Monday, December 25, 2017

,,Apple,, Bozic

Danas ovde u Orlandu ,,nista,, ne radi.odnosno ,,zatvoreno je sve osim onih  sto ,,uivijek rade,,..Juce  je bila ,,ludnica,,Nije isto  kad  je dan prije Bozica Nedelja ili reimo Utorak jer kad je Nedelja  i kad vecina i onako ne radi eto razloga da svi iadju napolje ,ispune sva javna mjesta  i da  guzva bude  tolika  da ju je tesko opisati.Bozic  i u Americi jeste ,,vjerski ,, praznik ali se covjek mora dobro potruditi da pronadje  tu malo religije ,koje ima ,ali toliko koliko zelis.

..Mi ,, tradicionalno na dan prije Bozica  izlazimo skupa .Slavimo  rodjendan a onda iskoristimo  priliku da ,,namcorima, poput mene  dopunimo novogodisnje poklone ,jer su kod mene u kuci ,,skontali,, da je puno bolje  mene pustiti da sam sebi izaberem poklon ,nego  ga mjenjati i vracati nekoliko dana poslije.Milenija mol  je  najveci i naljepse mjesto za kupovinu u Orlandu .Ako imas srece mozes se parkirati jedno kilometar od ulaza .Unutra ko ,,sibica,,U ,,Mileniji,, su 3 velike robne kuce.Mejsi,, Blumingdejl i Norman marcus  i stotine  drugih radnji ,cija imena nesto ,,znace,, u svijetu  biznisa  i na svakoj  su oznake velikih snizenja  i svaka prodavnica je puna.Za obicne ljude ,,Mejsi,, je zakon ,za one  koji dolaze  u ,,mol,, Rojs Rojsevima  Bentlijima ,Ferarijima ,tu je Blumingdejl i Norman marcus ,sa cijenama robe ,koje nisu za svaciji dzep,a koju ti  donose da vidis i probas u ,,privatnim , separeima .U Mejsiju moras ,ako nesto hoces da probas,, cekati na red  za kabinu.i tu se moze naci  dosta istih stvari kao i u ove dvije  koje su dva puta skuplje ,akoju poslije pokriva  prica ,da si ih kupio u Norman marcusu ,a ne u Mejsiju.Dan je prekrasan ,temparatura  oko 25 stepeni Celzijusa ,pa iskoristim malo pauze  i sjedem na  klupe ispred ,medju palme  da gledam.Dovoze  soferi i parkiraju  auta  ispred  vata skupih robnih kuca,Onda  izlaze On i Ona ,nekad i djeca  i za njima ,,ljudi sa kesama,Sve to ljepo  sloze u gepeke ,dobiju baksis  i tako to ,vrti se  americki film  uzivo pred ocima .

Ok jebo ove iz markusa i Blumingdejla .Vracam se u Mejsi. a tamo ko da je Bajram na pragu a ne Bozic.naviko sam na ,,pokrivene,, zene  i haljinama do poda  i obicno se ne ,,trzam,, na njihovu pojavu ,al ako u jednom trenutku nisam  vidio bar 50 takvih  ,nisam manje i sve sa kesama  punim robe .E to je ono  o cemu sam govorio na pocetku ,da je Bozic ovde davno prestao  biti  praznik jedne religije i da je postao ,,,,svetac,, biznisa.Prosjecan Amerikanac ce kazu  za praznike potrositi  oko 1000 Dolara ,a pod ovim ,,prosjecnim ,,  se podrazumjevaju i svi drugi koji i nisu bas katolici ,a mozda nisu ni vjernici ,ali se za Bozic kupuje ,bez obzira kojoj  konfesiji  pripadao ili  ne.

U Mejsiju  na standu La  Coste  izabiram jednu kosulju .u stvari ne znam sta ce mi ,al moram nesto  dobiti na poklon.Cijena na njoj je 110 Dolara ,Klasicna La Costa cijena ,prije i poslije Bozica ,al na  kasi <prvo  snizenje 50 posto i  jos 20 posto  ,danas  i placam ,odnosno ,,placaju ,, moju novu kosulju  40  Dolara  i u zadnjem trenutku  moja zena se sjeti da jos ima  njihov kupon,nikad iskoristen u tasni ,za jos  exstra 20 posto  i kosulja na kojoj je ,,,Krokodil,,  sa regularnom cijenom od 110 Dolara na kasi je 30.E sad  jeli vam jasno odkud one ,,pokrivene ,, zene u kupovini na ,,Krisms Iv,,

Ostale ,,male ,, prodavnice u molu su takodje pune ,bez obzira radilo se o Rolexsu ,Armniu ,Bossu ,ali mi se cini da je najpunija prodavnica  ,,Jabuke,, Stotine  i iskljucivo mladih ljudi  ,,vrte,, nove modele ,Apple,,  telefone u rukama ,Na sredini mola ,mali grad za najmladje,sa obaveznim i umornim Deda Mrazom i linijom za slikanje od 3 sata.Hocu da se slikam sa Deda Mrazovom ,,sekretaricom,, ali mi se ne ceka u redu.

Dan zavrsavamo  rodjendanskim ruckom u restoranu ,,Cis Kejk faktori,, u sklopu Milenija mola.Popularan restoran ,srednje  klase ,,  sa umjerenim cijenama  i umjerenim vremenom za cekanja stola i kvalitetom hrane.

Mileniju mol zatvaraju  u 6 ,Tri sata ranije nego obicnim danom,Danas  je  zavoren  i sutra je normalan  radni dan .Poklone za Novu  godinu ovde niko ne,kupuje i  dobija ili skoro niko .

6 comments:

Beka said...

Ok,zadnje tri gluposti koje si srocio,ova te oprala i do samog kraja procitana.

Narode,mozete komet
ntirati,nije vise kaznjenik,amnestija.

Volimo se i svima koji vole.cijene,ljube i sa ljudskom dobrotom neka uzivaju u ovom Blagdanu.

Takav sam,Vas Beka

Marijan said...

Volim što sam ono, multi,multi, multietičan nego svu lovu svijeta! Danas je sve počelo sa mojim jaranom Skenderbegom...
https://photos.google.com/album/AF1QipNqhfrER4PFxOG0B76ML5hIYeM843opHgW8vYpz

Beka said...

Hvala Marijane sto me tispra ovo mu dodje kao kvorum ali podaleko od stvarnosti ali....ali braco mali..


beka {sa malim b.}

Beka said...

Nemam sta citati pa sam se vratio na "Druzinu Pere Kvrzice" i "Gavrosa".


Beka Sa Velikim B

Micko said...

Iznenada mi se javio moj jaran Ramiz i kaže da nije bas tako opasno kako su meni kazali. Mnogo je bolje.

Anonymous said...

Nedaj se Ramize, nedaj se komsija.

Bunar

 Nemam ja nista protiv, sto smo  dali Ukrajini 600 biliona Dolara .Ima se ,moze se,, I ,da sam protiv,  nebi se nista promjenilo,Ko me jebe,...