Sunday, July 31, 2016

Halo Taxi

U Orlandu me cekao taxi,Covjek je pozelio ,,dobro vece,, i rekao da se zove Majk,Slijedeca konverzacija je bila nakon 35 miuta voznje,,,Dovidjenja i hvala,,Ostali smo gdje i pripadamo,On u svom ,ja u svom svijetu,

Sarajevski taxsisti su bili uvijek poseban ,,soj,, ljudi,U drustveno ekonomskoj  stleznoj ljestvici ,hajde recimo ,neka niza srednja klasa ,ali sa informacijama ,priblizno onim ,kojima ovde raspolaze ,urednik neke  velike informativne kuce,Razlika izmedju  sarajevskog taxsiste i ovog urednika je u tome ,sto ovaj prvi  govori i kad ga se ne pita ,a ovaj drugi  ,,laze,, i kad odgovara,Zasto sam bas pricu o Sarajevu zapoceo Taxsistima ,,To sto oni  kazu je odprilike ,,to,,mislim na stanje u zemlji i gradu  i za razliku od Majka  taxsiste iz Orlanda ,koji mi nije pricao o svom ucescu u  Irackom i Avganistanskom ratu ,ovi  sarajevski ,dobro nadodaju  svoj  doprinos  u odbrani ,pa ako neko ne zna , stice se utisak da  taxi u Sarajevu voze ,svi oni sto su ,,morali,, biti generali a ne taxsisti,

Povod  putovanja je  uvijek vazan ,to jest nije isto kad ides na odmor ili nekom na ispracaj,,Ja sam isao  na ovo drugo,sto te ne sprecava da  ,,gledas,, ali sto ti  smanji ,,ugao,,  posmatranja,

Generalno velikih  promjena nema  u onom djelu sto se zove  ,,staro Sarajevo,, ili i ako ih ima ,nisu da se cudis ,U onom djelu od Marin Dvora ,pa dole ,izgradilo se toliko ,da je sve tesko i pofatati a jos teze  imati neki objektivni  odnos prema tome ili sve prihvatiti  onako kako jeste ,bez vlastitog suda ,Mnogo je stanova za prodaju,Sad ljudi placaju za ono sto su nekad dobijali ,,dzabe,,

Ljudi koji su mi prijatelji ,mada se broj jako smanjio, su ostali isti  i jedino  u cemu se razlikujemo ,sto oni  u kafani iz prve  i bez razmisljanja ,naruce  Sarajevsku pivu ,a meni konobar  izdiktira  sve vrste i  ja nakon razmisljanja  uzmem ,,Tuborg,,To je najveca razlika,

Broj ,,poznanika ,,  onih na koje naletis  je ostao isti,To su oni ljudi prema kojima  je odnos ; Ako ga sretnes dobro je ,ako ne dobro je  isto i tebi i njima,gdje susret obavezno  zavrsi pitanjem ; Koliko ostajes,,Nikom nisam rekao ,,dovoljno,,a mozda sam trebo,Il nisam,

Znaci bio sam i vratio sam se,Tamo mi je trebalo 2 ili 3 dana da dodjem ,,sebi,,ovde me taxsista Majk  u minuti  vratio ,gdje sam,

Toliko za  ovaj ,,prvi,, put,Vraticu se kasnije  sa detaljima ,Mozda ,Mozda i necu .Detalji vuku na  emocije  e onda si otiso  u ,,pm,,Nikad kraja,S vrata smo pregledali  racune,Da   sta  nismo zakasnili a jesmo,,Uvijek nesto  placas  

No comments:

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...