gradi jedno  hiljadu novih sadrzaja.

Ok ,sve ovo sa Diznijem  izgleda jako drugacije iz perspektive nekoga ko tamo radi ,kao sto sam ja bio, i nekoga ko danas dodje tamo ,da nesto vidi,kao sto sam to bio danas.Razumljivo  i moram priznati da je pogled iz ove druge  ,,loze,, puno ljepsi i zanimiljiviji ,od onog ,kad znas ko se krije iza  maske ,,Miki mausa,,Proslo je 17 godina od kad sam bio ,,Dizni kast member,, tako oni zovu zaposlene  i kad je jos osim mene za kompaniju radilo 29 hiljada 999 ljudi ili 30 hiljada u totalu ,da bi danas Dizni zaposljavao 70 hiljada   radnika  ili ponozeno sa 3 hranio 250 hiljada stanovnika Orlanda.To je samo kompanija Dizni ,a ostali uz Dizni  sigurno imaju skupa 2x vise zaposlenih ,odnosno od turizma ,kojeg je zamislio Volt Dizni u svojim vizijama  ovde zivi  milion  ljudi.Vjerujem u Voltove  ,drims end duers,, al kladio bi se  da i on ovako daleko  nije mogao.

Sjecam se u ono moje doba Dizznija ,da smo imali svi  medicinsko osiguranje ,ovako isto ko  sto je sad ,,Obama kear,,i penzisko osiguranje,odnosno penziju od diznija ,ko je dozivi.Tako je bilo ,a danas vise nije.Kad  razmislim malo,koji je  socijalista bio onaj Miki Maus prije 17 godina.

Rekao sam vec da lijepo sve ovo ozgleda ,mada covjek poslije odgledanih stotinu slika i drugih umjetnickih djela pomalo gubi odnos u velikom broju izlozenih i cini mi se da bi vise volio vidjet 20  umjetnina sa ramovima,nego hiljade bez i da bi  lakse uspostavio odnos prema njima.Da se malo vratim na ljude.Kod ,,nas,, recimo na slicnim okupljanjima ,kad se dobro zagledas ,vidis 4 tipa ljudi.Muslimane ,srbe ,Hrvate i ponekog ostalog  i prepoznas ih odma ,ovde  ima bar 4 hiljade tipova ljudi i ni jednog ne mozes  ,,locirati,, a da bar ne pogrijesis u  3 kriterijja.

Onda rucak.Restoran T-Rexs,mjesta 650 ,vrijeme cekanja  oko jedan sat.Na drugoj strani je restoran Rein Forast ,drugiog sadrzaja ,istog broja mjesta i  isto vrijeme cekanja za sto.Ovde je sve u stilu  dinosaurusa.Svakih desetak minuta neki shou.Oko i iznad stolova bar jedno 50 raznih vrsta  dinosaurusa ,toliko vjerno napravljenih  i raznih velicina ,da se covjek ponekad upita .kako ,,kopije ,, izgledaju.Hrana dobra ,jako dobar -burger,cijena 20 Dolara i ugodno tekilom popunjena margarita 15 Dolara.Sto ispod jednog velikog T-rexsa,sto se ,,dere,,  i daljina od ulaznih vrata bar 5 minuta,hoda ,sto me opredjelilo,da i ne pomisljam  da zapalim cigaru ,ispred vrata.

Sutra je u Americi ,Veteran day.To je onaj dan ,kad se ljudi sjecaju svih onih  sto su ........................i kad se ja prisjetim da nema  ,,domovine,, za koju bi dao ni 5 minuta svog slobodnog vremena  i kad se sjetim da je patriota samo onaj  ko je velika budala ili ima veliki interes i da Dizni  i Lastovo nisu ni pocetak ni kraj price o ljepoti  i da samo vidite kako izgleda zalazak sunca na St Martinu ili izlazak sunca na  Kaymanima  i kad ona slika od 5 hiljada ,moze bit i vrijednija i draza ,Kad je sam naslikas i uokviris.

16 comments:

Anonymous said...

Internet je zakon, u dvije-tri sekunde da odgovor na pitanje; evo, kako odredjuju cijenu za umj. sliku:

http://www.ehow.com/how_2110608_price-art.html
Feniks

ODOZGO_77 said...

@ Feniks
nema te drzava !!!!!!
Nezamjenjiva si, hvala na svim info

pozdrav ekipi

Anonymous said...

gledam slike iz Orlanda, ljepota jedna, ali dosta je za 15 dana; snaha kazze kako bi nazad...
Dizny je za nas odrasle, nije to za malu djecu.
Vidim ima i nekih maskiranih u povrce;

Ti si Urednice bio sretan sto si izbjegao vojni kostim i dobio kostim, je li ono bi Snjeguljice u ssorcu ili Ljutka?

Sta mislis da si dobio kostim banane, povece mrkve ili
karfiola?
----
hvala -77, vazzno je da nekome nessto pomogne.
----
Sinoc sam slusala veoma dobru i poucnu emisiju;
to je ono sto ja kazzem 'nema visse'...
Govornik je lijepo govorio da mozemo nekoga pomoci do neke granice, jednom-dva-tri puta...ali ne visse, jer onda postajemo njihov 'sstap' ili 'sstaka';

da ljudi zaista moraju biti u nekoj sredini gdje nema sstapa ili sstake i tek ce onda da zzive pravi zzivot.

Jesen je ugodna, nije mnogo hladno, lissce je crveno i zzuto...neku veccer sam imala kissu od lissccaa, predivno osjeccanje. Galebovi se ne cuju kao u proljecce. Eno, bas sad gacce kao da hocce da kazze 'tu sam'.

Feniks

zabica said...

Teta moja, a sestra mamina, poznata lokalna ljepotica zafrkantica, putovala jednom davno vlakom kroz srednju Bosnu. Gospodin, odnosno drug se to tako zvalo, da prekrati vrijeme, ili u namjeri da nesto na brzinu usicari, nije stedio komplimente njenom izgledu. Red je dosao i na njene zube , " prekrasne" govorije je tvrdeci explicite da vjestacki nikad ne mogu biti tako lijepi. Teta mu je u svemu povladjivala. Priblizavali su se Podlugovi, a ona je izlazeci iz kupea izvadila gornju protezu i u znak pozdrava uputila neznancu ljupki osmjeh svojim krezavim ustima.
Napisah ovo zapravo kao pitanje u smislu " kako ih prepoznajes ?"
Nastavicu poslije, sad zurim.

Anonymous said...

na zalost, mnogi nisu svjsni da su im potrebne proteze za mozak

Anonymous said...

na zalost kad nije tema sex
malo je komentara
dragi Picaso samo da ti ovo vidis

zabica said...

" Kako ih prepoznajes ", tako zavrsih prethodni komentar. Mislim na te " nase ". Sumnjam da ih prepoznajes bas sve, jer postoje i oni integrirani, a ovi koje ti prepoznajes sigurno bi ti bili prepoznatljivi i u SA. Da ne shvatis krivo, u SA su Sandzaklije oni koji se " isticu ". Da li sve Sandzaklije ? Sigurno ima i onih koji su prihvatili boje grada.
...................................
Cijene slika trenutno me ne brinu. Umjesto mene o tome vode racuna " nasi " premijeri, predsjednici....
..................................
Sto bi rekli neki, opet, " nasi ", gdje moji kraci doskoce , tu je zabicaland. ccccccccc
Kojem occupy_u se sad dize kosa na glavi ?

zabica said...

Margarita mi nekako dodje zensko pice. Inace ne volim koktele, gemiste sl.
Priznajem, nisam nikad pila tekilu. Moram probat', al' na nacin da sol liznem s nadlanice. To mi je cool.

rajska said...

Jednom sam popila par tih tekila, skoro sam se skljokala, to nije za mene...
Ja jako volim Martini, neku večer sam bila s prijateljicama vani, konobar mi je donio nekakakv "florescentno zeleni" najnoviji, bio mi je odvratan..dobro da nismo svjetlile u mraku nakon njega.......


Za Martini koktel je potrebno:
1,5 cl vermuta
7,5 cl džina (preporuka Saphire Bombay ili Gordons)
1 ili 2 obične masline.

Mljac, mljac, mljac

Anonymous said...

Picaso, Picaso
kud ovo vodi

dalibor bilic said...

To o podjeli na ,,muska,, i ,,,,zenska,, pica je cista predrasuda.Mogu prihvatiti da se recimo ,,gace,, djele na muske i zenske ,iskljucivo iz prakticnih razloga,gdje su ljudi za ove prve izmislili prorez naprijed,al recimo kad bi margaritu u Mexsiku ,proglasili picem ,,dama,, a ,,so,, je inace vrlo bitna,okreno bi im se i Zapata i Asteci i svi oni pobijeni u kokainskim ratovima u grobu.Hola margarita.
Nego zaboravio sam u ovoj prici ,a vrlo je bitno, o slici od 2200 dolara ,u Dizniju, reci da ce ista ako se tu ne proda ,sutra ovde na art festivalu u Longwoodu ,biti 850 Dolara.Lokacija ,lokacija i lokacija.

zabica said...

Ma ne radi se o predrasudi, nego o mom dozivljaju tog pica i opcenito koktela. Ne moras me uvjeravati, ako nista, vidjela sam u hrpi filmova kako maco tipovi piju taj koktel.

Anonymous said...

Viva Tekila,bez soli.Ustvari bez icega-pure aquava

Marijan said...

@ zabica
Ma gemišt je super, može se mnogo popiti, a da se ne napiješ, raspoloženje ode prilično u + ... i to je to.
Tekila mi je super kao žestoko piće, al' bez onih zerzivata kao što su limun i so.

zabica said...

@ Marijan
Ja rado pijem, samo vrlo rijetko. Prvi uvjet da bih uopce posegnula za casom je dobra glazba, a drugi ugodna atmosvera. Sto bi rekli u Bosni, mora biti sve potaman. Pritom sam vrlo izbirljiva u izboru pica, sto ne znaci da uvjek posezem za brendom. Npr, marka moje omiljene zestice nije zadnjih godina in, pa je nema u kavanama i restoranima, a i na omiljeno mi vino se gledalo s visine sve dok nije izbio skandalcic oko brendiranja. Jedini izuzetak je konjak koji mora biti od onih vrhunskih, inace je bljak. I volim da je casa prava, uz onu moju zesticu led lomljen, ne neke kockice, srceki i druge ukalupljene forme. Ponekad kad sam sama, u slusalicama glazba koju volim, misli u daljini, upotpunim dozivlaj casom vina, mog omiljenog.
Samo pricam o onome sto volim bez namjere da bilo kome nesto sugeriram ili ne daj boze, kudim njegov nacin i izbor.
Poz

Marijan said...
This comment has been removed by the author.

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...