Monday, July 31, 2017

Istra

Ako ima neki kraj ,bivse nam zemlje ,koji mi je posebno drag ,onda je to Istra,Imam tamo i rodbine i prijatelja .Sve ljudi iz Sarajeva  koji su gore nasli svoju Ameriku.Razlog ,,ljubavi,, prema Istri  ne treba traziti  u nekoj novijopj istoriji ,po kojoj ovaj dio Hrvatske   izgleda ko nekad  Sarajevo ,po sastavu stanovnistva ,nego i prije ,gdje je istra uvijek bila  atraktivna za ,,pobjec,, ko je pobjec htio,pa se eto tako sjecam i filma ,,Kod amidze Idriza,, gdje je jedan od glavnih likova ,cijeli film ,,selio u Rovinj.

Volim Rovinj ,al i Pulu i Porec i Umag i Medulin,al i one djelove u unutrasnjosti manje atraktivne ,al nista menje lijepe.Da li je razlog ,veliki broj sarajelija ,sto tamo zive ,al umjetnici sa  sarajevskih prostora ,cesto  gore  odrze koncerte  i svi dobro ,,prodju,,U prosloj sedmici  su bila takva dva ,U Puli -Arne je pjevao Dino Merlin a u Medulinu Zdravko Colic.Da sam se kojim slucajem ,,zateko,, gore  ,ipak nebi isao ni na jedan,Imam  ,,fobiju,, mase ,bez obzira  iz kojeg se razloga skupila .Ostalo mi od  onih demonstracija ispred skupstine 92. godine i poslije nikad nisam otisao ni na jedno mjesto na kojem se skupi vise od 10 ljudi,

E da se ja vratim na koncerte Dine Merlina i Zdravke colica.Sve ono sto se desavalo  vidio sam suyra dan na driustvenim mrezama .Dino napunio Arenu ,Cola Medulin  sto ije iznenadjenje  i tamam kad sam mislio ,,mirna Bosna ,, poceli komentari i  sto je jos  gore ja ih poceo i citati.

Ok hajmo ovako.Od ,,sebe,,Nisam veliki ljubitelj  Dine Merlina ,ne zato sto ne volim njegovu muziku ,nego zbog toga sto ne mogu odvojiti  tu muziku od nekih drugih stvari ,koje je Dino exstra upraznjavao,nesto slicno imam i prema  Bori Corbi ,cijih nekoliko pjesama  i danas  znam naamet ,al mi nikad na um  nebi palo da odem da ga i vidim.Znaci nije problem u Dini nego u meni,On ,,fura,, svoje ja svoje  u ostalom ko i svi koji ga  voe i cijene  i odu na koncert ,zbog muzike ali i zbog razloga ,koji  meni ne ,,leze,,

Na koncertu Zdravke Colica  nije bilo ni pola od onih 10 hiljada iz pulske arene ,al je zato kazu bilo jos ljepse.Manja guzva  je jedan od preduslova  veceg zadovoljstva.Cola je legenda  i ako zaokruzim sliku ,od muzike do ostalog ,ne vidim ni jedan razlog ,da nebi u zivo sluso ,,Stanicu podlugove ,,osim  sto ne podnosim guzvu  iz paranoicnih razloga ,odnosno za Colu me ne veze nista  osim pjesme koju pjeva da ga stavljam na  ,,vagu,, mjerila  vrijednosti koje nisu  ,,umjetnicke ,,

Razlika izmedju Dine Merlina i Cole nije samo u muzici  koju pjevaju nego i u onom dodatku ,sto ga kao breme nose svi  pjevaci da u svakom trenutku mora da  bude to sto jest-pjevac ,a ne  epp prolaznih politika ,nesto poput  orkestra cigana u kafani sa kockastim stoljnacima i ,,cige,, koji sa  violinom stoji iza ledja i slusa  djalog ,dva pijana  gosta  i koji ce na konstataciju jednog ,,:da jebe mater nacionalistima ,, odma zapjeva t :; Jebem mater nacio ,,,,, nalistima  ,opa ,,,,,,,,,roke ,koke ,jebem mater ,,,,,,,,,,,na na na .......Zato su Cigani vjecni i lete u nebo.

A da jos nesto.Koja je jos velika  razlika izmedju  Cole i Merlina ,.Kad cujem Zdravko Colic pomislim na Stanicu Podlugove a kad cujem Dino Merlin ,pocnem objasnjavat.

7 comments:

Marijan said...

Otiš'o bi ti i na Tompsonov koncert, otiš'o, samo nećeš da priznaš, znam ja tebe...

dalibor bilic said...

Priznajem da bi ,al po ,,sluzbenoj duznosti,, hhhahahhaha

Kevrin potok said...

Razlika je velika, dijete Hercegovaca koji su vozom šljegli s kamena 50tih godina koji je kako je u nekom intervjuu sam priznao jeo mast posoljenu a kajmak samo vikendom cijelo djetinjstvo (takvi su se mahom popeli na brda 92-ge a on je ostao "neutralan" u Beogradu) ili mahalsko dijete Dino kojim su generacijama preci u ovom gradu, ali eto stari je bio bekrija pa ih ostavio a mati ga poslala u medresu, helem razlika je velika. Zna se koji je tebi bolji Dalibore, a meni ne valja ni jedan, niti bi ima dao pare da ih gledam.

dalibor bilic said...

Dobar je ovaj Kevro ,On to slikovito ,Sta kaze ,,jeo krisku hljeba namazanu sa masti , a sta znas mozda i jest .Eto recimo ja sam jeo krisku namazanu maslom u mahali gdje sam odrasto.Nije tad bilo Nutele i mazali ljudi sta su imali,a kajmak uvijek skidali ,,neki drugi,,Inace gospodine Kevro mislim da je Zdravko Colic mnogo bolji pjevac nego Dino Merlin ,

Anonymous said...

E jest vala efendija Kevro, samo u mene vikendom bih dobio jos malo mljevene paprike. A i dosta mojih jarana, tvoje vjere, je djelilo tu poslasticu sa mnom. A Dado je svoju krisku kruha volio posut sa secerom po prst debelom namazu krmece masti. Ja sam jednom probo al nije mi se svidjelo. A sta no vi napraviste pa Nijaza ukopali sa 9 hodja, pa ni Kemica nije mogo da prodje brez njiha. To vam je plaho dobro, nes ziv u dzamiju, e hos mrtav. Tko zna sta se i Marjanu sprema... Inace volio bih da su se pojavili kakvi mladi zabavljaci, a ne da nam i unucad slusa ove sto smo mi slusali kad smo bili ko oni.
zembo.

Marijan said...

Kod Kemice nisam vidio hodje, a da se Nijaz pitao svirali bi mu Marseljezu...
*ebaji ga, kada odapnes koga briga sta ovi gore rade (gledajuci 2m odozdo)!?

Hashim said...

Nije Kevro sahranjivao Nijaza I Kemu nego familije.
A da su se oni pitali sviralo bi se "Krcmarice, jos vina donesi".

O Nono ,nono, nono ,dobri moj hdz

 U Americi uvijek zanimljivo.Evo ovde na Floridi ,politicari ., osim  sto se bave  jako vaznim egzistencijalnim  pitanjima-koliko,  brinu i ...