Wednesday, July 6, 2016

H2O

Nisam bas siguran da bi na ,,haubi,, auta ,ovde na parkingu u Orlandu ,mogo ispec komad teletine sa krompirima ,al  jaja ,virsle ,cevape ,bez po muke,Juce je bilo 40 -u hladu ,danas ce biti koji stepen vise.

Eto ne mogu se sjetiti ,jesam li ikad ,ovde, otvorio cesmu ,nasuo vodu u casu i popio.U stvari  ima li igdje jos to,Cesma ,ruka casa i pijes,Pijem vodu ili iz mashine u frizideru ili iz plasiticnih boca,

Nesto tu nije u redu kad je  Voda,, postala roba,Citam neki dan da je kompanija Coca Cola ,svoju buducnost bazirana na ,,flasiranju i prodaji vode ,a ne na nekim novim  ukusima pica koje ih je i proslavilo.Jutros sam bio u ,,Sams clubu,,S vrata  brda  vode u plasticnim flasama raznih velicina i bar jedno 30 raznih  kompanija,Voda ,voda ,svuda oko nas,Generalno voda nije skupa ,ako nije francuski Evian ,cija je cijena skoro  ista ko i francusko vino,al je ,,novo,, da sad ljudi placaju  ono sto su nekad tocili.

Razumijem ja da ima ljudi ,koji mogu razlikovati dobro vino od loseg ,rakiju ,pivo ,al sam spadam  u onu grupu ,koja moze razlikovati  dobru od lose vode i mislim da svaka voda nije ista a da je ovaj ,,kvalitet,, ipak baziran na iskustvu cula okusa ,formiranog na bazi ,kad se voda jos pila  iz cesme. i mjesta ispod kojeg je cesma  bila,

U Sarajevu je nekad  ,,sve,, bilo dobro pa i voda,Ko je ,,zamutio,, sarajevske izvore ce bit tema i slijedecih generacija ,koje se eto nece ni sjecat ,da se nekad moglo napit vode iz ,,ruke,a istu poslije nekom i pruzit .

Kazu da ce ova godina biti najtoplija u istoriji a slijedeca jos gora.Ko je prije 20 godina mislio da ce se milijarde Dolara vrtiti  ,,u vodi,,Niko,Za vazduh ostaje  narednih 20,Pa da vidimo,

Koja je za mene ,najbolja voda koju sam ikad pio.Ona ,,sa Pivare,, ,u periodu 92-94,al ne kad je naspes u casu ili iz ruke ,nego  kad nagnes iz  kanistera,Osjecaj da si jos ziv.Znao sam  i tad da  buducnost  nije u ,,cesmi,, nego ...........

3 comments:

Anonymous said...

u pjesmi

dalibor bilic said...

naravno u pjesmi hahahah
Gdje mi je onaj ,,Udineze,,Ako je Portugal za finale onda je i sportska vijest da se povrijedio Milorad Dodig ,dok je igro kosarku,

Udinese said...

Portugal pokazuje kako se igra turnirski, moderno i na rezultat i naravno imaju najboljeg ili bolje rečeno najkompletnijeg igrača na svijetu i eto ti finala ,a nadam se i titule prvaka. E sad da ti malo pojasnim:
- turnirski- znači nije isto igrati i pripremiti ekipu da igra prvenstvo od 40 utakmca svakih sedam dana ili igrati turnir od 7-8 utakmica u 20 dana. Na ovakvim turnirima, iako su kraći, treba primjeniti taktiku maratona odosno ne zaletavati se na početku i crknuti ,nego rasporediti snage. Dakle što je takmičenje kraće treba ti više snage za završnicu, odnosno sve obrnuto od npr. atletike.
-moderno- posjed lopte, broj tačnih pasova i sve što novinari broje ,je davna prošlost moderne igre, jer to ništa ne znači. Da ti malo približim jer bolje razumiješ košarku: zamisli da igramo ti i ja basketa dok neko ne da 2 koša, i ja ti dam kao prednost da imaš pravo na 20 napada, a ja na 2 napada. I ti iz 20 napada ne daš ni jedan koš, bilo što promašiš bilo što te ja blokiram , a ja iz 2 napada pogodim oba puta.
Ko je tu bolji igrač?
-na rezultat- i igra se samo zbog rezultata, pa svi koji igraju za nešto drugo nisu trebali ni dolaziti na turnir
-najbolji i najkompletniji- Ronaldo igra uvijek najbolje kad je najpotrebnije i to i u napadu i u obrani i to ga čini boljim od Mesija koji je dobar samo napadački i zakaže uvijek u velikim utakmicama i reprezentaciji

Eto to ti je Purtugal, meni najdraži još od Eusebia.

FORZA PORTUGAL
-

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...