Wednesday, December 6, 2017

2017.

Ne vjerujem da bi se u ovih dvadesetak  zadnjih dana  godine moglo dogoditi  nista znacajno ,sto bi uticalo ,da se generalno promjene  stavovi ,onoga sto ju je  i obiljezilo ,mada je sve moguce ,ali pod uslovom ,da se ,,nista ne desi,,evo kako ja vidim  2017.

Svijet ;


Globalizacija  i to ona ekonomska ,vrti  svijet u pravcu  totalnog povezivanja kapitala ,gdje jos  postoje male ideoloske razlike ,u nacinu puta ,kako da se to postigne ,ali politickih barijera da se to uradi  nema ili i ako ih ima sluze kao pokrice za ,,brzinu,, i sve sto se desava podredjeno je tom cilju.U tom kontekstu valja  gledati i problem izbjeglica ,koji je obiljezio  godinu prije,koji je manje aktuealn ne iz razloga sto  im  neko zeli pomoci ili sto je svijet humaniji ,nego zaokruziti to poglavlje kao neminovno  da se nastavi dalje.Pitanje je zapravo jeli milion izbjeglica humanitarni problem ili rotacija  radne snage .Odgovor moze biti i jedno i drugo u zavisnosti  od aspekta sa kojeg se taj problem i gleda.Sto se 2017 tice ,Svijet nije vidio nista novo ,osim najava ,da bi  moglo i biti. 


Amerika :


Dolazak Trampa u Bijelu kucu je ,,to sto bi novo moglo biti,,a kako se vecina stvari  vrti oko Amerike ,Tramp i republikanci koji su dugo cekali Ovalni ofis i razmisljali ,dobili su priliku da  to i pokazu u ovoj  godini.Za godinu dana od kad je predsednik ,Tramp nije uradio sve sto je htio ,ali je na dobrom putu  da to i ostvari .Rijetki su oni , , sto iz njegove vladavine izvlace sredinu  i koji misle da je ucinio  i dobrih i losih stvari .Amerika je podjeljena  na one sto  vole i one sto  ne vole trampa ,da  ne kazem sta gore , i tako ce biti i naredne 3  godine ,bez sanse da se stvovi priblize ,ali Amerika sa Trampom ,nije ona ista od prije.Tramp se ne moze ignorisati  ni ovde ni u Svijetu  i ako se moze  nesto predvidjeti  za narednu godiu ,onda je to ,,strah,, od njegovih narednih poteza ,a jos veci ,da bi sa ovim sto radi mogao  dobiti i drugi mandat da nastavi.



Bosna i Hercegovina 


Pitanje je zapravo ,zasto nas koji  vise nismo  tamo i  gdje se vecina nece nikad ni vratiti ,jos  zanima  sta se ,,dole,, desava,Realno je da  ,,bosanski  problemi,,pripadaju samo onika koji tu i zive ,ali valjda  zbog ,,korijena,,  i mozda  neke vrste ljubavi ,bavimo se  Bosnom vise nego sto zasluzuje.Iz americke perspektive ,imas posao ,relativno dobar zivot ,nemas ne zaposlene djece ,pogled na Bosnu izaziva sazaljenja  i vjecno trazenje odgovora zasto  ta zemlja nie ni ,,mrvicu,, napredovala od zavrsetka rata do danas ni na jednom planu.Statistike kazu da je  i najsirmasnija zemlja u Evropi  i da 2017  godina nije donijela nista novo i bolje ,nego dapace ,sve izgleda gore ,nego godinu prije.Ako je nacionalizam pokrice za sve negativno ,onda je lakse ,mada ja mislim  da to nije  prvi problem ,nego da je to  samo ,,zvaka,,  za opstu nemoc ,prilagodjavanja  novim svijetskim trendovima ,te da je nacionalizam samo isprika za lijenost ,glupost ,apatiju svake vrste ,koji odrzava sistem  u kojem  jednoj manjoj grupi ljudi  nije lose ,odnosno  dobro im je ,a koja usput koci  evropsku integraciju ,koja je jedino rijesenje,jer  zna  da  bi sa Bosnom u Evropi ,sve bilo drugacije.Koliko je Bosna ,,apaticna,, moze potvrditi primjer da ni dolaskom Trampa  za predsednika u Ameriku ,tamo se nista nije promjenilo ,ni na gore, a na zalost ni na bolje ,odnosno da dole ,svi svijetski  vozovi prolaze ,,pored,,Bosna je negdje sad na nivou  Trumana  i njegovih ,,jaja,, i pogleda uprtih u ,,nebo,,i ocekuje status miljenika.


Tako ja odprilike vidim  godinu koja je za nama .Ako ste rodjeni optimista nadati se boljem  u  narednoj ,a ako niste ,krajnje je vrijeme da to i pokusate biti,jer je to jedino sto nam je jos  ostalo ,od vlastitog ucesca , na ,.kuglu,, koja se vrti.

2 comments:

Micko said...

Dirnuo je Trump u Jerusalem odnosno u osinje gnijezdo u kojem su nastala sva zla ovoga svjeta stvorena naravno ljudskom rukom.
Samo je pitanje kad će ose pocet krvavi pir. Davno su one pocele,ali sad će bas ono pravo i masovno. Taj grad treba nekako potopit u vodu ba legenda ipak ostane ili bacit na njega veliku nuklearnu bombu pa onda strogo zabrinut sve religije i zlo bi nestalo.
O Bosni i njenoj okolini je suvišno pričati. Tu se nema o čemu ni pričati.

Moje trešnje će bit gotove za desetak dana. Onda ćemo svi bit bogati i ja i moje vrijedne Herke. Sve ode direktno u Japan za kesh. Posto i ja pametan. Nema vise nakupaca. Ja sam izvozim i sam uvozim. Dobit će i država nešto ,ali ne pola ko prije. Posto ja nisam školovan trebalo mi je malo vise vremena da skontam šta jebe moje kokoši a nije horoz,i skonto.

Pozdrav za svjeha vazi,a posebno za moju drugaricu sa gornjeg sarafa.

Anonymous said...

Otpozdravljam i ja nasoj ispod gornjeg sarafa! Hvala, hvala, neka je ziva i zdrava, i njoj pozdravi sa lijeve strane, ako gledas saraf. Gornji.

Micko, a sta je sa Indijom, Pakistanom, i Sj. Korejom?

Sretni vam bozicni i novogodisnji praznici.
Feniks

O Nono ,nono, nono ,dobri ,,moj,, hdz

 U Americi uvijek zanimljivo.Evo ovde na Floridi ,politicari ., osim  sto se bave  jako vaznim egzistencijalnim  pitanjima-koliko,  brinu i ...