Tuesday, November 19, 2013

Hundai

Na ,,zivima,, Svijet opstaje.

Neku posebnu zivotnu filozofiju ,nikad nisam imao,ne zato  sto mislim da je nema ,nego zbog toga ,sto znam ,da je ne mogu ispostovati.Ako ima neka bliska ,onda je to ,da nastojim ,ne da budem ,,pametan,, nego  da , sto je vise moguce ,budem ,manje glup.

Pojam ,,glup,, ovde u Americi ,u ostalom ,kao i sve drugo ,je materijalizovan do krajnjih granica ,odnosno ,pravilo je ,da ,,glup,, uvijek placa vise.

Kupovina auta ,zahvaljujuci Internetu ,nije vise bauk.Sad covjek iz vlastite sobe moze obici 100 dilera i pronaci ono sto zeli i sto je naj vaznije vidjeti koliko to i kosta.

Auto sa  dva sjedista  postaje problem ,kad se pojavi treca osoba ,u ovom slucaju moj  cuko ,,Tito,, koji nije bio planiran kad sam kupovao  dvosjeda,a kako je u medjuvremenu postao  ravnopravan clan porodice  pojavila se potreba za vecim kolima,jer moram priznati da mi bas nije bilo svejedno ,zadnjih nekoliko puta ,gledati ,kad ja i Tito negdje idemo ,a zena mora ostati,njen tuzni pogled.

E onda pokusavam biti sto  manje glup.Volim ,,dilere,, sa fiksnim cijenama ,mada prije pregledam i iste modele  onih auto kuca ,gdje su im cijene jos na ,,nagadjanje,,Znaci  malo pripreme ,moze donijeti znacajnu korist,mada sam svijestan  da u krajnjem slucaju ,nikiad nisi na dobitku,ali ti je savjest cistija ,ako si manje na gubitku.

Prodavnica automobila sa istaknutim fiksnim cijenama.Hos nes.Mladi prodavac me upozorava da radi za platu a ne na proviziju,odnosno daje do znaja da se nece bas  previse truditi oko mene i gubiti dragocjeno vrijeme.

Ok ,cijena mi odgovara za ono sto sam odlucio da kupim.

Namjeravam ,svoj stari auto dati kao  dio ,,dila,, za novi.prije nego sam posao u kupovinu ,posjetio sam bar 10 stranica,koje ti daju  vrijednost starog auta-od-do,pa znam sta bi mogao dobiti i u naj boljem i u naj gorem slucaju.

Sjedamo ,,na razgovor,, Covjek upali onu istu stranicu-Keli blu buk,, koju sam i ja gledao ,nadje moje auto,godine ,miljaza i klik cijena ,ako je ekselent kondisn ,ako je u dobrom stanju ili  ako je u losem stanju.Onda dam kljuc svog starog auta  i slijedi vizuelna procjena.Za dvadesetak minuta ,nosi covjek papir sa ,,fiksnom,, cijenom za  moje staro auto.Hos ,nes.

E sad prije nego se sve ovo desilo,na istoj stranici ,sam gledao vrijednosti  mog starog auta ,sad ,za godinu dana i za dvije godine ,sa priblizno  milja ,koje godisnje predjem.prvo sto sam vidio da neko veliko pravilo ne postoji ,odnosno da nema  procentualno istog pada cijena ,ili da recimo auto  sto je starije godinu i sto ima 10 hiljada milja vise ,vrijedi svake godine manje 2 hiljade dolara.

Mislim da postoji  neko optimalno vrijeme ,kad staro auto vrijedi naj vise ,i da mu poslije cijena drasticno pada i da to vrijeme covjek mora iskoristiti ,ako hoce  da ta kola zamjeni sa nekim novim.Cekanje donosi samo  gubitak ili odluku da  ,,auto vozis dok ide,,a onda bacis.

Da nebi bilo zabune.Jako sam svijestan da u ovom odnosu ,diler-kupac,ovaj zadnji nikad nije na dobitku,ali isto tako mi je lakse prihvatiti cinjenicu ,da je to  dio ,,posla,, gdje jek zadovoljan  uradjenim  i gdje je ,,gubitak,, sveden na podnosljivu,prihvatljivu mjeru.

Onda papirologija,Kazes ime i prezime ,socijalni broj, i izadje sve sto i ti sam nisi znao o sebi.kaze mi prodavac ,zadnji put ste imali sex sa zenom ,prosle godine  u Septembru.greska reko  imo sam i poslije ,gleda covjek ,hm cudo to ovde ne pise,a jesam ga bio zadevero,a nije greska.

Onda kuci.Pola sata je ,,ovaj treci covjek,,zbog koga sam i kupio novo auto ,sjedio na zadnjem sjedistu i nije htio-la, napolje.Volim kad mi uspije biti ,bar na trenutak ,sto manje glup i  da nekog usrecim.

Hundai je zakon.

23 comments:

davorl-exskerlica said...

šta je pisac htio kazati:
1. kupio sam novi auto - da se pohvali
2. prijatelj je najveći čovjekov prijatelj - hvala vrijedno
3. imao sam odnos sa ženom prije manje od godinu dana - za pohvalu
4. najbolja marka za automobil je H.... - nije hvaležno reklamirati tuđe marke

davorl said...

pardon pod dva mislio sam pas je najveći čovjekov prijatelj

dalibor bilic said...

E sad jebi ga Davore.Odluci se.

davorl said...

ko piše taj i griješi

zabica said...

Ma da bih rijec rekla.
Napokon nesto leprsavo. Istina , moglo je i bez price oko formiranja cijene.

zabica said...

Danas je dan muskaraca. Pa sretno vam !

Anonymous said...

Poenta autora je da se puno bolje osjecas kad svjesno dozvolis da ti ga suknu, negoli kad to naknadno skontas.
Sljedeca vazna stvar je da Dijana vise nece morati ostajati kuci, dok Gazda i Tito idu u svaleranciju. :)

Anonymous said...

Dijana ima svoja kola, BMW, najnovijji model.

Gazdi trebaju veca kola da raznosi pizzu, a Tito je tu da ga ccuva; Amerika je to, biznis na prvo mjesto.

(brojevi i biznis su i u majci Evropi, ali malo prikriveno sa onim 'blizo rodnoj grudi.

Cujem da musski naveliko trosse Viagru, radi zdravlja; ssta kazzu zzene na to?
Opet vidim dosta je 'mladih' udovica, da nije radi Viagre?)
Feniks

dalibor bilic said...

Prica u prici

ovo sto cu vam sad ispricati ,namjerno nije dio gornjeg texsta i namjenjeno je samo onima sto komentarisu i citaju komentare.
Kad sam vidio da ,znaju,, sve o meni ,proradi u meni onaj ,nagon ,tipican ljudima sa prostora sa kojih smo dosli,da i ja znam o ,,drugima,,
,,Gospodine ,, kazem ja dali bi ste mogli ,dok radi ,izvuci sexsualnu istoriju jednog mog druga.ne interesuje me puno ,nego dok cekamo.Ne moze kaze covjek ,to je privatna stvar.ok kazem ja.Znate ja vam dolazim iz rata,to uvijek pali,da se malo sazali.Ni vode ni struje ...gleda on ,gleda i ok kaze kako se zove taj vas prijatelj.kazem ja ime i prezime i nadimak Cole.Ukuca cojk sve podatke ,jel zivi u Sar jevo na breka ,jesam kazem taj je .Evo nema nista od sexsualnih aktivnosti zadnjih 6 godina.Za prije ne znam ,jer nakon svakih 6 godina podatci se brisu,al u ovih zadnjih 6 Sex istorija mister Cole -nada.U to dodje i zena sa papirima za potpis ...

Micko said...

Kupio si auto koje ce vjecno biti tvoje.Tako ovde kazu za Hyndai.Da ga prodas nema musterije,a da ga bacis zao ti jer jos fura.Cijena privlacna,a 5 godina garancije.U garanciji sitnim slovom pise da su sve popravke ispod 500$ njihove,a iznad vlasnikove.Uostalom sretno ti novo auto,ali upamti onu nasu.Ako nista u njemu ne povalis nece ono ic kako valja.Svoja zena tu ne igra.Ima valjda i tamo kamenjarki.Poslusaj ti Micka svlg,ima poslije da se salta po 2 brzine naprijed.

Nego od kada nama bivsa predsjednica poce cackat oko netvorka sjebala i ono sto smo imali.Nekad radi,a nekad suplje.

Sidnejac Herke su zive i na broju.Pjevaju i pomalo rade.Znas da se radnice ne smiju dirat u ovoj demokraciji pa cak i kad same gace skinu.Znam da znas.

Rajska nemoj novog svalera davit pricom o Lazarevu i duhovima,nego idi na sastanak bez gaca.Daj mu do znanja da ih nemas i vidjet ces kako ce ti lijepo bit,ako nije neki slunto.Kad te kresne vrisni jednom za raju da i nama bude fino.U razdjeljak te ljubim.

Unknown said...

Urednice da ovo mozda nije lapsus: "jer moram priznati da mi bas nije bilo svejedno ,zadnjih nekoliko puta ,gledati ,kad ja i Tito negdje idemo ,a zena mora ostati,njen tuzni pogled".Po onome sro ja znam, a znam mnogo iz vlastitog iskustva, trebalo bi da stoji "jer moram priznati da mi bas nije bilo svejedno, zadnjih nekoliko puta gledati, kada ja i Tito negdje idemo, a zena mora ostati, njen radosni osmjeh i Titin tuzni pogled".
Zbog toga mislim da ova kupovina veceg auta je samo nazadak, posto sada svi mogu stati u auto, i kada se negdje zajedno krene svi cete biti tuzni, i Tito, i zena, i ti.
"Barkas barkas" Coleta, a onda ce biti kuku , pomagaj i prijetnja tarabom. Da znas da te necu braniti, pa ti kako hoces.
A ti Mick, kako mozes reci Rajskoj da dodje na satanak bez gaca,sram te bilo. Nije to Australija, vec Evropa i hladnoce, hoces da se prehladi, pa da je imas na dusi.Da je ljeto svaka cast, ovako stvarno nema smisla.
Pozdrav od Sydneyca iz vrelog Sydneya

Micko said...

Sta ti je. bolan komso.Mene je Dara tako vaspitala.U pocetku bi znala otvorit tasnu i pokazat gace kako je sve is Kine i kako se guma odvojila od brzog hodanja.Ja bi se ko levat ponudio da kupim druge.a ona bi odbila pod izgovorom da ima vazda rezervu uz ogromni smjeh.Poslije sam skonto da me pali.I mogu ti rec da i napali.Zna Dara kako se to radi rodio je Micko.

Zato i Djeva mora tako.Nego dje si ti vidio da je zensko hladno medju nogama i na - 30.Znam gdje si odrasto.Na Nisicu je vazda Zuma.Mozda si zaboravio ili ostario.
Znas kad se snijeg na Bijambarama pusio ispod nas.
Ma sta cu ja tebe podsjecat na tvoju mladost.Jesam budala.

rajska said...

Mislim uopće se neću spuštati na tu razinu..pa nisam neka šiparica da bi mahala s donjim rubljem okolo...ja sad živim moralno a ako se i nešto događa to je na nježnoj prijateljskoj razini...

rajska said...

Mislim uopće se neću spuštati na tu razinu..pa nisam neka šiparica da bi mahala s donjim rubljem okolo...ja sad živim moralno a ako se i nešto događa to je na nježnoj prijateljskoj razini...

Čole said...

Rajska, potpuno si u pravu, ne treba se spuštati na taj nivo. Jednoj dami reći da skine gaće, koja toljaga! Ne vode oni računa ni o starijim gospođama poput tete R.. Pa se onda pitaju i što se ne javlja Odozdo_77! Da joj djeca slučajno otkriju da čita ovaj blog, u zemlju bi propala.
Ni ja neću odgovoriti onoj mahaluši. Đe'š se spuštat na taj nivo! Po Internetu rovariti i tražiti ko je koga jeb'o i kad, koja perverzija. Ko zna šta on radi i onom Titi?! Ne bi me ništa iznenadilo!

Anonymous said...

opet sekiracija i to oko gacccca, zzenskih...

hej, ljudi, ovdje zzenske gacce nose musskarci preko 55 g.;
treba im najmanje 5 sati da ispipaju svake gace, a vidila sam svojim occima i da mirissu (gacce smiju probati)

Ima u gradu jedan zgodan, prosijed, da kazzemo gospodin, uvijek u bijelom ssorcu do koljena, i tako on kruzzi od radnje do radnje pipajuci, mirissucci i kupujucci zzenske gacce.

Meni nije jasno zassto ih pipa, kao biva vlasnica zaboravila nessto tamo, ssta li?

Zenske gace mogu biti samo ukrasna maramica u dzepu od sakoa.
Forever 29

zabica said...

Rajska duso znas ti dobro da je to bio poziv na seks. Ne znam kako ces plivati u tome jer si onomad rekla da ti ne ide seks bez ljubavi.
Nego, cudna mi je recenica: "...ja SAD zivim mralno...". Znaci li to da prije nisi ?

ODOZGO_77 said...

@ Cole,
ti me stvarno "citas"
Gluho nebilo da me djeca vide da citam ovaj blog
Ja se svaki put zakljucam u sobu , zamracim zavjese i onda citam ovaj blog i komentare
Nadaj boze da moji ukucani odkriju
tu moju tamnu stranu

Na zadanu temu mogu da samo dodam , da sam ja licno prezadovoljna TOYOTOM

Moram da vas ostavim, doso cumur idem istovarati

pozdrav ekipi

ODOZGO_77 said...

ispravka:
"zamracim prozore"

Anonymous said...

dosao Huso iz Njemacke i kaze Fati: Trk u sobu, spusti roletne da bude mrak...
Fata trk, zamraci sobu, skide se u medjuvremenu, a Huso ce iz mraka:
Sad me pitaj koliko je sati.

Pozdrav, Feniks

rajska said...

Ako tumačim pojam moralno u svom životu kao neki čudoredan život koji recimo ne bi izazivao grižnju savjesti onda nisam...sad se to može svakako tumačiti, nekome neko njegovo postupanje izaziva grižnju savjesti a nekome ne....

rajska said...

Ako tumačim pojam moralno u svom životu kao neki čudoredan život koji recimo ne bi izazivao grižnju savjesti onda nisam...sad se to može svakako tumačiti, nekome neko njegovo postupanje izaziva grižnju savjesti a nekome ne....

rajska said...

Negdje sam očito stisnula naredbu za dupliciranje ..nije mi jasno...pomagajte tehničari...

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...