Sunday, July 16, 2017

Tenis

Nadjem ,neki dan,  na jednoj staroj WHS kaseti ,snimak na kojem ,moj drug Dubravko i ja igramo -prebacujemo loptice ,tenis  u trajanju  od jedno 3 minute.Lijepa uspomena Kosa jos na glavi ,Kratki sorcevi  i sve obicno za ,,ona ,,vremena .Koja vremena,Mjesec mart ,pred kraj  ,godina 1992,Mjesto Stojcevac.Ufati kamera malo i Igmana Velik  i danas se pitam ,koliko li smo imali  gledalaca odozgo, u razlicitim uniformama ,a da to nismo ni znali.Rat je poceo poslie nekoliko dana .

Sto sam se sjetio tenisa na Stojcevcu,Prvo iz razloga sto je u to doba  bilo jako cudno da neko dzi u ruci teniski rket ,kad je vecina u rukama   podmazivala oruzije ,a drugo ,sto sam uvijek  vise volio igrati tenis ,nego gledati ,sto znaci da me Dubravno  zvao na Stojcevac da  nekoga gledamo kako igra ,nebi isao ,a kako me zvao da igramo ,otisao sam,

Ni danas nakon 25 godina ,moj odnos prema tenisu se nije promjenio ,Mislim da nema ljepseg sporta za ,,igrat,, i  dosadnijeg za gledat ,sto ne iskljucuje  da nekad  ne odgledam neki poen ,Grand slema ,al nikad cijeli mec.

Od onih sampiona , kojih se ,,ozbiljnije ,, sjecam ,tu je prije svega Borg ,Nastase ,Conors, Mecinro ,Sampras ,Federer,Nadal  i jos sam mozda nekog zaboravio od ,,stranaca,, a od nasih Zivoinovica ,Ivanisevica ,Djokovica  i Dzumbura ,ne zato sto spada u  njihov kvalitet ,nego ,sto dolazi iz Bosne i Hercegovine ,koja svaki put slavi kad ovaj uspje uci medju 100 najboljih na  listi.

Za razliku od drugih sportova  i sportista ,odnos prema  teniseru  covjek zasniva ne samo na  kvalitetu igre ,nego  i na onome sto se zvalo ,,umjetnicki dojam,,kako se ponasa na terenu ,plus privatni zivot ,izjave i slicno ,pa ti neko  postane  simpatican a neko ne ,zbog tog dojma .Evo i primjera ,Marin Cilic  igra danas  finale Vimbldona  i po nekim rezonima ,trebao bi biti za ,,njega,, u  ,a nisam,odnosno nisam  ni za Federera ili i ako jesam to je  1 posto ,samo iz razloga ,sto ako Marin pobjedi ,bojim se da bi opet ,kao i poslije pobjede na US openu ,doveo da mu pjeva i svira  Marko Perkovic Tomson ,kojeg je Cilic izabro  da proslavi.kako sam ja veliki protivnik muzike  koju pjeva i svira Tomson ,a kako Cilic ,voli tu muziku ,eto razloga da navijam da je  ne cujem,bez obzira sto poticemo sa istih prostora ,osjetim  da  bi mi uhu bilo draze  cuti neku ,,svajcarsko otkucavanje sata ,  ,nego ono o cemu pjeva Tomson.Kad cujes  koju muziku neko slusa i voli  ,znas o njemu sve ili gotovo sve.

Da se ja vratim na onaj Stojcevac iz Marta 1992 godine .Tisina ,koju remeti  samo zvuk  nasih stopala po terenu i neki  komentar na  ,,bekend,,Na 20 metara  ,,pocinje ,, Igman,Bilo je to moje zadnje  direktno  ucesce  na sportskom polju prije pocetka rata.Naredne dvije i vise  godina sam ,,trcao, u krug,Ko mi je kriv ,sto nisam  ,,cuo i vidio  Igman,, i sto loptica ni jednom nije otisla preko ograde u sumu da je  nadjem,Zato ne volim Cilica

3 comments:

Beka said...

nema comentara,svasta.
Vjerovatno da niste upuceni u vrijednosti Bijelog sporta u Sarajevu i njegovoj okolini.
Dubravko je bio jedan od potencijalnih igraca za put preko Stojcevca do Binjezeva ali je u toj situaciji imao mnogo boljeg i talentovanijeg igraca Murata Sarana.
Saran sa 7 Dunlopovih reketa harao stojcevcem pa gospodin Ivelja je bio zavidin na Saranovm forhendima i bekendima.
Zbog jake konkurencije Dubravko sa svoim hamalom ili nosiocem reketa i hladne boze nisu uspjeli stici do Wimbldona.

Toliko od mene.Beka

Anonymous said...

razdvoji tvoje emocije od kvalitetnog igranja tenisa
i procjeni kakav je neko tenisac

to kakvu muziku ko voli to ke sekundarno
svi vole svoje, neki javno neki prikriveno

Davorl said...

Dobar način razmisljanja za Cilica, mislim ono sa Tomsonom. Necu ni ja vise navijati za njega

Koliko ?

 Jedan od ,nije i najvazniji,preduslova , da se pocnes osjecati kao ,,malo,, Amerikanac  je to da ;naravno ne pitas nikoga koliko zaraduje ,...