Sunday, October 2, 2016

Dernek

Vrtim se  cijelo popodne oko kompjutera ,ko ,,Kisa oko Kragujevca,,Tako se nekad  govorilo ,a danas  su mozda promjenili  ime grada ,al opet se ,,vrti,,Ceko sam  objavu izbornih  rezultata u Bosni i Hercegovini ,  zanima me  ,,ko je pobjedio ,,na lokalnim izborima ,a znao sam ko ce  pobjediti i prije 3 mjeseca  i prije 10 godina,

Narod je glasao ,odnosno pola naroda ,je glasalo za pobjednike ,a druga polovina  nije izasla na izbore  odnosno dala je ,,sutke,,  svoj glas istima,Kad se sabere  sve ,oni sto su glasali i oni sto nisu ,rezultat  je da su  nacionalne stranke  toliko ojacale ,da se za sudbinu  drzave vise ne treba brinuti.

Ako zanemarimo ,kradju ,prevare,podmicivanja ,kupovinu , ,fizicke i druge obracune ,sve ostalo je proteklo  u naj boljem redu ,kako prilici drzavi ,ovakog renomea,

Mene  je  samo i posebno zanimalo  ko ce  dobiti sarajevsku opstinu ,,Centar,,  posljednji bastion  ,,seher,, lijevice  i desilo se  sto  su vec  predvidjeli  u koluarima prije izbora,Po prvi put ,nakon rata ,,Centar,, je skreno u ,,desno prema Nahorevu , i za nacelnika je izabran  kandidat  SDA partije ,cije ime  toliko nije  vazno ,koliko  to da je SDA  napokon  osvojila zadnju   sarajevsku crvenu tvrdjavu  i uspostavila ,,totalnu vlast,,  pod Trebevicem, U ime svih nas iz dijaspore  velike cestitke  i nek je hairli i ako bog da da ispratimo  zadnjeg ,,koministickog ,, nacelnika ,na magarcu ,posutog  medom i perijem,Sikter ,komunjare,

Nakon osvojenog ,,centra,, ni gubitak srebrenice nije toliko vazan ,sto se vidjelo  u izjavama celnika ,sto je i normalno  ,jer ti isti ne zive u Srebrenici nego u ,,centru, tako da je  razumljivo i slavlje ,napokon ,,svoj na svom,,

Pobjedio je i Fikret Abdic,Kako koji fikret,Onaj  ,,babo, iz velike kladuse ,Agrokomerc i folovi,Ja ja pobjedio za nacelnika ,A sto nebi ko da je on   gori od ovih  .Bit ce opet dobre piletine i pasteteTako je glasao zadovoljni i veseli   narod Bosne i Hercegovine  ,Sta bi tek bilo da su imali izbora.


2 comments:

Anonymous said...

Dodika hapse danas, pa se ukida manji entitet

Marijan said...

Ja evo opet izašao na izbore (a rekao sam neću), pa od puste sreće što sam po ko zna koji put popušlić, ne znam šta ću... a ovi "moji", osim silnog egoizma koji ovdje sve krasi nisu dokazali ništa!
---
I na ovim izborima izlaznost je pokazala sve poznato - na izbore izlaze uglavnom stranaćki simpaziteri klero-nacional(istićke)ne opcije i rijetki entuzijasti koji ni sami ne vjeruju u ispravnost svojih odluka.
Čestitam pobjednicima za slijedeći "crni period sa blagim nijansama sive"!

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Tvrdzava

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Tvrdzava : U prolog .biografiji, Josipa Broza .Nista.Nemam sta da   dodam.Ni da odu...