Saturday, July 16, 2016

Kapali ,,carsija,,

Pratio sam sinoc ,na nekoliko vodecih  tv  stanica ,izvjestaje o tome ,sta se desava u Turskoj .Kad kazem na nekoliko ,a vazno je ,mislim na one pro demokratske i pro republikansku orijentisane , ,koji uobicajno nemaju identican  odnos  prema istim desavanjima ,pa radilo se to ,sad znamo i o neuspjelom pokusaju  vojnog  udara u Turskoj,

Zajednicko  im je da su svi oprezni  u donosenju zakljucaka ,s obzirom da je Turska najveci Americki saveznik u tom djelu Svijeta  i da  prenose stav Stej Departmenta  o podrsci demokratski izabranim vlastima,U  cemu ima razlika,U pogledima na tu istu demokratiju ,gdje oni ,,umjereniji,,blago kritikuju predsednika Erdogana ,zbog zatvaranja novinara ,ukidanja  mediskih kuca , stopiranja  Interneta ,a oni drugi  to isto kazu ,ali dodaju i dramaticnost ,pa   vijest izgleda sasvim drugacije,Nakon loseg iskustva sa ,,Proljecima,,Amerika sad razmatra i ostala 3 godisnja doba.

Svima onima  sto ,,boluju,, od istine  ostaju ,,drustveni mediji,,koji jedini jos ne  djeluju ,na bazi interesa ,nego  emocija ,mada je i to pitanje vremena ,do kad,Koliko vidim  ,dogadjaji u Turskoj se sa  posebnom paznjom prate i u Bosni ,da ne kazem i Hercegovini ,a od  mase  stavova  na Fejsbuku i ostalim mene je posebno nasmijao jedan koji kaze :,,Bakir se javio iz trezora Narodne banke,,

Zna narod,Jebo narod svoju mater,


,,Ja nisam vjernik,Ponekad pozelim da sve religije potonu na dno mora.Svaki vladar koji u svom radu trazi pomoc vjere obican je slabic ,koji svoje ljude hvata u zamku,,,,..Mustafa Kemal Ataturk


                                                               Jos  malo

Nisam osjetio posebnu potrebu ,da razradjujem ovaj texst ,sve do jutros ,dok nisam procitao,.da je na nekom skupu na kojem je  govorio predsednik Erdogan  i u kojem je najavio  parlamentarnu debatu o uvodjenju smrtne kaze  ,narod  skandirao : Hocemo smrtnu kaznu ,Sve covjek misli da ima   granice narodne gluposti ,dok ne svane  novi dan  a onda narod iznenadi  sebe ,pomjerajuci te granice  do nevidjenih,

Inace ovde u Americi ,pokusavaju  ,,denfovati,, izjave pojedinih   turskih zvanicnika o  eventualnom Americkom ucescu u vojnom udaru ,mada  ima jako puno onih ,sto misle da je udara organizovan  radi jacanja  erdoganove vlasti  i konacnog njegovog obracuna  sa svim onim koji ne misle kao on,Treba sacekati  do kojih  granica ove optuzbe  idu  i amricki odgovor  ili ce  tiha diplomatija  uraditi svoje,Ako tako ne bude ,eto problema  i za Bosnu .

Zlatko Dizdarevic  je covjek  koji na onim i ne samo na tim ,prostorima ,zna ,,puno,, o Turskoj ,Dio toga  sto Zlatko  zna prenio je u danasnjem intervju ,,Televiziji N1,Koga zanima sta se stvarno tamo desava  ,mora procitati,Zlatko Dizdarevic  ne govori sto misli da zna ,nego  sto ,,zna,,

A narod ,,Hoce smrtnu kaznu ,Jebote,

 


11 comments:

Marijan said...

Pozdrav svima!
http://picasaweb.google.com/118244705668986194301/6307958365479961569

ODOZGO_77 said...

kad imate vremena procitajte ovu knjigu i puno toga ce vam biti jasno:
And the Truth Shall Set You Free (1995) -David Vaughan Icke

a i ova knjiga je veoma dobra:
Confessions of an Economic Hit Man - John Perkins published

pozdrav ekipi

p.s.

sljedeci mjesec ce biti godina dana kako nam je otisla "zabica"
puno mi nedostaje

Unknown said...

I ja je se često sjetim. Bila je vrlo interesantna i pozitivna osoba. Interesantno je, kako su oboje umrli ublizu ( prvo suprug), jedno za drugim i to od tumora. Takvih slučajeva nije malo! Sklon sam vjerovati da su se negdje skupa ozračili. Radio sam u firmi gdje se kvalitet varova ispitivao jednom spravom koja je jako zračila. Vrlo je moguće da neka od takvih i sličnih, nije bila čuvana na adekvatan način. Znam nekoliko takvih slučajeva.
Nego, jučer sam surfajući naletio na neke naše davne komentare, iz onih zlatnih vremena, kada je bivalo i po 50-tak komentara. Bilo ih je pravo zadovoljstvo čitati. Mogu vam reći da ni malo ne zaostaju za Daliborovom knjigom, ha, ha, ha... Evo pa se i vi podsjetite jedne 2013-te:
http://dbilic.blogspot.ba/search?updated-min=2012-12-31T21:00:00-08:00&updated-max=2013-12-22T21:29:00-05:00&max-results=50&start=2&by-date=false
Šta to nije valjalo, pa su nas neka raja napustila? Jedni su u nama vidjeli nacionaliste, jedni nedostatak Muslimana, ha, ha, a jedan čaaak i fašiste! Nekolicina je otišla zbog nivoa, koji je vremenom opao do mjere, da je postalo dosadno čitati krajnje neinventivne komentare! Bez obzira što apsolutno nisu bili u pravu, izuzmem li ove zadnje, moram priznati da mi je jako žao što ih nema. I opet, izuzmem li Carolinu, za koju mi je jako drago, jer otrovniju osobu, do dana današnjeg, ne sretoh. Odlasom Skenderije, blog je izgubio jakog igrača ali je njegovim odlaskom blog doživio značanu promjenu u tematskom smislu. Bilo je manje aplauza i (tankih) kahvica a više kritičkih obračuna prsa u prsa, naročito sa Rajskom, ha,ha... Mora mu se priznati da je lijepo pisao, što jes-jes. Ali nešto kontam, šta vrijedi bilo koji Božiji dar ako je u sjeni nekih karakternih osobina, urođenih ili stečenih, ne bih znao ka’sti?! A da su one razlog njegovog odlaska, nema nikakve sumnje.
Dalibor piše, kako piše, nekad dobro nekad vrlo dobro, ccccssss, ali da raja dolaze radi njegovih tekstova, sa žaljenjem konstatujem da ne dolaze. Može ovo shvatiti kako hoće ali je tako. Uostalom, neka proba. Ovim ne želim reći da su mu tekstovi viška, ni slučajno. Oni se uklapaju u mjeri koja omogućava da blog bude puno posjećeniji nego je danas. Vjerujem da bi blog ponovo mogao doseći one visine, samo kada bi se potrudili da nam komentari budu duhovitiji i malo inventivniji a to ova ekipa može ako hoće. Evo, ovaj Marijanov prilog je na tom fonu. Moram mu čestitati na majstorstvu, teška srca, ccccssss. Na žalost, “neki” se trude da ovo malo što nas je ostalo, rastjeraju knjigama bez ilustracija i to na mrskom engleskom jeziku i to još na latinici, jebajiga!

dalibor bilic said...

Dok covjek sam ne svati ,niko mu ne moze objasniti,Nije mi ni ,,mrsko,, ni tesko ,valjda po stoti put,,,o blogu,, odnosno o dijelu sto se zove ,,komentari,,
Da krenem od posjecenosti.S obzirom da se radi o jako maloj populaciji ,pa onda jos ,kroz sito ,ukusa, pa kroz ,milion drugih kriterija ,ostane ono sto imamo ,a to je da na stranicu dnevno dodje izmedju 250 i 300 ljudi iz bar 20 zemalja na Svijetu,koji u prosjeku ostave 2 do 5 komentara po texstu.Ok ,Prije nego pokusam objasniti zasto je to tako evo jednog primjera ,Sjedis sa ljudima koji su postali takvi da ih nista osim ono sto je jako licno i sto se desava u jednom kvadratnom metru oko njih ne zanima ili ako ih i zanima ,nisu to isto spremni podjeliti ,Znaci neko iz ,,straha,, neko ,zbog razloga samo njemu znanim ,nije spreman komentarisati ni one dogadjaje ,sto je teze zadrzati u sebi ,nego podjeliti ih sa drugim,
Tako je i na ,,blogu,,Ljudi zanijemili .Vole cut sta drugi misle i kazu ,a sakrit svoje.
Da sam ja isao istom linijom ,nebi odavno bilo ovog bloga i slazem se sa Coletom ,kad kaze ,da uopste nije bitno sta i kako napises ,dobro ili lose ,da ljudi reaguju,Ne radi se u ovom slucaju o ,bojkoti,, autora ,osnosno mene ,nego o stanju svijesti ,svedene ,na ,,siguran kvadratni metar zivota,,i mentalnom sklopu ,koji kaze ; ,Da nista ne mozes promijeniti,,pa ako je tako ,a jeste, ne treba ni pokusavati,
Od ljudi koje je Cole nabrojao i ja se sjetim Zabice,,Tuzno,a ostali su jos tu ,sigurno, mada ne komentarisu.
Sto se mene tice ,ja jos nisam odustao.,mada nisam tolika budala ,da se jos nadam da cu bilo sta promijeniti ,ali niko mi ne moze zabraniti ,da mislim ,da kazem ,ne zbog drugih ,nego zbog sebe ,,,Covjek najcesce govori-pise ,zbog sebe ,Komentari su samo ,,eho,, vec recenog,Boje se ljudi i svog i tudjeg .Onog ,,eha,, ni u glavi vise nema,a o kanjonu da i ne pricam,
,,O Cole mio,,

Čole said...

Veliš 250 – 300 posjeta na dan! Da li to shvatiti kao kompliment ili pokudu? Veoma umjesno pitanje. Ne prokomentarisati onaj Marijanov prilog ili onaj moj, bez lažne skromnosti, oprostite, o kakvim je onda posjetiocima riječ?! Ako ništa, uložili smo trud koji je evidentan. Pa kome trebaju takvi posjetioci bloga?! Bit ću slobodan reći, ma jebeš takve posjetioce. A sa druge strane, i tih 2-5 koji se i odluče natrkeljati nešto bez veze, bolje da ni njih nema. Bar će ostati Daliborovi tekstovi , i ako bez mesa ali bar vrlo čitljivi i uvijek interesantni.
A da se može komentarisati, i to kvalitetno, može, itekako. Pa otvorite onaj link i pročitajte. Malo koji blog se može pohvaliti onako sadržajnim i ineteresantnim komentarima. Ali pederi nažalost odoše i ostaviše nas u močvari da se bakćemo sa jebenim anonimusima.

ODOZGO_77 said...

sto se tice knjiga na engleskom jeziku
ja se izvinjavam sto ne napisah prevod
ali ih sve mozete naci i na svom jeziku i to na cirilici i na latinici

ato se tice komentara
cini mi se da je ovde najvise komentara kad je tema "SEX"
ili mi se samo cini

veliki pozdrav

Anonymous said...

Ko rece 'sex', eto me, odmah...ali mi ne daju, sto bi rekao Ribar, c,c,c,

Ccim kazzem svoje missljenje, onako, possteno, dodju mi privatno u inbox da kazzu 'da nije trebalo ono reci'...

a tek ako bi spomenula stradanja Srba, ajoj, ode mi sva kosa sa glave bez kemoterapije!

Zzivi bili i uzbrdo brzi,

Feniks

TamaraD said...

Mi "jebeni" anonimusi nismo bas svi nadareni za pisanje a drugo nema se bas ni vremena od posla i sitne djecice.
Ja jutro pocnem s kafom i pregledam da li ima kakva nova prica, nekad se ismijem, nekad progundjam ali sve u svemu ovo je jedino sto jos redovno pratim na maternjem jeziku. Mislim da bi bilo kakav drugi moj komentar bio suvisan.

Pozdrav iz Ozilenda










Čole said...

Draga naša Tamara, ne znam što se ti nađe uvrijeđena?! Pa ti nam se fino predstavi a ono anonimusi se odnosilo na one koji to ne smiju. Ovaj tvoj komentar bih svrstao u one normalne, ni previše, ni premalo, tek toliko da znamo da nas neko čita. Što bi rekli, pametnom dovoljno.
Provjerih šta sam napisao pa vidjeh ono "Bit ću slobodan reći, ma jebeš takve posjetioce." Odnosilo se na one koji samo čitaju a nikad se ne jave. Pa to se može odnositi i na mene koji po nekad navratim na neki blog, pa ispadne da sam i ja kao neki posjetioc!Uostalom, ja iznesoh svoj stav, pa svidjelo se to kome ili ne. Sem toga ovaj termin "jebeš takve" je jedna od najčešće upotrebljavanih stilskih figura u "Bošnjačkom (ccccssss)književnom jeziku. U svakom slučaju, Tamara soryyyy....

ODOZGO_77 said...

Cole
im sooooo proud of you!!!!

Tamara ,
samo se ti javi. Djeca ce narasti i otici ali,,,,,,,,,,,,,,, BLOG ostaje!!!!!

Teta R,
javi se ti nama kad god mozes. Zanemari te PROVOKATORE sto ti salju privatne poruke na INBOX
ma oni su samo ljubomorni zato sto si ti ovde tako popularna!!!

Inace DANAS SAM DOBRE VOLJE....

https://www.youtube.com/watch?v=nAree0cIiCo

pozdrav ekipi

Anonymous said...

Znam ja da si ti mene obriso zarad " mira u kuci", neka si, ne ljutim se ja, al priznaj da sam bio u vupra. Evo vidis da je nastavio. Moro mu je netko rec. Nema veze sto nije stigo procitat naletice on opet jednom.

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...