Thursday, November 21, 2013

Dump and dumper

Fudbaleri ,nisu bas poznati ko jako ,,bistri,, ljudi ,sto je ok ,sve dok ostaju u sveri  ,,guranja,, lopte ,odnosno  dok su tamo da rade ono sto ,,znaju,,al kad  izadju iz ,,sesnesterca,,  ko ,,half,, lutalica  i kad pocnu  ,,lupat,, e tad se treba ,,vezat,,

Josip Simunic nije veliki igrac ,al eto igra za reprezentaciju Hrvatske.Igrac zadatka,bez inprovizacije .Uradi na terenu sto mu trener kaze al uradi i ono  sto mu  ,,pamet,, kaze ,kad se malo opusti,kad nema kontrole,pa tako  ,,ustaski,, pozdravi navijace ,koji mu isto tako ,,ustaski,, odpozdrave.navijace  ne mozes kazniti ili mozes ono kolektivno ,al pojedinca  treba,da nebi postalo pravilo.

Ovaj Jospip je sigurno glup momak ,sto opet nije problem i sto bi ostalo i sto bi znali samo oni sa kojima ima licni kontakt,ali kad uradi ono sto je uradio ,poklic,, Za dom spremni ,svi vide i da je budala.Ako mu je to bio cilj uspio je ,samo  sto je problem ,da se  glupani tolerisu ,a da budalama nije mjesto  na ,,terenu,, pa bio on i onaj  ,,fudbalski,,

Mile Dodig  u Beogradu drzi predavanje studentima pravnog fakuleteta.Hm i to je ok,mislim  ako ga neko pozove i ako ga ima ko slusati.vec prije sam govorio da je ovaj  covjek ,,inteligentni seljak,,  sve dok se kontrolise,al kad ga malo ,,rakija,, ponese ,izgubi se ko i Josip ,van sesnesterca,half lutalica.

Kaze Mile buducim pravnicima ,a oni odma u aplauz, kako je on americkom drzavnom sekretaru reko ,ovo i ono .Reko mu je da ako nece bit ,kako on hoce ,nece bit nikako i jos svasta mu je nagovorio.Studenti  u pljesak.

Republika Srpska je nastala voljom Amerike ,isto ko i Bosna i Hercegovina,a da ovaj ,,sekretar,, samo prdne ,a ne da kihne ,nebi bilo  Srpske do Karpata .

Nego recimo  razmisljam nesto,pravim kombinacije.Ja bi ovog Jospipa za predsednika Srpske repubike ,a ovog Mileta da igra za Hrvatsku.Kad se glupost razvodni  i ne izgleda tako strasna.

A zar i vama ova dvojca ne lice.Veze ih ,...sta li ih boze veze ....hm.

48 comments:

rajska said...

On je rekao: Za dom.." a publika: "Spremni!"..čini mi se da je tako bilo...Znam da sam ovom svom rekla --koji idiot....Da li je to glupo, primitivno ili zlobno prema van svako doživljava drugačije ali zapravo u odnosu na osobu koja je to izrekla bitno je unutarnje stanje svijesti, unutarnje emocije i stav o tome...i naravno motiv ako postoji, recimo, takve stvari koje ljudi uzvikuju, čine ili rade..mogu i većinom izazivaju naravno asocijacije i sjećanja na bolne događaje npr .zločine, isto tako slovo U simbol ustaštva...tako i Čirilica koje je zapravo samo pismo može biti simbol zločina u Vukovaru. za neke, Razuman čovjek bi rekao- što vam smeta čirilica to je samo pismo, .. međutim ona/o budi u ljudima ponovno sjećanje i doživljavanje onog zla što se dogodilo...a ljudi su tako nesavršeni..
Da malo skrenem s teme, crkva je tu puno kriva recimo u Vukovaru, jer mora ljude učiti oprostu i ljubavi, a vlast je isto kriva jer ako nešto predstavlja simbol nečeg bolnog ne treba nasilno provoditi isto nego dati neku odgodu, naći neki kompromis kao npr, dvojezični natpisi u Vukovaru...
E sad sam dobrano skrenula s teme, a možda i nisam sve je to povezano nekako...

rajska said...

Malo sam se nejasno izrazila nisu kompromis dvojezični natpisi nego u tom slučaju mora biti kompromis.jbg misli su mi brže nego pisanje...

Anonymous said...

Rajska, nije bitan Šimunić ,"šta sa 30.000 ljudi na stadionu koji su salutirali s njim".Ovo sam ja pomislio a rekao je Dezulovic.
Neću se potpisati,ljute se Cole i Nepotpisana

MICKO said...

Svaki extremizam mlade generacije potice iz kuce.Niko me u suprotno ne moze ubjedit.
Taj Simunic je Australac.Kako sam mu cuo za oca nekad ranije nebi se cudio da je kapu na glavu stavio.Jebe se njemu za Hrvatsku i njen ugled.Ma jebe se njima svima za njom.Vazno je da stoka sitnog zuba iznese iz kuce ono cime su ih preci ucili.

Lako je svasta vikat u drzavi koju im je Tito ogranicio ,stvorio i zakolcio.Ona u kojoj je bilo za dom spremni,nije imala Dalmaciju,Istru i otoke.Lako je sad bit spreman kad je Tito sve vratio,a uvjek kenjaju protiv njega.Sjetimo se samo kako se Djevin strikan patio .Dobio stan poso i na kraju penziju i laje.

Zurim cap.

zabica said...

Zabaru moj, nikad princa od tebe. Odaje te tvoje nestrpljenje.

Čole said...

Ništa pogubnije ne može biti od isključivosti u politici. Ondašnja NDH, (ne mislim na ovu sada, ccccssss), je imala za cilj odcjepljenje od Kraljevine Jugoslavije, kao što je to učinila i ova sada sa odcjepljenjem od Titine Jugoslavije. Nije toliki problem u otcjepljenju, problem je u načinu na koji se to uradilo.

U oba slučaja Srbi su tadašnjim Ustavom, u Hrvatskoj bili tretirani kao konstitutivan narod i bez njihove saglasnosti se nisu mogle donijeti odluke o osamostaljenju. Prema tome, oba otcepljenja su se dogodila nasilnim putem, između ostalog i kršenjem ustavnih odredbi. Dozvoljavam da to neko i drugačije vidi.

Parole: „za dom spremni“ , „u boj, u boj za narod svoj“ i druge, su parole direktno vezane za režim NDH, koji je osuđen od svjetske javnosti. I ne samo te parole i pozdravi, osuđeni su i zabranjeni svi simboli koji su na bilo koji način vezani za taj režim.

Uosatlom, taj njegov gest je imao za posljedicu prekršajnu prijavu od strane Zagrebačkog Općinskog državnog odvjetništva a očekuje se i kazna od Svjetske fudbalske asocijacije.
Kad je već imao muda to uraditi, zašto se kasnije pravdao, čime je izgubio i dio „ugleda“ dijela hrvatske javnosti.
Ali u svemu ovome nije problem Šimunić, to svi znaju! Problem su „raja s tribina“, što je i Žabac pomislio, cccsss!
Treba imati na umu tužnu činjenicu da „maksimirske tribine“ primaju „malo“ više od trideset tisuća stanovnika Hrvatske!
Imajući na umu tu činjenicu, nije bilo teško razumjeti objektivan strah Srba od otcjepljenja Hrvatske iz Jugoslavije! Nije bilo teško, ali samo onome ko je bio objektivan!

Anonymous said...

Mudro zbori Cole govoreci o strahu Srba od otcjepljenja Hrvatske, koji su se osjecali bas isto kao bosanski nesrbi koji bas i nisu nesto puno vjerovali u mogucnost "ravnopravnog suzivota" sa ostatkom "Jugoslavije" (Srbijom I Crnom Gorom).
Nije bilo tesko za shvatiti, ali samo onome ko je bio objektivan!

Anonymous said...

samo dvije kratke rijeci su izrecene
i ispade opsta frka

i odmah se vracamo na rat, i gorke uspomene
i onda me to podsjeti da Hrvati nisu isli u Srbiju da tamo kolju !
Srbi su dolazili u tudje avlije u Bosnu i Hrvatsku da kolju i ubijaju
-naime tako je poceli
neponovilo se

Anonymous said...

Kako da ne budem neurozan poslije ovog anonimusa.
Anonimuse, kažeš ne ponovilo se.Upravo te dvije rijeci oko kojih se digla (po tebi nepotrebna ) frka znače -
Ponovice se.
Žabica, ako postanem strpljiv, nebudem ters i postanem princ hoće li mi oprostiti dugove na kreditnim karticama?

Čole said...

Napisah jedan podugačak i ozbiljan komentar kao odgovor Žabcu a onda ugledah njegov zadnji komentar i ostah bez komentara. Kome odgovoriti? Tuga!

Anonymous said...

Cole,Tvoj opširan komentar sam shvatio, ali ti očito nisi shvatio moj komentar

rajska said...

Čolek to su sve gluposti..pojedinci nisu osjećali strah nikakav niti bi ga osjećali da netko izvana ( a vrlo se dobro zna tko, odtkud i zašto )nije utjecao na njih...to su priče za malu djecu o nekom realnom strahu....

Čole said...

Žabac, tvoj predzadnji komentar obeshrabruje. Gubim svaku volju polemisati na tom nivou, soryyy!
Rajska, ne mogu vjerovati da si do te mjere neosjetljiva! Valjda znaš kakav status su imali Jevreji, Srbi i Romi za svo vrijeme NDH? U Jasenovcu je stradao samo manji dio Srba, mnogi ni do Jasenovca nisu stigli. Pogledaj Zafranovićev film Okupacija u 26 slika, pa se malo podsjeti. Šta bi to po tebi trebalo da se dogodi čovjeku, pa da osjeti strah? I koliko puta? Eto, dajem ti riječ pa da završimo s tom temom. Nešto mi nije do te diskusije. Zbog nekoliko izrečenih gluposti, ja o tebi ne mogu promijeniti mišljenje. Svak ima pravo na loš dan, ccccssss.

rajska said...

Nisam neosjetljiva, itekako sam osjetljiva ali teško mi je slušati gluposti..sorry.. i ja ću smatrat da si imao loš dan..možda bolje da ne raspravljamo o toj temi jer se nikada nećemo usuglasiti...a to da su se Srbi bojali da se ne ponovi NDH to su i dalje priče za malu djecu koje su plasirali velikosrpska politika iz Beograda da iskoriste narod za svoje ciljeve,,to ovdje zna i vrabac na grani...ni meni se više ne raspravlja...

Anonymous said...

Eto, ne spustaj se na moj nivo ,nego se "uzdigni" do Rajskog nivoa, pa polemisi.

ODOZGO_77 said...

Dragi moji blogeri,
stvarno nam ovo ne treba na blogu

Takodje ni Simunic nije to trebao reci, nije trebala ni publika tako reagitati
ali sta je tu je.

Povremeno ce se uvjek ovako nesto desavati.Na svakoj strani.

Ne znam sta reci pa da budem pravedna, mozda:

VODITE LJUBAV A NE RAT

pozdrav ekipi

Anonymous said...

Kakvi debilni komentari na ustasko divljanje ,na ovoj stranici , a Zabac koji je prvi osudio i publiku vam kriv.
"Takođe ni Šimunić to nije trebao reci".Simunic to nije rekao nego urlao u mikrofon.Grci su svog fudbalera koji je salutirao fasisticki pozdrav odstranili iz reprezentacije za uvijek.

Anonymous said...

Dalibor ribar nije ali vrlo dobro zna sta je "grunt",navece' stavi "gagu" na udicu a jutrom "lipljene" hvata.Zamrznute od prije 25 godina.

To ti dodje kao on staro u narodu,baci kost,pa glodjite,smijesno zar ne ali I istinito.Kao I obicno,samo jedan koment vrijedan paznje I postivanja,hvala ODOZGO 77.

Pozdrav a najvise ODOZGO 77 tx.

ODOZGO_77 said...

@ anonymus
nema na cemu

kao sto rekoh da samo uvjek
vodili ljubav a ne rat
i cijeli svijet bi bio puno ljepsi

ali nije svakom do ljubavi

pozdrav ekipi



Unknown said...

Nije ovo ni prvi,a ni poslijednji put da se necemo sloziti kada je politika u pitanju.Ne slazemo se mi ni u sexu, a kamoli u politici.Svako ima svoj ugao gledanja,vlastita iskustva,razlicit odgoj itd.itd.
Evo naprimjer, ja ne bih nikada rekao da Rajska nije u pravu,zbog njezine seke,i kada nije u pravu, kao sto sada nije u pravu, nema tih para.
A to skandiranje "za dom spremni" mene uopste ne uzbudjuje, a i ne iznenadjuje. Sto se mene tice neka to ubace i u himnu ako im se svidja, ali naravno ima i ona latinska "sapienti sat"-pametnom dosta.
Slazem se ja 100% sa komsom Mickom da svaki ekstremizam potice iz kuce, tako da bih ja, kada bih mogao i kada bih se pitao, kaznjavao NAS roditelje umjesto njihove djece, pa bi vidjeli da bi to bilo sasvim drugacije.

Čole said...

Moja ti (Odozdo), ja ne vidjeh da se iko svađao, samo razmjenjujemo mišljenja. Ne vidim u tome ništa loše, dapače. Koliko vidim, dovoljno smo parlamentarni da saslušamo jedni druge, bez uvreda i povišenja tona. Zabijati glavu u pijesak je isto što i „voditi ljubav na silu“. Bar tebi ne trebam objašnjavati kako to izgleda, cccccsssss.
Nego, kako ti je ispao ajvar? cccccccccsssssss
Nema nam Tete R. predozirala vitamin D, cccccsssss. Ili je izgubila onaj svoj čokanjčić, pa nosa „flašicu“ Cocacole od dva litra? Fenikssssssssss, đes ba?

zabica said...

uuuuuuuuuuuuuuh. Bila jedan dan bez vas ( Grac, da guza vidi puta ), a ono ne vidi se drvo od anonimusa.

I ti si se Dalibore dzaba tudio oko jes' jednako Mile.

Unknown said...

Zabice bona, pita li ko u Gracu za mene.

zabica said...

trudio

PROLETER said...
This comment has been removed by a blog administrator.
rajska said...

Mislim da je dovoljno jasno iz mog prvog kometara da sam osudila takvo ponašanje..već sam davno rekla da na nogometnim utakmicama izbija sav rasizam i nacionalizam ( tada se Udinese nije s tim složio) ...jučer sretnem susjeda i pitam ga ..pobogu jesi li i ti vikao na utakmici za Dom spremni....kaže jesam , ja ga pitam gdi ti je bila pamet budalo, a on kaže da ni sam zna zašto ..povele ga niske strasti...i euforija..da uopće nije bio svjestan značenja i šta ću sad reći da je čovek nacist a poznam ga..ponekad su ljudi ko djeca..i onda mi netko kaže da to predstavlja realni strah ..strah od čega? Samo u tome smo se ja i Čolek sukobili...meni je to suludo..treba osuditi to panašanje a ne dodatno raspirivati vatru ..

prevodilac said...

za kucu, pripravni
za domacinstvo, tu smo
za ...

zabica said...

@ Sydneyac
Prijateljca me zamolila da joj pravim drustvo. Pristala sam uz uvjet da je ne pratim u Ikeu. Nadala sam se da cu opet, kao i mnogo puta prije, prosetati do Slosberga, ili bar popiti kavu na Hauptplacu gdje se subotom uvijek nesto dogadja. Ocajno vrijeme ucinilo je da zavrsim u Kestner i Eleru, ali za razliku od druge polovine devedesetih kad se tamo nije moglo proci a da se ne nasi, sada nista.cuju

PROLETER said...

Izbrisao mi Dalibor komentar! Još kad bi objasnio zašto? Možda se boji da je priča bolja od njegove?
Možda misli da svako pitanje treba riješiti preventivno ko što je to rješavao onaj s brčićima i da je strah i ne znanje opravdanje za sve, kao što reče neko u prethodnim komentarima csssss.
Ali evo priče opet. Mogu je ja zalijepit isto onako ko što je on izbriše.


U STRAHU SU VELIKE OČI

Bilo je to prije dvadeset godina, i sve do tada živio sam mirno i sretno sa svojom familijom, ženom i dvoje djece. A sad pišem pismo iz Zenice s osjećam da me svi mrze i da su se urotili protiv mene,i često se sjetim one «Ne razumiješ ti to druže sudija.....»
Doselio se u kuću pored moje novi komšija i odmah se proču glas da su i on i njegov otac i njegov djed i svi preci njegovi, pedofili i homoseksualci. Kažu komšijin je otac prije 40 godina silovao neku ženu te se rodio moj novi komšija i naravno povuko neki zločinački gen i svaki dan se može očekivati da i on nekog siluje. Kažu da čudno gleda svu djecu u ulici, da se s njima previše prisno grli i ljubi. Mora da je pedofil. A bogami i jedan komšo ga vidio kako se poljubi i to u usta s nekim tipom s posla. Ko se ne bi prepao takvog komšije. Pitanje je dana kad će on napast moju djecu i ženu.
Danima sam razmišljao šta da poduzmem, da li da s njim razgovaram, da li da upozorim druge komšije, da li da zovem policiju, da li da zabranim svojoj djeci da izlaze, da li da kažem ženi da se pazi naveče kad se vraća s posla, da li........ Sva su mi se ta rješenja činila nedovoljna jer u velikom sam vam strahu bio. I onda odlučim da je najbolje da nešto preventivno poduzmem. A kako me je bilo strah da sam rješavam taj problem, zovnem starijeg brata i zamolim ga da mi pomogne. A burazer ko burazer ,uvijek spreman pomoći mlađem i slabijem, to objeručke prihvati i kaže povest će on još i neku svoju raju koju je upoznao dok je ležao u Sremskoj Mitrovici, za ono silovanje što su mu smjestili.
I tako jedno rano jutro oko 5 sati uzmem ja pušku što sam je zadužio u rezervi, nož što sam ga imao još u izviđačima i sa isto tako opremljenim mojim burazerom i njegovih 5-6- prijatelja odemo do komšijine kuće da preventivno rješimo stvar i oslobodim se straha, koji mi je on u kosti utjero.
Uletimo tako kod njega i zateknemo i njega i ženu mu i djecu kako spavaju onako što bi naš narod rekao «ko zaklan». Skoče oni iz kreveta , a mi prvo komšu zavežemo i lijepo mu ja onako da me «cela familija razume» kažem da ću sad preventivno prvo da mu ženu silujem , pa djecu da mu pobijem a na kraju i njega pederčinu nategnem, a sve kako bi spriječio da on, kopile jedno, prvi napadne. I tako i bi, izredasmo se svi na njegovoj ženi, onda smo ih sviju noževima za glavu skratili. E kako je lijepo tako se straha oslobodit.
Ali nakon dvije tri godine otkuca me onaj drugi komšija, uhvatiše i mene i burazera i osudiše me na 40 godina Fino sam sudiji objasnio da je komšijin dedo i otac bio šta je bio, da se i on s djecom igrao i muškarcima ljubio, al eto «ne razumije to gospodin sudija» .........



Anonymous said...

sto bi Lazarev rekao: desilo se to sto se desilo;
http://www.youtube.com/watch?v=Wa4L7opNBgI#t=48

zamisljam svakog od nas da je to rekao u nekom amfiteatru, na velikom igralistu, u pozoristu...

ne bi nas ni vidilo, ni cculo, slaba nam energija u nassim ranim sedamdesetim,
taman da smo popili sve one galone Ribarove krusske i povaljali se usred Gratza hvatajucci zzabe po parku ...nissta ne bi bilo.

Ali, na drugu stranu, taj image oko fudbalera u punoj snazi, to je to: energija, energija masa, prenos energije.

Feniks


ODOZGO_77 said...

@ Cole,
ajvar je FANTASTICAN
hvala na pitanju
Ovih dana pripremamo kobasice ,slaninu i ostalo meso za susenje.

Svaki mjesec ima svoje aktivnosti (-:

@ PROLETER
na zalost,u strahu su velike oci i u takvim trenutcima puno ljudi pravi velike greske
kao i "junaci" iz tvoje price

POZDRAV EKIPI

Marijan said...

''Ovi'' hoće da se otcijepe, a ''oni'' im ne daju? Strahovi...?
Ovih i sličnih sranja sam se dobro naslušao ovih dvadesetak godina
Izgleda da sam pola svoga života živio u zabludi. Smatrao sam (a vjerovatno i ostali, normalni) da nikakav rat, pogotovo u Evropi više nije moguć. Da je fašizam, daleka prošlost sa sve slabijim tragovima koji sve više i više blijede. (Vidjeli smo da su moguća ''parlamentarna'' udruživanja i razdruživanja...bez upotrebe oružja.)
Bože dragi, koji zajeb!
O ljudskim stahovima Dalibor je lijepo pisao u postu ''Halo ,,,vi'' od 31.10.

Nemam više ni volje, ni želje da bilo koga ''napadam'' ili ''branim'', sve mi se ovo ogadilo jer... nikada više idiota na manjem prostoru!
Pozdrav svima!

amoniman said...

Vi žene vapite za slobodom. Kažete da više niste zadovoljne sa muškarcima, da vas čine nesretnima. Onda ćemo mi, poznavatelji muškog lica, muškog tijela, uzeti vaše muškarce od vas. Mi ćemo ih zabaviti, podučiti, zagrliti ih kada plaču. Vi žene kažete da želite živjeti jedna s drugom umjesto sa muškarcima. Onda idite i budite zajedno. Mi ćemo vašim muškarcima pružiti užitke kakve nikada nisu upoznali, jer smo i mi prije svega muškarci, a samo muškarac zna kako uistinu zadovoljiti drugog muškarca; samo muškarac može razumjeti dubinu i osjećaje uma i tijela drugog muškarca. Svi zakoni koji zabranjuju homoseksualne aktivnosti će biti ukinuti. Umjesto njih biti će provedeno zakonodavstvo koje će začeti ljubav među muškarcima. Svi homoseksualci trebaju stajati zajedno kao braća; moramo biti zajedno ujedinjeni umjetnički, filozofski, društveno, politički i financijski. Trijumfirat ćemo samo kada se zajedno suprotstavimo opakom heteroseksualnom neprijatelju.Pisat ćemo pjesme o ljubavi među muškarcima; Izradit ćemo kipove lijepih mladih muškaraca, odvažnih atleta, koji će biti postavljeni u vašim parkovima, na vašim trgovima i otvorenim prostorima. U svjetskim muzejima biti će izložene slike skladnih golih mladića.Naši pisci i umjetnici učinit će da ljubav između muškaraca bude u modi i obvezno potrebna; i uspjet ćemo u tome jer smo vješti u uvođenju novih načina života u modu. Uništit ćemo heteroseksualne veze koristeći dosjetke i podrugivanje, u čemu smo vrlo vješti. Razotkrit ćemo moćne muškarce koji se pretvaraju da su heteroseksualni. Biti ćete šokirani i preplašeni kada saznate da vaši predsjednici, njihovi sinovi, vaši industrijalci, senatori, gradonačelnici, generali, atletičari, filmske zvijezde, televizijske ličnosti, društveni vođe, vaši svećenici nisu sigurne, poznate, građanske heteroseksualne osobe kakvim ste ih smatrali. Mi smo posvuda; uvukli smo se među vas. Budite oprezni kada govorite o homoseksualcima jer smo mi uvijek među vama; možda sjedimo preko puta vas, možda spavamo s vama u istom krevetu.' Neće biti kompromisa. Mi nismo slabići srednje klase. Kao vrlo inteligentni, mi smo prirodna aristokracija ljudske rase, a nesmiljeni aristokrati nikada ne pristaju na manje. Osvojit ćemo svijet, jer su ratnici koji su inspirirani i povezani homoseksualnom ljubavlju i čašću nepobjedivi, kao što su bili i vojnici stare Grčke. Obiteljska zajednica – leglo laži, izdaje, osrednjosti, licemjerja i nasilja – će biti ukinuta. Obiteljska zajednica koja samo guši maštu i zauzdava slobodnu volju mora biti uništena. Savršeni dječaci biti će začeti i uzgojeni u genetičkim laboratorijima. Povezat će se u društvenu zajednicu pod kontrolom i uputama homoseksualnih učenjaka.Sve crkve koje nas osuđuju biti će zatvorene. Naši jedini bogovi su naši lijepi mladići. Pripadamo kultu ljepote, morala i estetike. Sve što je ružno, prosto i obično biti će uništeno. Kako smo se odmaknuli od običaja heteroseksualaca srednje klase, slobodni smo živjeti naše živote prema putokazu čiste mašte. Za nas previše nije dovoljno.Odabrano društvo koje se pojavljuje voditi će elita sastavljena od pjesnika homoseksualaca. Jedan od glavnih uvjeta za položaj u vlasti novog društva homoerotike biti će uživanje strasti na grčki način. Svaki muškarac zaražen heteroseksualnom žudnjom biti će automatski izuzet sa pozicije utjecaja. Svi muškarci koji budu inzistirali na svojoj heteroseksualnosti biti će suđeni na homoseksualnom sudu i postati će nevidljivi ljudi.Ponovo ćemo napisati povijest, vašu povijest ispunjenu i poniženu vašim heteroseksualnim lažima i iskrivljavanjima. Opisat ćemo homoseksualnost velikih vođa i mislilaca koji su oblikovali svijet. Pokazat ćemo da su homoseksualnost, inteligencija i mašta neraskidivo povezani i da je homoseksualnost uvjet za pravu plemenitost i ljepotu u čovjeku. Pobijedit ćemo jer smo ispunjeni oštrom gorčinom potlačenih, prisiljenih da glume uloge u vašoj glupoj heteroseksualnoj igri kroz sva vremena.Dršćite hetero svinje, kada se pred vama pojavimo bez maske.

nepotpisana said...

Za moju " zavrsenu pricu "
Molim te pozdravi GA i zazeli mu u moje ime dobro zdravlje. Nemam srecu poznavati ga, ali iz tekstova mu razaznajem covjeka vrijedna postovonja. Ako nije previse prisno i nedolicno poljubi ga umjesto mene.
( " ralje " zivota )

Unknown said...

Urdnice nije ni tebi lako.Svakakvih spodoba ti svrati na Blog.
Ne znam sta da kazem, nista mi nije jasno

Anonymous said...

udario klimaks...

elem po homoseks., elem po zabici...

Bice kisse, opracce ulice
Feniks

Čole said...

Tuga! Nek' se spašava kako ko zna i umije.
Nema se puno izbora. Jebajiga....

Marijan said...

Umjesto da me demantuje, on odmah podvrdi ono što sam rekao u poslednjoj rečenici!?
---
Osvježi mi dan Učmar aga!

zabica said...

" amoniman " mrzi homoseksualce.

Micko said...

Sve ovo sto je ovaj gore napisao je na zalost istina.Ja stalno tvrdim da pederi sjede u parlamentima bogatih zemalja i placaju one sto prave parade,a vi mene proglasili homofobom sto su naravno oni servirali.Do prije nekoliko godina nisu postojale te neke nove fobije ili strahovi.Muslimani izmislili islamofobiju,Srbi izmislili srbofobiju,pederi izmislili homofobiju.Ja znao samo za strah od paukova i letenja.Ima li kakva jos da je prikace postenim ljudima.
Eto ovde u Tasmaniji zeleni na vlasti i odma njihov parlament odobrio vjencavanje pedera.Tako isto i u Camberi.U Novom Juznom Welsu su izgubili sa 7 glasova protiv.Predsjednik je rekao da ce ih stavit na veliki sud jer to nije odluka federalnog parlamenta.Sta ce bit ne zna se.
Eto citam i Hrvati se o jadu zabavili oko pedera.Vesna Pusic je garant dobila par miliona da se onako otvoreno protivi normalnoj porodici.Samo su pare u pitanju i nista vise.Trebao bi bit referendum u svim zemljama,ali to pederi iz parlamenta ne dozvoljavaju jer bi izgubili za sva vremena.Da je u francuskoj kojim slucajem bio referendum vidjeli bi sta bi bili.Na zalost porodica koju mi poznajemo vise nece postojat.Otici ce u ilegalu,a nova djeca ce ucit u skolama predmet koji ovde zovu sexizam.
Sta rec, nego tuga i tragedija ljutskog roda.
Pricao sam jednom sa mojim dragim prijateljem pilotom Johanom na tu temu.On tvrdi da je sve poslo naopako odkad su zene uzele brijace aparate u svoje ruke i da su time unistile sumu na venerinom brijegu koja je sluzila kao meta i koja je privlacila muskarce svojom ljepotom.Mozda je stari Johan u pravu,ko zna.Mene su ucili da starijem treba vjerovat.

Micko said...

HERKE

Jutros u 7 sati dorucak i donesem jednu korpu i kazem:
"Drage moje ljepotice ostavite ovde vase mobilne telefone u ovu korpu i dobit ce te ih za rucak nazad jer mi je puna kapa tipkanja poruka,a poso kasni".Nema vise zajebancije".
Rece jedna kako sam prije bio bolji i kako su i prije koristile telefone pa nije bilo problema.

Kazem ja njima ovako:

"Prije ste se samo javljale i odgovarale na pozive jer niste imale facebuk,twinter i ostale drustvene mreze,a sad dok se vi ispisete po tim mrezama meni muda do koljena.Tu vam je problem i nema druge nego ostavite telefone ako mislite radit.Za rucak cu vam dat telefone i javite svima moj broj pa ko treba da vas zove za nesto hitno neka zovne mene i ja cu doc da pricate".
Sutile su ko zalivene.Nego sta.
Za ruckom sam im podjeli telefone i dogovorili smo se da bude kao prije.Neka se jave na poziv bez pisanja po drustvenim mrezama.
Ma jebi ga sta cu od njih.Vrijedne su pravo,ali moram ih malo prepast.
Veceras su me zajebavale kako mi vjerovatno kona nije dala sinoc pa sam jutros bio ljut.Rekle su cak,ako ona neda da vazda ima kod njih pune sake toga,samo treba probrat.

Volim ih samo sto se vole i znaju zajebavat.S njima nikad dosadno.

dalibor bilic said...

Ok ljudi,Vjerovatno iz ,,ljubomore,,ove dvije price mi se nisu svidjele.Moje pravo .izazvale su u meni neku gorcinu u ustima,sto ne znaci da su lose-ko voli,ali mislim da im ovde nije mjesto.Ko prvo glupo je procitati neki ,,autorski,, tekst bez potpisa.Covjek napise 3 stranice ,a dole anonimus.Ko da ih nije ni napisao,a drugo ovakva vrsta autora ,,mora,, sebi otvoriti blog ili neki slican sadrzaj i naci sebi slican auditorij,Da budem jos jasniji,Ne smeta meni sto neko iznosi svoje generalne stavove ,ako pri tom ostane u granicama normalne komunikacije,ali nije To ,To.

rajska said...

Neee...nemoj molim te brisati komentare..ja sam oduševljena s ovim pričama...svaka me potiče na razmišljanje...ništa nije slučajno...ma svaki komentar ima svoj učinak...i on dolazi s nekim razlogom...nije moj blog ali da je ja bi to sve puštala...

zabica said...

Da je moj blog (a nije, prema tome ne primati kao sugestiju ) ne bih objavila ni jedan od ova dva teksta.Prvome se ne moze poreci istinitost, ali tako ogoljen izaziva mucninu i tupi volju za komunikacijom, a drugi, promatrali ga propagandu ili antiprop. sigurno slijece i na druge blogove trazeci pogodno tlo.

rajska said...

Ova prva priča upravo ukazuje na to kako strah koji se javlja u nekim situacijama, a zapravo nema realnog opravdanja djeluje pogubno i do čega može dovesti..totalna udaljenost od Boga..a i ovaj drugi ukazuje na isto..

nepotpisana said...

A sto se Simunica tice, preporucam tekst Dragana Bursaca na 6yka ( buka ), po meni najboljeg novinara u regiji.

Anonymous said...

zabica poskocila na nepotpisanu,

ODOZGO_77 said...

@ amoniman,
mora da imas neke velike traume iz djetinstva ili si nesto dobro
"popusio"?

Slazem se sa Gazdom: "fulo si blog"
ovde vecinu ne zanima o cemu pises


pozdrav ekipi

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...