Thursday, July 21, 2016

Ciceron

Problem nikad nije u onim sto govore ,nego u onim sto slusaju,

Iako sam izrazeno protiv Trampa ,previse se nepotrebne prasine  diglo oko ,,plagijat,, govora Melanije ,koja je kako  kazu perfekcionisti ,vecinu govora ,,podjonila,, od Michel Obama ,sa  neke slicne konvencije,Ok ,Nasli ljudi ,al bi bilo interesantno da se neko sjetio i da taj  govor sadasnje prve dame Amerike ,malo  analizira ,Mozda bi se doslo do istog otkrica da je i to neko ,,skino,, od opet nekog davno,

Dok su govorili samo predsednici bilo je lakse,Imas ,,pisca,,  koji samo za njih pise ,Pisca ili vise njih.Sad kad  govore i njihove zene  treba  nac i novog ,sto i nije tako lako ,jer valja  sad politiku ,,uklopiti,, i u zensku sujetu i dati joj zenski sarm ,da bi ljudi glasali za njenog muza,

Odavno predsednici ,a sad ni ostali,puno manje vazni politicari, ,sebi ne pisu govore,Ucestvuju  u kreiranju ,ali  nesto poput modnih kreatora ili kipara ,povuku samo mozda jednu ili dvije linije ,na kraju,dok ostali dio posla zavrse  placeni profesionalci  koji naravno i namjerno ali i slucajno mogu ,,potrefit,,  necije ,,isto,, ,odnosno napisati nesto sto je vec neko rekao ,U autu slusam  radio stanicu ,,Klasik Rok,,Sve ili skoro sve pjesme znam ili sam ih vec  cuo  u ,,orginalu,, ali na nasem jeziku.Nema veze meni ne smeta ,,Esma i ja ,dva oznojena andjela,, ......Esma je orginal ,a andjeli plagijati,za oznojiti se,

Nista strasno u ostalom nisu Melaniju  doveli  da ,,nesto,, pametno kaze ,isto ko sto je Donald nije ozenio ,zbog toga ,nego  da bi onakva kakva je , dosla u situaciju da je neko slusa.Problem nikad nije u onim sto govore.

19 comments:

Anonymous said...

Svaka ti je ko Meshina, Njegoseva, odnosno Ujeviceva. Mislim da su Trumpovi PR-ovi namjerno prepisali govor crnkinje, jer neprimjeran publicity kod lijepih zena pali vise nego dobar. Ocekujem da odnekle izlete slike Melanije topless ili neobrijanog pazuha, sto bi Donaldu osiguralo pobjedu.

nesloga

Anonymous said...

Dobar dan,
Eh, da vam je Melania!

Possto su bile karte za ulazak, to Ti nama reci?
I kome je to otisslo?
Feniks

Čole said...

Kol'ko ono reče da bude čitalaca dnevno i iz kol'ko ono zemalja?ccccssss....

Anonymous said...

Colek opet ti poceo da ti moram reci "mojne tisra, gatibo.
A ti gazda pozuri obrisi, d se on ne bi ko naljutio.

Anonymous said...

C,c,c,
Ribar se uhvatio za 'zemlje'; evo, mene odmah mozze brojati iz 3 zemlje, sve po slovu zakona;
a i Ribar je iz dvije zemlje, da mu ne brojimo Srbiju...bilo bi 3;

i tako dalje...

Feniks

Anonymous said...

I meni se cini da ti botovi nabijaju posjete, ispade samo Cole, Tetka Razumenka, lajavi anonimus I ja redovni.

nesloga

Čole said...

Odkako ga anonimus uređuje, ovaj blog je postao najnečitaniji blog u "dvadesetak, ha,ha.." zemalja svijeta.
I Neslogu je maznula kriza. A bilo je samo pitanje dana. Dobio je izgleda nogu i od pedera, ha,ha...Znao sam ja da će ga pederi iskoristit i ostavit da pati.

Micko said...

Evo i ja stigo ba.Lijepo mi je bilo dok nisam dobio recepciju,ili ti ga resepshn.Prelijepo brate ko u ono Titino doba.Niti sta cujes,niti te sta zanima.Rahat od svega pa i od pameti.Popij,pojedi,i zna se,ako sta naleti,ali ne naleti.E tu je problem.Ne naleti.Pa ljudi idu i u lov i u ribolov,pa ne naleti.Dje ce naletit u pustinji.Evo ja naletio na neko brdo pa probam.Kad sam upalio milion poruka.Izdvojit cu neke.Pa kaze"One koordinate se ne slazu sa mojim GPS.Pozdrav Amamari."Javi se ako jos postojis,ljubi te Dara."Javi se dabogda se nikad ne javio,jebo te otac,Pama.
Ima i multimedija poruka.Na jednoj slici unucad nesto jedu,na drugoj prijatelj poslo glavu od jelena,na jednoj peku jarca s rogovima,pa onda neko kupio novo auto,itako dalje.Ima jedna na kojoj su samo usne.
Na koju poruku bi ti Dalibore odgovorio,a ja znam na koju nebi.De da samo cujem tvoje misljenje,ako opet budem na prijemu.Inace sam vrlo zaposlen u rudniku zlata.

Anonymous said...

Kriza srednjih godina, dabome Cole moj dobri djuturume, sijede pocele iskakat. Ono kod covjek skonta da su sitna djeca, a 40 i kusur se u dupe nabilo. A kad smo kod nabijanja u dupe pederi jos uvijek pate zbog moje netaknute guzice, a ne ja zbog njih, mada ne pate dugo oni u pravilu nego brzo nadju srodne duse. Idem kod dvojice na Ibicu sljedeci mjesec pa cu I do seher Sarajeva na koji dan.

Micko, I kod mene susna godina. Da nije bilo jedne iz kluba mladih mamica gdje su nam djeca donedavno isla na plej dejtove ne bih omrsio brke nikako. Nazalost hanuma mi namirisala sve pa se naprasno zavrsio angazman. Nego, sjetim se kad si reko jebo covjeka kojeg zena hrani, pa sam evo s jaranom pokrenuo biznis sa IT konsaltingom i autsorsingom. Kud svi tud I mali Mujo, pa kad napravimo pare kupicu I ja dvije kuce u Mosmanu i dva stana u Wollomollou u slucaju da Tramp pobjedi.

nesloga

Anonymous said...

E cuj mu sad price "seher Sarajvo". Jel se to uvlacis Kevri, da te bolje primi.

Marijan said...
This comment has been removed by the author.
Hashim said...

Kevro, uprati sta se domundjavaju!

Čole said...

Nađosmo smo se Dalibor, Marijan i ja u Parkuši i provedosmo oko 2 sata u vrlo, vrlo ugodnoj atmosferi. Znači, Dalibor vam je stvarno bio u Sarajevu i imao sam čast upoznati ga uživo.
To u Parkuši vam je bio pravi šou, nešto kao blog uživo ili kao ono “Farma” na male, samo bez starleta, Rajske, Feniks i Odozgo. Razlog dolaska je na žalost, bila smrt njegove punice, odnosno, Dijanine majke. Evo, koristim priliku da joj izrazim saučešće.
Da ne bi tog slučaja, Sarajevo ga nikad više ne bi vidjelo. Ali, bit će još jedna prilika koju garant neće propustiti a to će biti za par mjeseci, nakon ostavinske rasprave na Sudu, kad se bude dijelila lova.
Utisci koje je Daćo ostavio su pozitivni a rekao bih čaaak i vrlo, počev od njegovog izgleda pa do onoga što se od njega moglo čuti. Izbor tema je bio jako interesantan i raznovrstan, obzirom na vrijeme koje nam je Dijana ograničila. Tema koja nas je najviše zaokupila je bila vezana za dva barda našeg bloga, Skenderiju i Kevru! Bili su tu još Rajska i Sidnejac, Teta Feniks i nezaobilazna Odozgo, pokojna Čekrčićka i da ne nabrajam, da se ne bi ko uvrijedio. Ali budite sigurni da nikoga nismo izostavili. Ali ona prva dvojica su nas najviše zaokupila, najviše zbog sličnosti kojom zastupaju svoja politička i društvena ubjeđenja.
Po našoj skromnoj procjeni Kevro je ipak za bobu bio malo fleksibilniji, ccccssss....
Ako je vjerovati Daliboru, sva ona raja iz “Kahvića”, još uvijek redovno Ćitaju blog, nevjerovali ili da?! Udinesse, Vućko, Skenderija, 9999, pa čaaak i ona Carolina! Od kako je “Kahvić” promijenio fizionomiju u pozitivnom smislu i postao internacionalan, članovi su rekli nikad više! I stvarno, bi nikad! Znao sam da su karakteri ali toliki, da kad jednom kažu NIKAD, to i ispoštuju do kraja života. Ljudi beton i to prenapregnuti, ccccssss....! Eeeee, da smo svi bili tak’i, rat nikad ne bi ni prest’o, ccccssss!

Marijan said...

Samo da dodam, konstatovali smo da nam je falio Kevro, *ebiga "Vlasi" se kasno sjetili!?
Nadam se da će se ukazati druga prilika kojom ćemo ispraviti ovaj ozbiljan propust.

Marijan said...

Ćaskanje u "Parkuši"
https://picasaweb.google.com/118244705668986194301/6312677405210380273#6312677403842109234

Anonymous said...

A kolike su vam cipele...

Pozdrav vodenjacima uz kafu,
Feniks

Kevrin potok said...

Zar sam tako popularan? Mogao sam sletjeti niz stepenice za 5 minuta i popiti kafu, ali bojim se da bi bilo trzavica pa bolje da nisam.

Marijan said...

Ma ne bi bilo trzavica... uvažavamo svačije mišljene ma kako se razlikovalo.
Još jedna iz "Parkuše (autor Čole):
https://picasaweb.google.com/118244705668986194301/6313007957979912225#6313007965132953330

Anonymous said...

Sta ti ima da uvazavas, ja ne uvazavam tvoje pa ma kakvo bilo. Odi u Grude pa se tamo kurci.

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...