Tuesday, July 19, 2016

TVranija

Jedino oni kanali sto 24 sata ,,nesto,, prodaju  sinoc nisu prenosili prvi dan  nacionalne konvencije republikanaca  u Clevlandu.Ostali su imali i  ,,zurnale,,

Kad neko  dobro izgleda ko sto  izgleda Melanija Tramp ,ne treba nista  govoriti ,jer je i onako niko ne slusa ,nego gleda,Al prije nego  dodjem do onoga ,kakva je bila Melanija ,moram malo i o opstoj  atmosveri u dvorani Kviken Loans ispunjenoj do  posljednjeg mjesta,Vidio sam  u prenosu , 4 crnca ili je to bio jedan te isti ,ali ih je bilo,Muslimana i Mexsikanaca ni za lijeka,Njih bi odma pozno,Kauboja sa  sesirima na glavi  nije bilo vise ni u jednom  filmu o njima,Zena ,sto jest jest ,je bilo ,al sve lice na kauboje,=krive noge,

Na  govornici su se smjenjivali ,,juniori,, Rudolfa Gulijanija ,bivseg gradonacelnika Njujorka ,sve do trenutka dok se i on sam nije pojavio,Rudu ,Rudi ,Ludi ,Ludi,Onakav pogled,ton ,i gestikulacije su ,,unikat,, i u psihijatriskim klinikama  a ono o cemu je govorio  mozete naci  u istoriskim  biljeskama  prilikom osnivanja nacional Socijalisticke partije u Njemackoj tridesetih godina,Sreca de je  bilo ,,pokasno,, pa je vecina djece  bila  na spavanju ,inace  bi se pojavio  ,,sindrom  Gulijani,, sa nesakledivim posljedicama  na buduce narastaje,Meni zena probala  salit ,,stravu,,  al dzaba ,cijelu noc sam sanjo kako me  Rudi  ganja sa ,,satarom,, ,a nisam ni  crnac ,ni Mexsikanac ni Musliman,Pu ,pu ,pu 3x,

A sad o Melaniji,O men ,Od svega sto je rekla zapamtio sam   da je  spomnula da dolazi iz  prekrasne Slovenije ,scim se apsolutno slazem ,a onda  o svom muzu,sto nisam ni sluso,Ima ona  onaj jebacki naglasak karakteristican za  slovenske zene.Lezis u krevetu  a Mojca u kupatilu,Cekas,Onda njezno  kazes ;,,Haj bona vise,,a otamo cvrkut ; Prihajam prihajam, zegrem ,Poslije ovoga sam  sexsualni cin je  extra i visak, ,Hrvatsku nije pominjala ,mada  se izmedju redova ,ako Tramp  postane predsednik, moglo naslutiti ,da ce biti nekih novih momenata ,odnosno  ,kako kazu  politicki  inzinjeri ,Hrvatska ce morati  dokazati svoju odanost Sloveniji ,tako sto ce svaki  Hrvat,morati po direktivi kupiti  frizider Gorenje bez vrata i kompresora , i  crno bijeli  televizor Iskre,bez katodne cijevi , iz Kranja,O sporu  na Piranskom zalivu nije bilo rijeci ,mada se suska da bi se Dubrovnik mogao pripojiti matici zemlji -Sloveniji,Kazu takodje da ce ovu Kitanovic  na mjestu predsednika  zamjeniti  Janez Jansa,Koliko ja vidim  Hrvatima ce jedino ostati Hercegovina ,ne zato sto je njihova ,nego sto je niko nece,O tome ,da je Tramp umjesto Slovenke ozenio Srpkinju i sta bi bilo u ,,lijepoj nasoj,,  nesmijem ni pomisliti,

Stvarno ljudi ,puno je lakse  slusati lijepu zenu ,kad  suti ,nego ruznu ,kad ,,sere,,Melaniju za predsednika,

10 comments:

Anonymous said...

E bas si se uzivio da si amrikanac. Da ti malo pojasnim, Slovenija i Rvacka su vec sad najmanje 88% ko jedna zemlja. I nikad oni nece otic ko Engleska, jer nemaju muda za to a ni volje ni potrebe. nego ce ostati zajedno dok hin neko drugi ne otjera. I nema tu sta da sredjuje tvoj Trump i naka Melanija. Znas rvati i slovenci prelaze granu ko da je i nema, ne treba ni putovnica nit nesto drugo, samo lova i bujrum.
Ha a htjeli ste turcima mobu na ledja da navucete zato sto se pomirio sa Putinom, e tko vas ne zna, mutikase jedne...

Anonymous said...

Eto, bolji je i 'vaki komentar nego nikakav, cccsss!
V.D. direktor

Marijan said...

Haj' da se i ja na brzaka javnem...
Ja bez crkve jednostavno ne mogu, i to ti je to! Da nema Boga i sv. Ilije danas ne bih odmarao i bio na jednodnevnom odmoru u Sa. što će me dodatno "uvaliti" jer ću biti u cajtnotu radi roka. Zato iskoristih priliku da vidim na brzaka šta se ovdje dešava... kao da su i ovdje tragovi nekog udara?
Opširnije o ovo m dijelu Hercegovine kada se vratim.
Pozdrav svima!

Anonymous said...

Daj ba Tamara javi se! Preća ti djeca od bloga! Odozgo opet pala u depresiju! Vratiće ti se bona onaj srećo iz lova, ne brini. Tak'u ženu neće nać da je svijećom traži. Nije ni on baš tol'ko blentav! Teta R izgleda opet fasovala pauzu od mena, ccccssss!
V.D. direktor

Kevrin potok said...

Neki Bosanac je Melaniju napravio sto posto, Slovenava od metar i 85 nema puno, a iste negdje te visine kao njen nesretni Tramp ili je zbog potpetica. Ima Hilka da bez po muke osvoji protiv islamofoba odvratnog.

Anonymous said...

@ Kevrin potok

Bosanac mozda, Bosnjak ni slucajno.

Anonymous said...

Melanija je jebozovna starka, mada mi nekad baca na transvestite.

Kevrin, sta se ti sekiras, mislis da ce ti Klintonovica opet sletjeti u Tuzlu da je jadnu "gadjaju". Hoce al u limburgu. A ko glasa za Trumpa gori je od Bakirovih ili Dodikovih glasaca zajedno. Neki dan sam stao na semaforu u San Diegu I dok se svjetlo upalilo trojica mladih Meksikanaca su iscipelarili nekog debelog sa Make America Great Again majicom. Eto koliko ujedinjuje naciju.

Ja se nadam da ce se nesto desiti sa Hillary, kakav impeachment ili da joj Bill pojebe kakvu jaranicu, da ona skroz skrene, pa da se vrati Bernie koji je Tito.

nesloga

Tamara said...

Tamara se zeza s printanjem, gazda mi rek'o da nejma knjige za mene, ispirintaj je ako ti se cita, cccccc, pa je evo printam.
A btw, boli Melaniju uvo za Sloveniju, bar do prije par godina je govorila da je iz Austrije!! A njen engleski....k'o da ju je Tramp drz'o nedze zatvorenu i izoliranu od okoline.

Anonymous said...

Draga Ta mara, njena pica govori sve jezike svijeta.

ODOZGO_77 said...

V.D. director

bas si me nasmijao
evo jos se smijem
ja i depresija smo daleko jedna od druge
a sto se tice LOVA- zaboli me dzon

L O L
pozdrav ekipi

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...