Sunday, December 18, 2016

,,Krisms,, u Sarajevu

A bice   Alepa dok je Halepa. i ako bi imao sta dodati na temu  to da je jedina ,,istina ,, ona vlastita i da je najjaca sreca ali i   tragedija ona licna.Nego,  ako ste zaboravili  ,vrijeme je praznika .Ja jos uvijek i nakon vise od 20 godina ,  kupujem  i dobijam , poklone za Novu godinu.Nista se tu nije promjnilo ,.Ovde inace ljudi  darivaju jedni druge za  ,,krisms,, i  niko     za Novu  godinu ,al isto je  u 7 dana ,Povod i nako ne ,, mjenja ,,,,  vrijednost /

Ako bi u kratko morao objasniti ,kako   je izgledao  danasnji  shoping u Orlandu to je : Ludnica na plus 30.Molovi ,robne  kuce i ostale prodavnice ,,puni,ko ,,sipak,,, U redovima pred blagajnama  redovi ko da je ,,dzabe,, i nema  preko reda,Cini mi se da tako nije bilo zadnjih  godina...Ocepili,, ljudi kreditne kartice i trose ko ludi ,a sta je razlog ,tesko je reci ,ali svi oni koji su  cekali  da saznaju  ko ce biti predsednik , pa da  ,,otvore novcanike,,  dosli su na svoje.Traje to sve do Bozica ,koji ove godine pada u Nedelju ,a onda  od ponedeljka  do Nove  godine ,koja je isto u Nedelju je vrijeme vracanja i zamjena . poklona .U Januaru  niko nista ,osim  hrane ne kupuje.

Stajao sam  danas u redu za ,,Perec,, 15 minuta.Ko trudnica pozelio.Ako pitate jesam li mislio na  Halep  ili ,,hapu,, ,odgovor je na ovo drugo ,odnosno bio sam uz ,,Halep,, isto  onoliko koliko su  bili  uz Sarajevo u doba rata ,oni  sto su 15 minuta u redu tad, cekali svoj perec.Tako je to i nista se nije promjenilo za dvadeset i vise godina od Sarajeva do Halepa  i uvijek ce biti onih ,sto se nadaju da neko na njih misli ,dok stoji u redu za ,,perec,, a za Halep ce se vec naci neko  rijesenje ,isto kao za Sarajevo ,kad dodje vrijeme ,pa onda opet  do novog Sarajeva ili Halepa ,Svejedno je.Uvijek ce biti  dovolkno i Halepa i pereca.

Nego ,gdje ce te vi na ,,docek,,Mene neki dan zvao ,,Ceja,, Strasan muzicar iz Mostara,Pita ,,da sta organizujemo,, kod mene.Zahvalio sam mu se bez razmisljanja.Proslo me docek ,,po nasem Nove godine,,Mozda su godine u pitanju  ili sam se toliko prilagodio  da najludju noc  vise volim  provesti  U dizniju ili Univerzalu nego pjevati  tuzne pjesme.Dobro ima i veselih ,ali sva ta    muzika,sa tih prostora,  je  u biti ko ,,bluz,,da  obavezno moras da   ,,patis,, i pijes  ako hoces da uzivas,A kad sam vec kod muzike  navikao sam se na onu  bozicnu,, dzing bel dzingl bel i  ostale.Lijepe su to pjesmice  o Deda mrazu i Snjesku  bjelicu  i njihovoj raji.Skoro sve stare  i malo se ko danas ozbiljno bavi  ,,ovim zanrom ,,,ali bez konkurencije   u zadnjih 5  godina ,po popularnosti i slusanosti je  ona sto se nekad zvala ,,Bozic u Sarajevu,, Trans Sibirijan orkestra,a koju danas   najavljuju na radiju ,ali bez ,Sarajeva ,nego samo kao  Krisms Eve,,,,,,Steta.

I eto tako vam je to sa Novom  godinom ,na plus 30  i u vremenu  kad je najbolji poklon ,,kreditna kartica ,, neke robne kuce ili banke  ,gdje nema onog iznenadjenja  da otvaras kutiju  i gledas sta je u njoj ,nego  ,,koliko  pise na kartici,,A da i za kraj ,kakve sam tene kupio ,Sto ,,jezika,, pricaju.U stvari tene mi nisu ni trebale ,al kad znas ,,koliko su bile,, i  za koliko sam ih  dobio ,ne mozes odoliti da ti i ne trebaju za ,,te pare,,.E to je ono o cemu sam   i razmisljao dok sam ceko da dodjem na red za Perec,mada Sarajevo nikad i  nisam ,,skroz,, zaboravio,


1 comment:

Marijan said...

http://www.youtube.com/watch?v=cSBgXBw2xYg
Možda je tako... a možda i nije!?

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...