Wednesday, August 2, 2017

Pence na Lovcenu

Tesko se odluciti sta je ,,vaznija ,,  vijest,ona da je mali Tramp Mike Pence u posjeti Crnoj Gori ili da onaj ,irgo  ,kako se ono zove  Neimar ili tako nesto prelazi u Priz za 222 miliona Eura ,Wau.

Mozda ipak i posebnu paznju treba  posvetiti onom sto sam procitao juce ;da je biciklista iz Kuvajta ,udario  djevojcicu iz Jemena ,u Velikoj Aleji na Ilidzi.Eto vidite da je Sarajevo i dalje multi nacionalni grad.

Da se ja ipak vratim na zvanicnu posjetu  americkog podpredsednika ,,nasim,, prostorima.Mike Pence je izrazeno  antipaticna licnost ,u ostalom  kako bi inace mogo biti  zamjena Trampu ,Covjek zivi u sjeni velikog  vodje  i klima glavom ,al eto  desi mu se ponekad da ga i negdje posalju  da koju pametnu kaze  i na srecu bas u  Crnu Goru.Da nebi se ostalo medju  nekoliko hiljada Dzetica ,oni pozvali i komsije  da cuju ,pa su tamo svi premijeri  ,,Brdovitog  balkana ,,  da  slusaju sta ,,Tata kaze ,, odnosno ne bas  pravi Tata ,ali da kaze onaj ,sto zna sta Tata misli,,.Kome Pence inace   ima obraza sta reci.,Ko imalo na brdu stoji ,vise vidi no onaj pod brdom,,reko je Njegos i bio u pravu ,pa se u tom kontekstu treba gledati i ova posjeta Pencea Crnoj Gori.Oj lijepa majska zoro ,majko jadna , majko nasa crna goro ,,,,,,,,,

Tamam kad sam pomislio  da za Francuze ima nade  i da su izabrali ,,pravog  covjeka,, oni organizuju u centru Pariza potpis  ,,nakog,, fudbalera za 222 miliona Eura .To je isto ko da su izabrali Le penovu.Nisam ja mjerodavan da izracunam pravu vrijednost ,pa cak ni svoju ,ali meni Neimar i slicni vrijede jedno 30 hiljada eura  godisnje ,kolika je vjerovatno i plata  nastavnika u francuskim skolama,Viva la France.Marina ,marina ,Marina ..la.lala la

Uvijek sam volio Veliki Aleju na Ilidzi .,Provozo,, se tamo biciklom ,milion puta uzduz i poprijeko ,Znao sam svaku rupu na cesti i svaku cesmu  i nikad nisam nikog ,,zgazio,, ni udario ,jer sam vozio polako  a da bi odraz sarajevske multietnicnosti vise bila novost  da je sarajevski Srbin udario biciklom ,sarajevsku hrvaticu ,nego sto je kuvajcanin udario jemenku ,vijest sto inace  spada  u grupu  onih sto zovu saobracajne nezgode  a ne u onu za koju kazu  demografske promjene..

3 comments:

Kevrin potok said...

Opet ultra-islamofobni tekst. Pa kako ti nije mrsko za najmanje sitnice se hvatati?

Marijan said...

To on u pauzi, znaš da radi dokratno!

Čole said...

Radi jednokratko, ko u Titino doba.

Sevab

 Sjetim se ,sa povodom, price jednog mog druga ,ime  nije vazno,kad je  jednog vruceg sarajevskog dana  kasnio na dzenazu oca svog kolege  n...