Wednesday, December 14, 2016

Halep

Nikad nisam bio u Halepu ,al jesam u Sarajevu  i zato sve to vidim  drugacije.

Vijest dana ,ovde u Americi ,je da se Kim Kardasijan , spetljala sa  Kingom ,ma ne pravim kraljem ,nego  igracem  fudbala koji se tako preziva ,sto je naislo na  podjeljene reakcije javnosti .Jedni kazu ,,Neka je ,, drugi to osudjuju ,ali sto se tice Sirije ,svi su protiv Asada ,ne zato  ,,sto znaju,, nego  sto ih ne zanima ,nista sto ih se direktno ne tice  i sto vjeruju onima koji za njih misle.

Ovo sa Kim je vazno ,eto i mene je pogodilo .Kako moze prevarit onog Westa i to sa Kingom.Ovo je  ,,taze,, vijest a Sirija  se dugo ,,valja,, medijima ,predugo da bi bila interesantna.

Kako sam ja bio u ratu u Sarajevu ,meni ovo sa Kim ,jeste ,,vazno,, bar isto  bitno ko ,,golgota ,,  Halepa ,pa Kim zelim svu srecu u novoj vezi sa Kingom ,a o Halepu cu napisat par recenica da operem  savjest.

..Kako vas nije sramota ,,Ginu toliki ljudi ,Djeca   ..... i tra ,la la , Eto ,sad mi je lakse,al su mi misli i dalje sa Kim .Nije joj lako ,Valja se odluciti.Mozete misliti ,kroz koje dileme i traume  ona sad prolazi.Sigurno sad i place.

Istina o Siriji i Halepu.E sad ,svak ima svoju i sve  su tacne.Ona  Americka ,ona Ruska i jedno  dvijesto siriskih zvanicnih  i 5 miliona  licnih.Nego da ja  apsolviram  Sarajevo.J,M. mater onim  Srbima koji su me gadjali sa brda ,Ok,  J.M. onim  Muslimanima ,koji su me ,dok  su me Srbi  gadjali ,cekali iza coska ,da me pokupe i skuhaju u Kazanima,J.M. i   ,,onim,,hrvatima .Sto njima,Ma nako,Cim ih ne pomenes i izostavis  u bilo kojem kontekstu oni se usjecaju ugrozenim,To je moja istina  o ratu u Sarajevu.Stala  u  antologisku psovku ,,Jebem im mater,,

E da se vratim  na Siriju i Halep.To vam je isto ko u Sarajevu.Jedni te gadjaju a drugi cekaju da te pokupe ,ako pobjegnes.Trecima jebes mater  da ne kazu  da ih ignorises.

Ko je kriv za rat u Siriji i hiljade mrtvih  neduznih civila.Ma niko generalno..To vam je isto ko sa Kim Kardasijan ,Westom i Kingom.Znaci imas Kim,koju hoce svi  ko Siriju da jebu, ,imas Zapad i Kralja..Klasicni  ,,trokut,,u ovom slucaju ljubavni a u slucaju Sirije ,,ratni,,Kim je nekad volila ,, Westa,, a vise ga ne voli  i nasla je utjehu  u Kralju.King je sad sretan ali nije i  Zapad ,sto nece izazvati  vece ratne sukobe ,ali moze posluziti ko primjer  ugrozenih interesa  u kojima  Kim ,gleda vlastita ,na ustreb ove dvojce.Kontate .Jednostavno a.Postoji li rijesenje.Postoji naravno.Da  i Vest i King ,,,koriste,,  Kim  i svi sretni ,sto je mala vjerovatnoca da ce se desiti.Vjerovatni scenarij  je ta ce samo jedan nastavit    uzivati  njene sexsualne usluge   ,Nesto slicno ko u Siriji  i da ce sve to trajati  toliko  dugo .... eto sad sam se zapetljo .Rat u Sarajevu ,Kim ,King i Vest i Sirija, a sve ,,istina,,Dabogda u Halepu zavrsio onaj sto laze. ili ko izbjeglica onaj sto ne  vjeruje.

1 comment:

Anonymous said...

Izvukose se na hiljade dzihadista iz Halepa, zelenim autobusima, a bas ih pritisli na 2 km kvadratna bili. Uglavnom, ako ih se preko Turske barem stotinjak dokopa zapada ima da bude vatreno u EU vec uskoro za praznike.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...