Wednesday, January 1, 2014

Prvi Januar

Vratio sam se kuci oko pola cetri.Trijezan.Hm ,jest cudan ovaj izraz,koji jednostavno znaci da nisi ,,pjan,,

Dobro ,Prvi januar pa sta.Nije kraj Svijeta.Jest malo depresivno,al vise kao odraz  ostvarenih zelja -dosla Nova godina ,nego kao  kalendarski fakt.Sto se mene tice  vise nemam dilema.Docek Nove godine je sve ljepsi i ljepsi ,sto si   mladji i mladji.

Zvao me Meho Mekinro  u Tampu.Kaze bice neko tenisko drustvo,onako malo da posjedimo , popijemo,zamezimo.Nisam otiso,jer po mojim racunicama  bio bi tamo  oko pola 12,prije nisam mogo,pa mi se nije bas vozilo 2 sata,da stignem na zadnji ,,gem ,, petog  seta.Slao mi meho i  slike stola i onog na stolu ,da mi ,,frcu,, vadi al daleko mi brate bilo.

Sa parkinga do ulice koja vodi ,prema cetvorci ,to je negdje pedesetak metara ,vozio sam-stajo u redu  sat vremena  i onda jos pola sata do cetvorke i  45 minuta do kuce ,je kad se sabere  8 sati,sto je bilo sasvim dovoljno vremena ,da uz nerviranje ,izlapi sav novogodisnji  alkohol iz mene.

Daun taun -Dizni.jeste li ikad bili u  guzvi ,gdje  bi ljudi trebali  hodati,kretati se,a sve stoji,covjek ispred tebe na deset centi ,sa svih strana isto tako ,iza jos gore ,bliskost koju jos nisam dozivio.Haj dobro da je kaka  ,,sisata,, trazila mjesta za svoje pistolje, i naslonila ih na mene ,nebi se ljutio,al kad mi  nakav debeli  nasloni stomak  na guzove ,nisam se bas  ugodno osjecao.Krenuli smo ,jedno 200 hiljada ljudi ,malo  po malo,al reko dobro je ide,samo jos da uspijes  iskociti iz te  ljudske lavine .

Uspjelo nam je nakon nekoliko pokusaja.Dizni tu ima bar jedno  300 restorana u kojima ne da nema prazne stolice ,nego  po troje  sjede na jednoj.Muzika  na svakom koraku.Hos onu  rok ,hos  spansku ,hos kaubojsku ,hos halida,al sve puno.U  restoranu ,,Glorije Estefan,, -Bongo se zove  ,pjeva Halid Muslimovic .Cujem akorde ,,Put putuje moj jaran ,putujem i ja  ,na nan na nna,,, Spanci u transu otkidaju,naj vise na ono ,,Asik zena ta,,

Nasli smo mjesta ,tamo gdje smo ,,imali srece,, da neko  sa stola ode do wcea i ko ga jebe ,Nema nazad.Poslije sam i ja trpio ,a piva radi.Ok nije bilo lose,samo da mi jos dubravko nije srao o Sarajevu  i kako je nekad bilo,.Pusti ba to ,gledaj ove koke,al jok ,cojk zaljubljen u  sindikalne doceke novih godina i ono tradicionalno odbrojavanje .Deset,devet ,osam ,sedam ,ah  da nastavim.... Hale sam se docepo izmedju 2 i plola tri i tamo osto  bar jedno 20 minuta.E to mi je bilo naj ljepse.Koji merak i olaksanje.Uhhhhhhhh.Naravno da se nismo mogli vratiti za sto ,al nismo ni pokusavali i sve u svemu nije bilo lose.Jutros me ne boli glava od alkohola,mada malo ,,trnem,,  od Dubijeve price o Sarajevu,al proce,Dok trepnes eto nove 2000 i 15 a sve sto se u medjuvremenu desi  je samo ,,ucinak,, izmedju  dva  slavlja.

Hej ,znate sta .Sretan vam 1.Januar.

16 comments:

Anonymous said...

Svoju pricu si zakljucio konstatacijom da nije bilo lose. Sigurno si nam nesto zatajio, jer osim sto si se olaksao u zahodu, sve drugo upucuje na patnju. Rajska, nisi li ti bila ta tajanstvena zena zbog koje se sef tako zrtvovao ?

Meho Mekinro said...

Ne znam da je trijezan cudan izraz, ali predpostavljam da je cudan osjecaj.

Marijan said...

Nisam ogladnio, al' čisto iz ljubavi prema sarmi rekao sam svome ''referentu'' da mi podgrije dvije, tri...

Anonymous said...

Don't forget to pray today,
because God didn't forget to wake you up this morning.

rajskadjevo said...

Nekima ovdje izgleda mašta prebujno radi...!!!
Ah taj Lazarev, prvo je pomaknuo termin za veljaču sad je i upitna veljača....opet moram sve planove pomicati! Pitam se hoće li uopće doći u ove krajeve ili ću ja morat u Rusiju??? ( što naravno ne bi bilo loše...)
Znam ja problem je u Beogradu, treba ga namamit u Zagreb...

ODOZGO_77 said...

SRETNA NOVE 2014

bila sam kod prijateljice
i ona je pripremila 4 S,

S supa
S sarma
S svinjetina
S slatko

svega je bilo u izobilju, imali smo i pice, a bome i ostale ""prostorije"" koji smo trebali

2014 je pocela isvrsno

pozdrav ekipi

Anonymous said...

Je li tacno da svi mi koji smo u bijelom svijetu uvijek znamo da se orijentisemo, bez obzira na guzzvu, u restoranima ili na tranzitu, da znamo u kojem je pravcu rodna gruda?

Feniks

Marijan said...

Ma daj ba ne budali... mi koji nismo odavde ni makli ne znamo više gdje smo... valjda se čovjek zasiti te ljepote i ugodna života, što li?

Meho Mekinro said...

Pao snijeg malo ranije , kad se ja rodih , znaci imao sam rodnu grudvu , ne grudu. Mozda se zato istopila?

dalibor bilic said...

Dobro ,razumijem ja.Ovo je tek zagrijavanje.Za onaj komentar na Engleskom znam jedino da nije Cole,a sto se tice ,,patnje,, pogresno ,jer patnja je stanje koje traje,slicno nesto ko ljubomora , i nije dio novogodisnjeg dekora.
Svaka cast za Mehu i Marijana .Duo MM ,4 komentara,4 sarme ,4 pive ,po 4 mislim,a sto se tice ,,gruda,, i ,,grudvi,,ili se istope ,sto rece Meho ili se zakotrljaju.

Čole said...

Srećom nije pisalo na engleskom pa se dalo skontati. Kako je vama promakao onaj lamento o zahodu, ne znam ali meni eto nije. Da vas podsjetim:
....„E to mi je bilo naj ljepse.Koji merak i olaksanje.Uhhhhhhhh.Naravno da se NISMO mogli vratiti za sto ,al NISMO ni pokusavali i sve u svemu nije bilo lose.“....
Skupa bili u hali! A od čega mu je trnula guza, vi zaključite. Tako to biva, prvo podrška „različitosti“ a onda i praktične vježbe. Mene nije iznenadilo. Uvijek sam sumnjao u njih dvojicu! Čestitam, nek nam se i Davor projeb'o! Kako ono Desanka Maksimović kaže: ...“Sreća je lijepa samo ako se dočeka“...Cccccccssssss

Anonymous said...

Sorry, nije patnja. Krivo iscitano.

Anonymous said...

Joj Cole, koji si ti sejtan.

ODOZGO_77 said...

i ja sam nesto kontala
sto idu u isto vrijeme u WC?

pa onda kontam , mozda se to tako radi anamo kod njih, gluho ne bilo!

Naravno da nisam htjela to da spomenem u mom prijasnjem komentaru, nekako mi bilo nezgodno

i onda ostadose i bez stola, ali najvaznije je da su oni zadovoljni i sretni...

pozdrav ekipi od zbunjene

rajska said...

Ja se uopće ne snalazim u takvim perverzijama..meni treba prevest...
Nego pozdravljam ekipu odo ja na skijanac u Austriju, ako se ne polomim čujemo se za tjedan dana...

dalibor bilic said...

Ako je ova ,,Odozgo,, zbunjena onda je Cole ,sta ono ,ne mogu se sjetiti i ko koga tu ,sta ono ,ne mogu se sjetiti,al da lud jebe zbunjenog ,je bilo i bice,bez obzira sto rajska ide ,,na sankanje,, i sto Cole jedino moze bit ,,Sejtan,, al na kanafi.

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...