Tuesday, November 26, 2013

Ljudi sa 7 prstiju

Nikad Florida nije bila ,,raj,, za onu ,,nasu,, politicku emigraciju iz doba socijalisticke-titove Jugoslavije,ali nije ni da ih nije bilo,al ni deseti dio ,koliko su se skoncentrisali  na recimo Californiju ili  gore na Sjever ,chicago ,New Jork i neki drugi veci centri.

Pricam  o onima sto smo ih zvali ,,stare ustase i stari cetnici  o ljudima koji su  pobjegli iz Jugoslavije  odma nakon drugog rata ili  nesto poslije o onima o kojima smo slusali ,citali kao o naj vecim  neprijateljima ,,nas,, naseg sistema drzave ,a koji su sad daleko i koji samo cekaju pogodan trenutak da ulete i da nam sve razvale.Svi  takvi su bili ,,vani,, a u samoj zemlji  niko ne vidje  ,,drvo od sume,,

Sticajem okolnosti i posla kojim se bavim upoznao sam neke od njih.Iz perspektive  prpagande  bivseg sistema ,stvorio sam sliku o tim ljudima ,kao o cudovistima ,jakim ,mocnim,organizovanim,a onda poslije prvog kontakta ,vidio da to nisu  bas oni sa ,,velikim parama,,  i da se uglavnom  ,ma skoro iskljucivo,radi o onima sto rade ko konobari,zidari,pekari ,placaju jedva svoje mjesecne racune i cetvrtokm ,kad dobiju cek ,napiju se  jeftine pive i otpjevaju desetak  ustaskih ili cetnickih pjesama,a odu kuci rano ,oko 12,jer valja  zorom poraniti na poso.

Raspala se Jugoslavija i ko prvo sto sam ocekivao ,da ce sad svi ti ,ma vec sutra,prvom avionskom linijom,odletiti ,prema  ,,svojim,, ,,slobodnim,, i nezavisnim zemljama,da proslave da ,disu slobodno,da pjevaju slobodno,kad ono niko.ostali gdje jesu.Mozda iz razloga sto nemaju dovoljno para za avio kartu ili  sto su sad postali ne interesantni  ,,dole,, i  ,,blagi,, u odnosu na one ,sto se odozdo nikad nisu ni pomakli.

Prosle su godine,vrijeme cini svoje.Vecina je sahranjena na grobljima ovde po Americi,a ne na ,,rodnoj,, grudi cisto iz prakticnih razloga,gdje kremiranje kosta 500 dolara a avionski prevoz  plus sahrana u ,,nezavisnoj,, zemlji desetak hiljada.Oni sto su ostali,sastanu se nekad.Vise i ne pjevaju a popiju pivu ili dvije a optuzuju  i jedni druge i svoje medju njima ,da su svi radili za Udbu.

O tempora o mores.

58 comments:

davor said...

Zadeverala te ova istorija.
Koja je istina prava pitanje sada.
Brate nijedna, svi pišu iz svojega kuta.(ugla)
Mani se čorova posla.

Marijan said...
This comment has been removed by the author.
rajska said...

Marijane , kod homoseksulaca je bolesna duša isto kao i narkomani i alkoholičari Ja na na njih gledam kao djecu..voliš ih ali ih istovemeno ograničavaš u njihovim tzk "pravima". Sotona ne postoji.

Anonymous said...

Jes' vala.

Marijan said...

Nešto mi pun kufer, rata, ustaša, četnika, domoljuba/rodoljuba, lopova, homića... zato sam i obrisao svoj prvi komentar...
-Svirajte nešto veselije!

zabica said...

Emigracija, taj bauk sedamdesetih, odumire.
Sada inteligentni, ako pod inteligencija spada i seljacka lukavstina, Mile kaze " Uzmite svoje ", a progresivni beogradski studenti mu pljescu. Bosno i Hercegovino nemoj reci da nisi znala.

Unknown said...

Vjerovatno su oni nekada bili i organizovani, mozda nekih 40,50 60 70 godina dok su teoreticari zapada mislili da jednu od uloga u unistavanju socijalistickih drzava treba da pripadne i politickoj emigraciji. Naravno, od ovih istih, dobivali su oni i novac za to,ali naravno, kao i sada u novoformiranim drzavama, oni na vrhu su pokupili kajmak, a onom ostatku je ostalo da pjeva ustaske i cetnicke pjesme zakrvavljenih ociju, a da pri tom paze da ne pretjeraju sa picem jer kako rece Urednik, valja zorom poranit na posao.Sa takvim su pravili i eksperimente, kao i sa pokusnim kunicima ne mareci za njihov zivot, kao sto je bilo ubacivanje one grupe pocetkom sedamdesetih.
No metode se promjenise, jer protivnici socijalizma skontase da se to najlakse srusi iznutra, i tako "nasa" politicka emigracija osta zaboravljena i razocarana sto ne dobi sansu da "odradi" tu svoju ulogu, o kojoj je toliko strasno pjevala, ali samo pjevala. A i vrijeme ucini jos vise. Mnogi umrijese,djeca im se pozenise i poudadose "mjesajuci" se sa drugim doseljenicima, pa dodjose i unucad koja se jos vise poce"mjesati", i koja ne znaju ni jezike svojih "vajnih" djedova,koji tako strasno pjevase.To bi bilo ono teoretski, ili moja suplja, a u stvarnosti to moze da izgleda ovako.
Poslom sam gotovo svako popodne ulazio u jednu veliku i modernu zgradu, i u liftu sam cesto sretao jedan stari par(70 i nesto) koji je cistio tu zgradu. Jednom cujem da oni izmedju sebe govore nasim jezikom, i naravo iduci put kada ih sretoh bi moje "Ver ar ju from". "Ja iz Slovenije , a supruga mi iz Vojvodine, a ti" I tako pocese nasi razgovori pri svakom susretu. Starica fina i tiha, a stari uh,mogu samo mislit kako je strasno pjevao. Uvjek ponesta popricamo i tako to ide dok jednom stari, ne da mu djavo mira, na moje pitanje zasto je dosao prije toliko godina, rece mi ono kocoperno i pun sebe(valjda mu to ostalo od pjesama)"Pobjego sam preko granice jer nisam htjeo Titu da sluzim, i tako sam dosao u Australiju, Ja mu sluzit nisam htjeo". A ja taj dan bas nesto ustao na lijevu nogu,a i stari je vec zaradio, da mu onako u cugu rekoh(po sjecanju):"Znas li ti sta sada rade tvoji vrsnjaci u Sloveniji koji, za razliku od tebe, ostadose da sluze Titi.Sada su u penziji, u stanu dobijenom dzabe od Tite, ili u kuci koju napravise od Titinih para , ili opet u vikendici usred svojih vlastitih vinograda piju i meze i ne mogu da vjeruju, a i da pomisle da njihovi vrsnjaci u njihovim godinama jos uvijek rade i ciste po svijetu, i jos uvjek sluze druge ljude".Stari se samo zacrveni i ni rjeci vise. Nastavih ih i dalje vidjati, ali rjedje,i samo uz ono kurtoazno pozdravljanje.Nakon jedno mjesec dva vidim da dodjose neki drugi da ciste, i da nisu "nasi". Tek nakon jedno, mozda godinu dana, sretnem od starog suprugu, i normalno nakon pozdravljanja pitam za starog, a ona rece da je imao nekakav udar, ne sjecam se da li mozdani ili srcani, i da ne moze da radi,a ona eto ponovo je pocela jer mora.

rajska said...

Da pa naravno što drugo reći nego da su komunisti u Jugi progonili sve antikomuniste i ostale protivnike titoizma i ostalog nazivajući ih fašistima, nacionalistima i ostalim ne lijepim imenima...
Politička ubojstva tada koja su se odvijala dokaz su jednog totalitarnog režima...

Unknown said...

Pa gdje ti procita da je on prognan. On je pobjego jer nije htjeo da sluzi Titu vec druge, koji mu se zbog toga revansirase tako damu omogucise da cisti dok je god mogao.
Nesto kontam da ono sto mu rekoh ne bi shok terapija koja je uzrokovala njegov udar, posto je mozda tek tada skontao u sta mu zivot prodje, a posebno dilema o sluzenju Tite ili drugih.

rajska said...

Čolek gdjeeeeeee si...vidiš da provocirammmmmmmm..zar te ni to ne potakne da pišeš...?????????

dalibor bilic said...

Super prica ,,Sidnejac,,
,,Zabici u ,,baru,, neko viskija ,,dodo,, a Rajska misli da je ,,sveta vodica,,

Anonymous said...

Stari nazivi "emigrantskih" kafana , prodavnica bili su
npr. Dubrovnik , Srbija, Bosna,
Croatia itd.
Novi nazivi , ovih novih izbjeglica, svi nose jedinstven naziv- " EVROPA ".
Blago Evropi ( a bogami i ostalom svijetu )sa 'vakim Evropljanima.

Marijan said...

*ebi ga Rajska... ko je kriv tvom dedi što je ''kalio belegiju'' gdje nije smio... pa sada ti krivi komunisti?
Pogledaj istini u oči!
Onaj fini gospodin, Tito Učinio je da se i ja osjećam velikim gospodinom što sam i ostao do današnjih dana. Sve lijepo što sam doživio, bilo je u njegovo doba. Danas lijepo doživljavam samo unutar porodice.
Žao mi je što sam morao ovako reagirati, a ovi antikomunisti i protivnici titoizma su i bili to
kako si ih ti (oni) nazvala
'vako ti i treba kada mi diraš u Titu!

zabica said...

I ja sam bila drugarica gospodja ( sad nisam ni jedno, ni drugo ), ali faliti Tita nekriticno, isto je sto i napadati ga nekriticno.

Anonymous said...

Nije isto.U odnosu na ove danas treba ga hvaliti nekriticno.

rajska said...

Iako je Žabica u pravu u neku ruku, sve ono dobro što je činio i za što je zaslužan,eto ja to naglašavam, pokopali su i obezvrijedili njegovi zločini.
MARIJANE PONOVI SI BOŽIJE ZAPOVIJEDI!

Micko said...

Svaka cast Sidneyac komso.Kao da si od mene prepisao.Samo da si jos dodao ono kako ove nove dijasporce vode na bildinge da ih tovare pa ih onda uce da se ekser zove cavao,voz-vlak,pare-novac i tako dalje.Lijepo cut kad Kakanjac govori ekavski,ili onaj iz Vakufa "cisto" Hrvatski,ali samo u svom toru.Koje je to opterecenje za mali neuki mozak.Ali jebi ga kad mora slusat onoga sto ga je zaposlio da ga tovari ko magarca,a ni on ne zna nista drugo,a pogotovu enhgleski.Ni braca Bosnjaci,citaj muslimani,hodaju oko Arapa i Turaka,a oni ih varaju i kradu.
Ma svak svome dragom i milom otisao da rmbaci.

Djevo Rajska kraljice Hrvata.
Znao sam sta ces napisat prije nego si napisala.Oni koji su dosli davno su bjezali od svoje vukojebine i svoje motike,pa su mislili da je ova motika laksa od one i zajebali se.Problem je sto su usli u lose drustvo kao i ovi danasnji pa im to drustvo iz ranijih godina ispralo mozak.Morali su pricat da ih je Tito gonio da bi opstali medju svojima,jer su jadni neuki i nisu se mogli snac u drugoj okolini.Kad pogledas odakle su sve ti se samo kaze.Nema njih iz velikih gradova,nego sve jadnici iz zabitnih sela.Znam ih koji su se oteli i uspjeli.Nikad nisam od takvih cuo da ih je Tito gonio,a ni ne pitaju za naciju.Vidis to nisi znala.
Zao mi je tvojih napacenih predaka koji su uzivali Titvu penziju i dobili Titove stane,pa sad laju ko kerovi.Znam da moraju,jer je klima takva.
Nego samo da ti napomenem da Marijan jos uvjek kreci Titovu ostavstinu,a ovo novo je okrecio za 2 dana.
Ma sta ja tu gubim vrijeme kad sve znas.Evo i ove Herke pjevaju pjesme iz Titinog doba i ni jednu novu.

rajska said...

Ti bokca to nisam znala...hvala ti što si me prosvijetlio ti mali čovječe..hahahha..
Samo podsjećam Marijana, kao deklariranog vjernika na onu sitnu zapovjed " Ne ubij.."
Idem meditirat...neću više gubit vrijeme na gluposti...ko hoće nek spozna neke stvari a ko neće ne mora,,,kome je važnija njegova guzica u udobnoj fotelji pa žmiri sa oba oka neka i dalje živi u svom svijetu....ima još mnogo života da se nauče neke stvari..

dalibor bilic said...

Jako zanimljiv i tacan ,komentar, ,,anonimisa,, za imena prodavnica.Valjalo bi to analizirati ili otkud da ,globalno ,, najednom osvoji lokalno.

Micko said...

Ni tebi istina nije draga velika ženo poput Kleopatre ili Ane Karenjine.
U radjeljak te ljubim.

Marijan said...

@ rajska
Otkuda ti to deklarirani vjernik?
A možda si u pravu! Ja stvarno volim slaviti Božiće, Uskrse/Vaskrse, pa i Bajrame... hmmm... možda je to, to!?

Anonymous said...

Vazda je to Marjane bilo tako, trpis je zbog dobrih zova, a ona te drži za dobrog katolika.To je obilato koristio moj jaran Hasan ,davno, u Zagrebu.Na vratima stana u Zagrebu, gdje je stanovao , često bi nalazio poruku
" Davore, tražila sam te. "
Daliboru, stide se lokalnog, pa bi se sakrili iza globalnog.
A ne mere, poznamo se " po koraku "

zabica said...

Mozda se na taj nacin zele distancirati od sranja devedesetih. Gurati sve izbjeglice u " 'vake Evropljane " nije posteno, a ni realno.

Unknown said...

Sav ovaj zivot, ovih starih emigranata koje nazvasmo “pjevaci” najbolje je opisao jedan takav sa samo dvije rijeci naslova njegove knjige. Na tu knjigu koja je stampana mislim 60-ih godina u oko samo 300 primjeraka slucajno naletih 2000-e, I blago receno, otudjih je. Napisao ju je jedan prijeratni ucitelj I rezervni kapetan vojske Kraljevine Jugoslavije koji je u ratu bio u Nedicevoj vojsci. U knjigi ni rjeci o ustasama, Njemcima , partizanima, vec o njegovoj mladosti, osnivanju porodice, o teskocama zivota za vrijeme rata, pa o logorima u Italiji, Francuskoj, pa dolazak u Australiju, pa pocetak zivota I rada u njoj, pa dovodjenje porodice itd. Itd. Nije bio bas glasan pjevac , jer nigdje ruzne rijeci o drugim narodima.Jednostavno jedna licna zivotna drama. Ja ,da ne zaboravim naslov knjige je “Promaseni zivoti”. Samo dvije rijeci, a sve receno o njima.

Volim ja ovu temu, a posebno mi je interesantna, ne zbog ovih “pjevaca, vec zbog NAS koji dodjosmo u Sydney, Vankuver, Toronto ili Orlando, I koje ce nekada “prekriti ruzmarin, snjegovi I sas” I koji cemo nekada , kao I oni, postati dio emigrantske istorije.
A prica bi trebala da slijedi u nastavku, samo se bojim da ce vas slomiti svojom duzinom

Micko said...

Sretan meni 29.Novembar dan moje voljene republike tamnice njenih naroda i narodnosti.Ko im je svjetlo upalio mmajke se ne najebo.
Samo uzinad dusmanima.
Eto pa ti druže urednice obriši ako smiješ.

Anonymous said...

Vratiti se nekoliko godina unazad i procitati komentare na slicnu ili istu temu na "Ni tamo ni vamo"! Ista meta, isto odstojanje. Isti ucesnici, ista opredjeljenja i ubjedjenja.
Sto bi rekli; sto besika zaljulja - to lopata ukopa.

Mmicko said...

Time samo možeš zaključit da smo mi pravi i pošteni ljudi,a ne kameleoni koji mijenjaju boje.Zato nas trebaš malo bolje cijenit.
Jebo ljude kameleone.S njima nikad nisi načisto kad će. ti nož u ledja zabit.
Jeli tao anonimni druže.

Unknown said...

A i u godinama smo u kojima se tesko mjenja.Kad nismo do sada, ne vidim razloga ni sada.

Anonymous said...

Feniks:
Da nije Republika razlog ssto sam imala noccnu moru?
Sve sam dozivala mama, mama, a vidi, mogucce je objassnjenje i ovo oko Republike, koje visse nema.
Ko ce znati ssta je u nassoj podsvijesti?

Ameriko, sretan vam Dan Zahvalnosti!

(u Kanadi proslavljeno proslog mjeseca, dva razlicita datuma, bas kao oni Bozicci u Evropi)

rajska said...

Sydneyac Sydneyac...čovjek se mora mjenjati i evoluirati...stalno...i u mišljenjima i u sexu ( u sexu samo na bolje i naprednije ...)
Nego moram se pohvaliti ja sam jučer bila na jednoj meditaciji uz tibetanske gongove...Gong svojim zvukom – vibracijom probija tjelesne i duševne blokade, oslobađa od stresa i strahova...bilo je malkice jezivo...preporučujem svima!!!!

rajska said...

Sydneyac Sydneyac...čovjek se mora mjenjati i evoluirati...stalno...i u mišljenjima i u sexu ( u sexu samo na bolje i naprednije ...)
Nego moram se pohvaliti ja sam jučer bila na jednoj meditaciji uz tibetanske gongove...Gong svojim zvukom – vibracijom probija tjelesne i duševne blokade, oslobađa od stresa i strahova...bilo je malkice jezivo...preporučujem svima!!!!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Ovo sam bio ja. Greska u koracima..
Ne poslah pricu ranije, jer razmisljah kojim jezikom da napisem ono sto govore dvojica mladica. Da li orginalni Engleski, nas ili “Vukovu varijantu Engleskog”, za koju se na kraju odlucih,postomi mi se cini da mi ona najbolje izrazava ono sto sam I na koji9 nacin sam mislio da iskazem ove svoje misli o nama emigrantima.
Ne ljutite se na opsirnosti, ne znam krace.
SVE CE TO MILA MOJA POKRITI……………
Za nekih 50-60 ak, godina kada naas “prekrije ruzmarin, snjegovi I sas”, mozda ce se u jednom od stotina sydneyskih MCDonaldsa voditi ovakav ili slican razgovor izmedju dvojice mladica, prijatelja.
-vot iz jor nashionaliti- -Australian of kors- -aj nou, baat jor familynejm, ju nou ,iz litl strendz. I tink vot iz jor nashionaliti bekgraund- -Aim not sjor, yu nouuu, .. akchuali aimmmm, aj tinkkk… from Bosnia or Serbija, jesss my grand grand parents kejm from there- -Rily, iz det in Rasha- - No dets iz samver at Balkan- A, Ok, nau aj nouuu.
A zacetak ove price dvojice mladica je neke davne 1998 godine, kada dodjoh sa porodicom u Sydney, kao I mnogi drugi sa nasih prostora koji dodjose tih godina. U pocetku druzenja, upoznavanja , pricanja vlastitih prica drugima, a I drugih vama, ucenje jezika, trazenje I nalazenje prvih poslova…. I tako krenu emigrantski zivot.
U pocetku intenzivna druzenja , susreti, I to posebno oni, hajde nazovimo ih,susreti zemljaka. Gotovo svakoga mjeseca Susret Sarajlia. Ice I pice naravno, ali glavna je muzika I pjevanje. Pije se, a uz pice pjevanje I to ono stojeci , ljuljajuci se,sa rukama iznad , “crvenih” ociju, ali ne zakrvavljenih kao kod onih starih emigranata”pjevaca” vec od suza. A suze kod mnogih krenu bez kontrole, posebno kada se zapjeva “Sarajevo ljubavi moja”. Onda nastanu grljenja I ljubljenja , a pjevanje postaje sve glassnije jer se sada vec svi ukljucuju, jer pice uz sjecanja na prijasnji zivot cini svoje.
Za 15-ak dana Susret Banjolucana. Sve je isto, samo sto ovdje kreshendo dolazi sa pjesmom “Otkako je Banja Luka postala”.Suze, grljenje, ljubljenje.
Opet, za 15 dana Susret Mostaraca. Isto, sem razlike u jakom hercegovackom akcentu I Idolasku kreshenda sa pjesmom “Lijepi li su mostarski ducani”, kada muskarci gotovo svi, sem onih koji se boje zena, padaju u kolektivni delirijum,posebno na dio pjesme kada Mujo zamandali vrata, uzivljavajuci se I zamisljajuci sebe kao Muju koji zamandali vrata, I koji ce sada da na miru dere Fatu u prijatnoj hladovini neke od mostarskih magaza.
Da ne zaboravim reci, a sto je vrlo vazno, na svim ovim susretima se moglo cuti I ono”Sta nam uradise majku im jebem”.
Osnova se I bosanski klub, pa zenski hor “Modra Rjeka”,pa onda I fudbalski.
Fudbalski klub gledah dvaput. Modru rjeku jednom na trgu jednog predgradja Sydneya .Ako je ista bilo dobro I sto je trebalo njegovati po svaku cjenu , po mome misljenju, onda je to bio ovaj hor.
Na nekih od tih mnogih Susreta ne odoh nijednom. Zovu me , a ja objasnjavam da se bojim te psihologije grupe, da ne kazem psihologije rulje. Bojim se tog zanosa , tih svojih suza koje ce drugi da vide, tih mojih dubokih osjecanja koje zelim da zadrzim samo za sebe I da ih ne djelim sa drugima. Govorim im da se bojim da ne dodjem u kakav konflikt, jer smo svi, poslije svega sto nam se desilo, “ kratkog fitilja”itd, a hvala Bogu ima nas svakakvih.

Unknown said...

Oni nastavljaju govoreci mi da bi im bilo draga da budu u drustvu sa mnom jer sam veseljak, saljivdjija, ma prava raja, a ja odbijam I nalazim jos po neki razlog. E, onda oni iznose posljednji adut kojem sigurno necu odoliti. “Znas kako je super, ma to je prava Jugoslavija u malom.A ja sutim na to, a muka mi u stomaku. Imadosmo mi Jugoslaviju u velkom, da veca ne moze biti, pa je razjebasmo, I to mi ,jest uz pomoc nekih sa strane. Ali prije svega mi. Glasasmo za nacionalne stranke tajno, a javno za Reformsku stranku.I Sada treba da budem sretan sa Jugoslavijom u malom. Izdrzah nekako, I ne odoh ni na jedan susret. A prica poslije toga mnogo. Sve su slicne I tipa su “cetnik ostaje cetnik”, “ Nikad ovi Srbi nece prihvatiti ovu nasu Bosnu, itd. I sve te price dolazise od onih koji me mamise adutom “Jugoslavije u malom”.
Vrijeme polako cini svoje, I sve poce da prekriva “ruzmarin, snjegovi I sas”, pa ta druzenja postajase sve rjedja, tako da ih sada gotovo uopste I nema, ili ja ne znam za njih jer me niko vise ne zove. Klub , a I fudbalski se takodjer nazalost ugasise, a ne cujem da vise nastupa ni “Modra rjeka” sto mi zaista najteze pada.
Ti moji ,koji mi nudise Jugoslaviju u malom vrlo rjetko odlazise u Bosnu, iako tamo imaju I roditelje. Neki od njih koji tamo imase nekretnine prodase ih, I ubacise u morgidze. A ja svake druge godine tamo, a akobogda nadam se od slijedece da ce to biti svake godine. Djavo mi ne da mira pa umjesto da ovdje sta investiram, ja tamo kupujem nekakve livade I sume po meni dragim vukojebinama, pod izgovorom da to ostavljam djeci jer I ona mnogo vole da tamo dolaze, I gotovo su tamo svake godine.
Sebi ili djeci, ko ce ga znati, kome!!!!!
A razgovor izmedju dvojice mladica u nekom od stotina Mc Donaldsa u Sydneyu se nastavlja.
-Ju nouuu, akchuali, aj hev, der in Bosnia, sam of properties- -Riliii.Vot.Hau.-
-Maj grand grand fader voz litl krejzi old men, and invested, ter in Bosnia, not hije in Australija.
-Jes, pur krejzi old men.Bat did ju visit douz jor propertys in Bosnia- -No, bat maj grand ma, maj grand grand faders doter, told mi douz propertis are very najs, end der ar akchuali neshenel park.-
-Oh, dets very najs, and vil ju go samtajms der to visit vots jor grand grand fader left for hiz posterities(potomstvo).-
_ Aj don’t nouuuu, hu nouuzz, mejbiiii van dej, mejbi-
-Bat vot iz dis shit of muzik vot iz plejing- -Aj don nou, bat its rili faken shit of muzik-
A sa razglasa u Mc Donaldsa se cuo Bebek I “Sve ce to mila moja pokriti ruzmarin, snjegovi I sas”, I to sa CD-akoje je “pustio”, onako za svoju dusu da si olaksa tezak rad, jedan od mladih radnika koji je dosao u Australiju sa porodicom prije nekoliko godina, ”odnekuda” sa Balkana…..


Anonymous said...

https://picasaweb.google.com/115273874424899044272/KRUUSKA#

dalibor bilic said...

Ok ljudi .Nemam puno vremena .Ipak je danas ,,blek frajdej,,Stojim u 3 reda.u prvom ,ja, ovakav ,kakav sam .U drugom ja onakav ,kakkav sam bio i u trecem ,ja onakav kakav bi zelio biti.
Nego sidnejac to je poenta :,,jebem im mater ,sta nam uradise,, Stvarno ,gotovo svi ,,mi,, tako mislimo ili bar 99 posto,ali problem je sto bar 98 posto ,kad kaze ,,sta nam uradise,, podrazumjeva ,,one,, iz druge nacije.

ODOZGO_77 said...

hello,
za neke koji su zainteresirani proslave Novu 2014
http://www.serbiancafe.com/klijenti/boemi/

pozdrav ekipi

zabica said...

@ Sydneyac
A zato je tebe Cole vodio u pecinu. :)

Marijan said...
This comment has been removed by the author.
Marijan said...

Prethodni, obrisani komentar bio je moj, pa ko je pročitao, pročitao.
Što bi rekao naš rahm. predsjednik:
Dopodne mislim trebalo bi, a popodne mislim možda i ne bi!
A Ćiro bi rekao: ''Jebeš onoga ko ne mijenja mišljenje''!
---
Možda nekoga interesuje; na Vijećnici rade dvije ekipe na obnovi stropne i zidne dekoracije. Ekipa kojoj i ja pripadam bar je za dva mjeseca ispred zadane dinamike, tako da sada pravimo malo dužu pauzu (do završetka pripremnih radova na slijedećoj ''dionici'') te smo preselili kod popa Bore na sličnu vrstu posla.
Fotografije na linku su skoro sve iz aule koju smo završili, a iza nedjelje počet će skidanje skele.
https://plus.google.com/u/0/photos/118244705668986194301/albums/5949578041622882785
Pozdrav svima!

Marijan said...

Malo je falilo da ne vidim ovu Čoletovu opremu... *ebiga, kada nije stavio ime, privukla me zadnja riječ ''KRUUSKA''.

Micko said...

Marijane mani se Coletove rakije.Cim on sipa secera to je samo glavobolja.Pored toga pece je u kazancicu cucavcu pa dok istekne treba nekoga poslat u granap da kupi rakije da ljudi imaju sta pit.
Kad popijes pola casice i zapalis cigaru imas osjecaj da jedes karamelu,jer onaj secer se odma upali.
Izvini Colek samo hocu malo da te probudim.Znas mene majstora od rakije.

zabica said...

Jedan moj komentar pokazao je nedovoljno poznavanje materije za koju sam apsolutno smatrala da je moja domena. Zarumenila sam se od srama. Drugi put sam se zaletila u drustvo okovano dogmama, batinaski nastrojeno za sve sto nije po njihovu ukusu, i dobila ' batine '. Ipak, i da mogu, ne bih brisala te komentare, jer bi to znacilo retusiranje slike o sebi, a ja volim biti pomalo rascupana.

Anonymous said...

Narodna kaže, ni u dobru ne valja pretjerivati, pa tako ni u hvljenju onoga što smo imali. To važi i za Tita. Ne bih se ponavljao pišući o pozitivnim stranama Titove politike a i o onim negativnim, svi o tome znamo dovoljno, neko manje, neko više. Zapravo, onaj ko je htio znati, zna, a ko nije, njemu se ne može pomoći. Neka živi u iluzijama, njegov izbor.
Nije fino nekome razbijati iluzije, pogotovo ako su lijepe. Isto tako nije fino iluzijama uljepšavati stvarnost. Bar ih nije ugodno slušati, po nekad iritiraju.

Ne može se poreći da nam je bilo ljepše nego što je danas, mislim na ove prostore, uključujući Hrvatsku, a i Sloveniju. Razlog takvom lagodnom životu treba tražiti u nekim činjenicama koje široj javnosti nisu bile poznate. Koga zanimaju te činjenice neka se malo zarovi po Internetu.
Što se tiče ekonomske perspektive zajednice u kojoj smo živili, bila je krajnje upitna, obzirom na mnoge okolnosti koje joj nisu išle u prilog. Počevši od bahatog upravljanja državom od strane komunista, izgradnjom političkih fabrika, velelepnih skloništa i politiziranja svega i svačega. Vojskom i policijom, koji su postajali sve više i više država u državi i zahvatali iz kase koliko su htjeli.
Brzo se zaboravio Neum! To je bio tek početak našeg kraja! Do tada su uzimali samo odabrani a onda su krenuli i oni malo manji. Pa sve manji i manji, sve do direktorčića, poslovođa, šefića.
I na kraju se doguralo da nemamo ni kafe. Sjećate li se redova za benzin? Kako nam pamćenje slabo radi! Dobro se sjećam kako sam pravio puter od neke mliječne prerađevine. I to bih zaboravio da me i danas ruka ne boli od mućenja, ccccssss! Nije bilo putera, jebote! Doduše, išlo se u školu đabe, što jes', jes', ccccssss!
A Micku je bilo super, naravno, kad su automehaničari otimali. Ugrade rabljenu poluosovinu a naplate kao novu a onda na more.
A mi, obična radnička klasa je morala raditi svaki dan, sem subote, nedelje, po nekad i petka, cccccsssss! Samo smo se odmarali za godišnji odmor tridesetak dana i rijetkim praznicima, za Prvi Maj, Novu Godinu, 29 Novembar. Pošto smo dobijali samo po dva dana, morali smo praznične dane spajati sa petkom, subotom, nedeljom i ponedeljkom, cccccsssss.
Kada bi se premorili od rada, bilo nam je omogućeno bolovanje, koje se nije moralo plaćati a bilo je plaćeno. A nije se moralo ležati u bolnici, moglo se otići na more, na planinu, a ko je htio mogao je kositi i raditi druge poljoprivredne poslove.
A što se moglo putovati sa našim pasošem! Raja je masovno išla u Trst i Tursku. Šta je samo zlata donešeno iz Turske, bogte!!! Da ne kažem da se moglo i spavati takoreći ispod mostova, što uopšte i nije bila rijetkost, ccccssss!
I kad neko kaže da nam nije bilo fino!

A ko nam ovo uradi, pita se 99% raje?!
Uvijek sam bio u manjini ali da spadam u onih 1%, ne mogu vjerovati!

zabica said...

@ e_frend
Kod KRUSKE sam mislila da je omaska, sad mi je jasno. Poz.

Anonymous said...

Marijane, za vrijeme Tite, ovakve poslove si mogao samo sanjati! Čestitam velemajstore, super je.
Žabice, nema greške! Volim što si pametna.

Micko said...

Anonimni druze.

Da samo znas kako se ovde otima ono je bilo mamala maca.Bolje je ovde bit dobar majstor nego ikakav direktor.Kad te mehanicar uvrne usi ti se crvene mjesec dana.
Objasni mu Sidneyac mozda ce tebe bolje razumjet.

rajska said...

Radni dan jedne Bosanke:

Probud'la sam se, brzo se um'la,
pomuzla krave, nahran'la kokoši i zečeve, potjerala koze i krave na pašu,
probud'la djecu, naprav'la im doručak, spakirala ih za školu, odv'zla ih u školu,
sklepala kosu, pokos'la travu,
ot'šla na poso, posvađala se sa šefom, izbac'la ga iz kancelarje, zarađivala novce, zarad'la novce,
došla kući, iscjepala metar drva, skuhala ručak,
pokup'la djecu iz škole, nahran'la ih,
prijav'la porez na dobit,
ot'šla upolje okopati zelje i krompir domraka,
ot'šla kod frizera, vrat'la se kući,
utjerala krave i koze uštalu,
sprem'la večeru,
obnov'la osiguranje za auto,
nahran'la djecu, okupala ih, stav'la ih u krevet,
oprala mašinu veša,
plat'la račune putem e-bankinga, pregledala poštu,
prostrla veš,
pojela koru kruha s maslacom i medom
i kad sam se konačno sprem'la za spavanje,
padne mi na pamet:
- ''SUNCE ti jebem! Moj Mujo!!!
Cijeli dan leži na kauču bez seksa!''

Unknown said...

Marjane, svaka cast majstore. Nisi ti vise za mene sobo-slikar, vec pravi slikar, vjeruj mi.Ovo rade samo pravi umjetnici.Nije ovo zbog toga sto ces sada raditi kod popa Bore, pa da te malo osokolim da bi dao sve od sebe, vec zaista sto tako mislim.
Komso Mick, u pravu si.Ma da samo usi zavrcu, vec i yebu, i usi zavrcu.
Ja imadoh srece i prije 15 godina odoh kod jednog Kineza mehanicara,majstorcine i velikog poznavaoca automehanike, i do dana dansnjeg. Sad smo prava raja. Ostavim auto i kazem " za dva sata dolazim po auto" a on skace ko jarac i samo vrti glavom i vice "no chanc no chanc" , a ja ostavljam kljuceve i kazem mu da dolazim za 2 sata po auto i treba biti gotovo jer pocinjem raditi.Ove manje radove, kao montiranje akumulatora, promjena sijalica, promjena guma za brisace i drugih sitnica ni ne naplacije. Sto mi napise na racun(kompjuterski)da je uradio,u to sam siguran.Mislio sam da je skup(jer nisam isao kod drugih), ali kada sam poslije dovodio kod njega poznanike i raju s posla, svi kazu da uopste nije skup, kakvi su drugi i kako oni deru i usi zavrcu.Eto ja imadoh srece, a cuo sam od raje prica da covjek prosto ne povjeruje.Dobar zanatlija je zakon svugdje, ne samo ovdje, a nazalost u mene obje ruke lijeve.

zabica said...

@ Sydneyac
Svaka Bosanka zna zamjeniti akumulator, pakne, svjecice, gume....
Al' ti si Bosanac.
Jedan moj znanac, doduse Crnogorac, ozenio se. Zena mu stalno govorila da bi i on mogao nekad oprati sudje. Cekao on priliku i kad su dosli gosti, a na stol iznesen najfiniji porculan, rece zeni neka se ona lijepo odmori, a on ce, kao i svaki dobar muz, oprati sudje. Kad mu stos finih tanjura ' ispade ' iz ruku, iz sobe se prolomio vrisak. Nikad vise nije morao prati sudje. Dvije lijeve ruke....heheheheeee

Anonymous said...

Žabice, ne kužiš! To je on namjerno, da mu žena ne bi nikad više prigovarala da nešto uradi.
To se zove isplativa investicija, gledano na duge staze.
Znaš onu, kad je Bosanac pojašnjavao gazdi Nijemcu: Crnogorci su lijeni a mi smo glupi, cccsss! Sidnejac, nisam mislio na tebe, cccsss!

zabica said...

Ocito mi pisanje nije jaca strana kad me i Cole ovako dozivljava.

zabica said...

Ocito mi pisanje nije jaca strana kad me i Cole ovako dozivljava.

Anonymous said...

vazzno je da Te ne preskakutava, dobar je jos, dobar u sedmoj deceniji, dozzivljava, massalah;

Ssto Ti je kruuska...evo, skupljam prazne boce da ponesem dolika ;)

Feniks

Čole said...

Žabice, krivo skopčano! Poenta je bila na Crnogorcima a Bosance sam htio samo podsjetiti, šta okolina o nama misli. Uostalom, u Bosni ima i svijetlijih izuzetaka kao što si ti. Valja li ova?
Tetu R. su malo popustili vitamini pa nam se javlja, što me raduje. Ne nosi prazne flaše, radije „dolika“ namontiraj pojas nevinosti. Ova rakija je čudo! Ona Mickova je dobra za omekšivača!

Potpisujući se kao Anonimus, htio sam zorno pokazati lošu stranu takvog načina predstavljanja. Nadam se da mi nećete zamjeriti. Ovo je bio moj način kako se suprotstaviti siledžijama.

Unknown said...

Cole ne daji tetki Roxandi tvoje kruske. Ionako se zalis da je ne razumijes, a mozes mislit poslije nekolike kruske. Lakse ti je uzeti Hegela pa citati pred spavanje.

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...